Εάν αποφασίσετε να γυμναστείτε εναλλακτικά το τένις είναι μια καλή ιδέα.
Το άθλημα αυτό μπορεί να το ξεκινήσει ο καθένας, οποιαδήποτε φυσική κατάσταση και αν έχει, σε οποιαδήποτε ηλικία και αν βρίσκεται. Πριν παίξετε, κάντε κάποιες ασκήσεις όπως ψηλές κλωτσιές και εναλλαγές ποδιών και στη συνέχεια, φροντίστε να κάνετε στατικές διατάσεις (διατάσεις που «κρατάτε» για δέκα δευτερόλεπτα) για κάθε μυϊκή ομάδα.

Τι γυμνάζει
Κυρίως τα χέρια, τους καρπούς και του ώμους. Με το χτύπημα της ρακέτας, «δουλεύει» παράλληλα η σπονδυλική στήλη και τα ισχία, ενώ δυναμώνουν σχεδόν όλοι οι μύες των ποδιών (π.χ. τετρακέφαλος, γλουτιαίοι, προσαγωγοί) και του κορμού (π.χ. κοιλιακοί, πλάγιοι, ραχιαίοι), καθώς και τα πόδια. Θεωρείται, επίσης, ότι συντελεί στην ενδυνάμωση των οστών, γι’ αυτό και ενδείκνυται ακόμα και για όσους πάσχουν από οστεοπόρωση. Μπορείτε να κάψετε λίπος και άρα σε βάθος χρόνου να απαλλαγείτε από το περιττό βάρος. Ταυτόχρονα, με το τένις μαθαίνετε να αξιοποιείτε τα αντανακλαστικά σας, ενώ είναι και μια ιδανική ευκαιρία να απαλλαγείτε από την ένταση της ημέρας.

ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ…
…το τέλειο σερβίς
> Βρείτε την ισορροπία σας και πάρτε ουδέτερη στάση, χωρίς δηλαδή να είστε ευθεία στραμμένοι προς τον αντίπαλο. Αν είστε δεξιόχειρες, το αριστερό πέλμα σας πρέπει να δείχνει προς το δεξί δοκάρι του διχτυού.
> Κρατήστε τη ρακέτα σαν να κρατάτε ένα σφυρί (η παλάμη σας πρέπει να αγκαλιάζει το πλαϊνό μέρος της λαβής, όχι το πίσω). Καθώς σερβίρετε, ο καρπός σας θα περιστραφεί φυσικά δίνοντας περισσότερη δύναμη στην κίνηση.

ten
> Πετάξτε την μπάλα προς τα πάνω και λίγο μπροστά. Μη χτυπήσετε την μπάλα αν η ρίψη δεν είναι καλή – επιτρέπεται να την πιάσετε και να προσπαθήσετε ξανά.
> Το σερβίς είναι σαν ψιλοκρεμαστή μπαλιά. Προσπαθήστε να χτυπήσετε το μπαλάκι όταν το χέρι σας είναι τεντωμένο – όσο ψηλότερα χτυπήσετε, τόσο πιο δυνατή θα είναι η μπαλιά.

…το τέλειο forehand
> Πάρτε κεντρική θέση ετοιμότητας ώστε να μπορείτε να κινηθείτε γρήγορα προς κάθε κατεύθυνση, έπειτα παρακολουθήστε την πτήση της μπάλας για να δείτε προς τα πού θα αναπηδήσει ώστε να πάρετε εγκαίρως θέση.
> Φέρτε νωρίς τη ρακέτα προς τα πίσω – το τέλειο forehand γίνεται όταν η ρακέτα χτυπά την μπάλα ενώ είναι ακόμα μπροστά από το σώμα σας, όχι στο πλάι ή πίσω σας, στο ύψος της μέσης περίπου.
> Χτυπήστε τη ρακέτα από χαμηλά προς τα ψηλά, τελειώνοντας την κίνηση πάνω από τον ώμο σας, πράγμα που θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα topspin σερβίς. Πρέπει να χτυπήσετε το πίσω μέρος της μπάλας, έτσι ώστε η πτήση της μπάλας να σχηματίσει ένα τόξο, το ψηλότερο σημείο του οποίου να είναι πάνω από το δίχτυ.

…το τέλειο backhand
> Μπορείτε είτε να κρατήσετε τη ρακέτα με το ένα χέρι ή, αν δεν είστε πολύ δυνατή, με τα δύο. Το backhand με τα δύο χέρια είναι πιο σταθερό και δυνατό, ιδιαίτερα για τους αρχάριους, ενώ μερικοί από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο χρησιμοποιούν το backhand με τα δύο χέρια.
> Όπως και με τη βολή forehand, πάρτε θέση και φέρτε τη ρακέτα προς τα πίσω εγκαίρως. Η κίνηση πρέπει να μοιάζει με ταλάντευση γκολφ – φέρνετε τη ρακέτα πάνω από τον αντίθετο ώμο.
> Για να το backhand με το ένα χέρι, η κίνηση μοιάζει περισσότερο σαν να τραβάτε ένα ξίφος από τη θήκη του.

Το μυστικό
Εκτός από καλή αεροβική, για να γίνετε καλοί τενίστες χρειάζεται επίσης ευκινησία, που σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε μικρές, απότομες και δυνατές κινήσεις. Έτσι, θα μπορείτε να κάνετε ένα πιο γρήγορο και δυνατό παιχνίδι, καίγοντας περισσότερες θερμίδες και ασκώντας πιο εντατικά τους μυς σας. Ο καλύτερος τρόπος να βελτιώσετε αυτό τον τύπο φυσικής κατάστασης είναι με τα σύντομα σπριντ με δυναμικές κινήσεις.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ασκήσεις με βάρη- Κάντο σωστά για να χάσεις κιλά και να κάψεις λίπος

Κάνε γυμναστική 6 ωρών μέσα σε 20 λεπτά! Δοκίμασε το Miha Bodytec

6 ασκήσεις για την πιο σφιχτή κοιλιά που είχες ποτέ

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Για πρώτη φορά! Η Μίνα Αρναούτη μας δείχνει τα τραυματισμένα πόδια της!

Αποχώρηση – βόμβα από την εκπομπή της Μενεγάκη! Ποιος -επί χρόνια- συνεργάτης της φεύγει;

Εξελίξεις για την Νανά Καραγιάννη: «Ξύπνησε» από το κώμα!

loading...