Η Σόφη Πασχάλη μοιράζεται με τις αναγνώστριες του youweekly.gr έξι ασκήσεις για την ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων, δοκιμάζοντας την κυκλική προπόνηση. Με βάση την κλασική στάση σανίδας, μπορείς να τις κάνεις ακόμα και στην παραλία!

Στέκεσαι σε στάση σανίδας. Στηρίζεσαι με τα χέρια ανοιχτά και τεντωμένα στο έδαφος, ενώ εκτείνεις τα πόδια πίσω, ελαφρώς ανοιχτά. Σε αυτή τη θέση σφίγγεις πολύ καλά κοιλιά και γλουτούς, διατηρώντας τον κορμό ευθυτενή.

Άσκηση 1

1

Άσκηση 2

Φέρνεις το αριστερό πόδι μπροστά λυγίζοντας ενώ διατηρείς τον υπόλοιπο κορμό ευθυτενή. Μένεις σε αυτή τη θέση όσο μπορείς. Στη συνέχεια ξεκινάς από αυτή τη θέση ένα σετ κυκλικής άσκησης.

2

Άσκηση 3

Ανοίγεις το αριστερό πόδι, που εξακολουθεί να είναι λυγισμένο στο πλάι, και μένεις πάλι μετρώντας για 3 8άρια. Μόλις τελειώσεις, ακουμπάς το αριστερό πόδι τεντωμένο πίσω.

3

Άσκηση 4

Τώρα στρίβεις τον κορμό προς τα αριστερά ενώ σηκώνεις το δεξί πόδι το οποίο φέρνεις λυγισμένο στο πλάι. Μένεις εκεί όσο μπορείς και μετά επαναλαμβάνεις την κίνηση από την άσκηση Νο 2 για 3 8άρια.

4

Άσκηση 5

Στρίβεις τον κόρμο φέρνοντας και τα δύο πόδια τεντωμένα και κλειστά στο πλάι ενώ στηρίζεσαι κάτω με τα χέρια ακουμπισμένα στο έδαφος. Μένεις εκεί όσο μπορείς και αντέχεις.

5

Άσκηση 6

Ανοίγεις ελαφρά τα πόδια πίσω, τα οποία διατηρείς τεντωμένα, και ανεβάζεις το αριστερό χέρι μπροστά. Μένεις σε αυτή τη θέση και κλείνεις το αριστερό χέρι φέρνοντας το εσωτερικά ενώ παράλληλα ανεβάζεις το γλουτό προς τα πάνω.

6

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

 

Μια ξεχωριστή εμπειρία που πρέπει να ζήσεις: Γιόγκα στις παραλίες της Μυκόνου, πριν το ηλιοβασίλεμα!

Τα 3 πιο αποτελεσματικά προγράμματα γυμναστικής στο σπίτι

Κάνε το δέρμα σου να λάμπει με γυμναστική! Μάθε ποιες είναι οι κατάλληλες ασκήσεις

Tα καλύτερά μας σήμερα:

Απίστευτο! Η Ζέτα Δούκα ανέβασε φωτογραφία που θηλάζει την κορούλα της!

Κόλαση οι Βραζιλιάνες αδελφές Αmbrοsiο! Έσπειραν πανικό στην Μύκονο με τα μπικίνι τους!

Μπαλατσινού – Κωστόπουλος: Διακοπές με το σκάφος και τα παιδιά τους!

loading...