Σύμφωνα με το Google ξέρεις ποιο είναι το νούμερο ένα resolution για τη νέα χρονιά; Μάντεψε…η απώλεια βάρους. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι και εσύ πρέπει ό,τι και να γίνει να χάσεις κιλά (μπορεί να μην θες και μπράβο σου). Ωστόσο, σε περίπτωση που είναι στη λίστα σου με τα to do, τότε σου έχουμε μερικούς έξυπνους τρόπους.

1. Interval  Training

training

Είναι η καρδιαγγειακή άσκηση με διαλείμματα. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκειά της εναλλάσσονται διαστήματα μεγαλύτερης έντασης με διαστήματα μικρότερης έντασης. Αυτού του είδους το training κρατά τον καρδιακό ρυθμό μας σε υψηλό επίπεδο, γεγονός που κάνει το μεταβολισμό να δουλεύει φουλ. Όταν αυτό συμβαίνει οι θερμίδες καίγονται. Ένα από τα διάφορα στυλ interval training είναι το spinning!

Δείτε ακόμη: Οι αδελφές Kardashian μας δείχνουν τους κοιλιακούς τους εν ώρα γυμναστικής

2. Προπόνηση με βάρη

Οι ειδικοί λένε πως είναι η μητέρα όλων των τεχνικών για απώλεια βάρους. Είναι η κορυφή σε αυτό το totem των workouts. To training με αντιστάσεις, είτε είναι με το βάρος του σώματος είτε με επιπλέον βάρη, είναι ακόμα ένα αποτελεσματικός τρόπος να δεις τη ζυγαριά να τα χάνει. Η άρση βαρών έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τον μεταβολισμό, το οποίο σημαίνει πως θα συνεχίσεις να καις θερμίδες ακόμα και μετά την άσκηση. Βάλε την προπόνηση με βάρη στη ρουτίνα σου τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

3. Μποξ

box1

Το μποξ είναι ένα ακόμα είδος καρδιαγγειακής άσκηση και επιπλέον σε κάνει να αισθάνεσαι και πολύ σκληρή. Και μία μικρή συμβουλή: όταν είσαι αρχάρια αυτό που συνηθίζεται να γίνεται είναι να χρησιμοποιείς μόνο τη δύναμη του χεριού σου όταν ρίχνεις μπουνιά, αλλά να ξέρεις πως η πλειοψηφία της δύναμής έρχεται από τον κορμό σου και έτσι χρησιμοποιείς μύες που συνήθως δεν χρησιμοποιείς σε άλλα workouts.

4. Τρέξιμο

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα ζευγάρι καλά αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο. Ωστόσο, αν θέλεις να χάσεις κιλά μην κάνεις χαλαρό τρεξιματάκι., αλλά ετοιμάσου να ανέβεις λόφους. Έτσι θα γυμνάσεις τους γλουτούς και τα πόδια σου.

Δείτε ακόμη: 6+1 λόγοι που η γυμναστική είναι το ελιξίριο της ζωής!

5. Crossfit

Υπάρχει λόγος που το crossfit έχει κάψει καρδιές. Η Μαριέτα μας έχει κάνει πλήρες βιωματικό ρεπορτάζ.

6. Tabata

Έχεις 4 λεπτά από το χρόνο σου; Τότε κάνε tabata. Πρόκειται για ιαπωνική μέθοδο έντονης διαλειμματικής γυμναστικής, η οποία περιλαμβάνει 4 σετ των 20 δευτερολέπτων με 10 δευτερόλεπτα ανάπαυσης ανάμεσα. τους. Το κλειδί είναι να πιάσεις υψηλά επίπεδα έντασης σε μικρό διάστημα. Ο μεταβολισμός παίρνει φωτιά.

7. Yoga

Η yoga δεν είναι μόνο om και χαλάρωση. Μπορεί να γίνει το όπλο σου στην απώλεια βάρους, γιατί σε κρατάει ελαστική και υγιή για τα υπόλοιπα πιο έντονα workouts. Και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό. Η yoga απαιτεί ισορροπία και σταθερότητα, καταστάσεις οι οποίες σε κάνουν πιο δυνατή τόσο στο σώμα όσο και στο πνεύμα. Μήπως να δοκιμάσεις aerial yoga που έκανε και η Δέσποινα;

8. Κολύμβηση

Μία ώρα κολύμπι ισοδυναμεί με 750 θερμίδες. Σου αρκεί αυτό;

9. Σκοινάκι

Δείτε ακόμη: Bar Refaeli: H φωτογραφία που προκάλεσε αντιδράσεις για την υπερβολική γυμναστική

Το να κάνεις σκοινάκι είναι φθηνό και μπορείς να το κάνεις παντού. Μία ρουτίνα που μπορείς να δοκιμάσεις είναι η παρακάτω:

1. Κάνε προθέρμανση με 3 λεπτά χαλαρό σκοινάκι

2. Κάνει 100 κλασσικά πηδήματα (με τα δύο πόδια και όχι ενδιάμεσο πήδημα)

3. Μόλις τελειώσεις κάνε 100 sprint πηδήματα (fφαντάσου τα εκατό κλασσικά αλλά σε πιο γρήγορο ρυθμό) .

4. Επανέλαβε τα βήματα 2 και 3 σε αυτό το format: 50/50, 21/21, 15/15, 9/9

loading...