Μπορεί σιγά σιγά να ετοιμάζεσαι για τις διακοπές, όμως σε κάθε σου σκέψη καραδοκεί το άγχος της παραλίας, αφού όπως όλες μας θα ήθελες λίγο πιο γραμμωμένες γάμπες, πιο σφιχτούς μηρούς και τέλεια οπίσθια, να σαν αυτά των μοντέλων της Victoria’s Secret. Μην πανικοβάλλεσαι, μπορείς να αποκτήσεις sexy πόδια σε δέκα ημέρες ακόμα κι αν δεν έχεις το DNA τους. Μάθε παρακάτω αναλυτικά όλα τα μυστικά, τις ασκήσεις και τα τρικ που ακολουθούν!

Τα «αγγελάκια» έχουν δημιουργήσει τις δικές τους ασκήσεις για γυμνασμένα πόδια και τονωμένες γάμπες, ενώ στο εξωτερικό είναι τέτοια η εμμονή των γυναικών με τα τέλεια καλλίγραμμα πόδια τους που κυκλοφορούν ολόκληρα προγράμματα τόσο σε γυμναστήρια όσο και σε DVD.

Οι περισσότερες ακολουθούν προγράμματα yoga και πιλάτες, εμμένουν στα squats ή βαθιά καθίσματα όπως μας τα έλεγαν οι γυμναστές στο σχολείο, το στέπερ, την αερόβια εκγύμναση,καθώς και το καθιερωμένο τελετουργικό του one mile run πριν τις επιδείξεις και τις φωτογραφίσεις. Πιο απλά, φροντίζουν να τρέχουν ή να κάνουν έντονο βάδην ώστε να σφίξουν οι μύες των ποδιών και να είναι πιο τονωμένα.

Με άλλα λόγια, σαν κοινές θνητές (sic) που δεν έχουμε την πολυτέλεια να ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα με προσωπικούς γυμναστές, θα πρέπει τουλάχιστον 4 φορές μέσα στην εβδομάδα να περπατάμε γρήγορα για ένα μισάωρο έως τρία τέταρτα.

Αν πάλι, ήδη πηγαίνεις γυμναστήριο, φρόντισε να εντάξεις μέσα στο πλάνο των ασκήσεων σου μια ημέρα εξολοκλήρου αφιερωμένη στα πόδια με ασκήσεις στο ελλειπτικό, το διάδρομο και το στέππερ.

Οι τοπ επιλογές άσκησης για τέλεια γυμνασμένα πόδια είναι η κολύμβηση, καθώς γυμνάζει όλο το σώμα χωρίς να καταπονεί τις αρθρώσεις, το ποδήλατο, η γιόγκα, το πιλάτες, το περπάτημα κι όχι το τρέξιμο, και τα ελαφριά βάρη σε πολλές επαναλήψεις.

Είναι ευκαιρία τώρα το καλοκαίρι να κολυμπάς περισσότερο, να κάνεις ποδηλατάδες και μεγάλες βόλτες με την παρέα σου, να μην χρησιμοποιείς αυτοκίνητο ή μηχανάκι για κοντινές αποστάσεις, και γενικότερα να κινητοποιηθείς, αφού η καθιστική στάση δεν είναι καταγεγραμμένη στο ανθρώπινο DNA και ουσιαστικά μας βλάπτει.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, αν δουλεύεις σε γραφείο, καλό είναι να σηκώνεσαι κάθε σαρανταπέντε λεπτά για το κατάλληλο στρέτσινγκ και λίγο περπάτημα. Εναλλακτικά, μπορείς να σφίγγεις ανά μισάωρο τους μύες τον ποδιών και των γλουτών σου για 2 λεπτά και στη συνέχεια να χαλαρώνεις. Κάνε καθημερινά μερικές επαναλήψεις των 8 σετ και δεν θα πιστεύεις ούτε εσύ η ίδια ότι σε μια εβδομάδα θα δεις τα πόδια σου πιο τονωμένα, ενώ καθόσουν!

Επίσης, ένα μικρό μυστικό είναι να αποφεύγεις να κάθεσαι οκλαδόν όσο άνετη κι αν είναι αυτή η στάση, γιατί έτσι επιτείνεται η αποθήκευση του λίπους στα ψωμάκια.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr

Το top πρόγραμμα γυμναστικής που θα σε κάνει να χάσεις full λίπος! Ξεκίνα από σήμερα…

Η δίαιτα που καίει το λίπος! Πιο εύκολη και γρήγορη δεν υπάρχει!

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά με γυμναστική στο σπίτι

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Μίνα Αρναούτη: Αγωγή μαμούθ για τον Παντελίδη -Τι ζητάει

Αυτοί είναι οι νικητές των MAD Video Music Awards 2016!

Η ημίγυμνη εμφάνιση της Φουρέιρα στο Mad Awards που προκάλεσε πανικό – Βγήκε χωρίς εσώρουχο!

loading...