Επειδή όλοι θέλετε να δείχνετε τέλειοι στην παραλία σας έχω μία άσκηση που μπορεί να σφίξει μηρούς και ψωμάκια σε ένα μήνα!
Κρατήστε μία ιατρική μπάλα και σηκώστε το πόδι σε πλαϊνή προβολή: θα ασκήσετε τους μυς της εξωτερικής πλευράς των μηρών και τους γλουτούς. Επιπλέον, το σκύψιμο στο πλάι δυναμώνει τους πλάγιους κοιλιακούς, πράγμα που λεπταίνει τη μέση σας.

Άσκηση: Πλαϊνή προοβολή και άρση
Ασκεί τους γλουτούς, τα πόδια, τους ώμους και τους κοιλιακούς.

Θα χρειαστείτε
Μια ιατρική μπάλα 2-4,5 κιλών.

> Κρατήστε μια ιατρική μπάλα και σταθείτε με τα πέλματα ελαφρώς ανοιχτά. Κάντε προβολή στα δεξιά καθώς σκύβετε μπροστά από τους γοφούς και χαμηλώστε την μπάλα προς τη δεξιά κνήμη σας.

m
> Ρίξτε το βάρος σας στο αριστερό πόδι, τεντώνοντας το δεξί πόδι στο πλάι καθώς κινείτε την μπάλα ώστε να σχηματίσετε τόξο προς τη δεξιά πλευρά, από το πέλμα ως το κεφάλι.
> Αντιστρέψτε την κίνηση για να επιστρέψετε στην αρχική στάση και επαναλάβετε. Αλλάξτε πλευρά για να ολοκληρώσετε το σετ.

Το μυστικό
Κάντε 2 σετ των 10 με 12 επαναλήψεων. Αν είστε αρχάριοι, κάντε 1 σετ ή εκτελέστε την άσκηση χωρίς την μπάλα. Αν θέλετε να το δυσκολέψετε κάντε 3 σετ των 12 με 15 επαναλήψεων ή κάντε την άσκηση με πιο βαριά μπάλα.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ξεφορτώσου τη χαλάρωση! Απόκτησε τέλεια μπράτσα με 5′ λεπτά άσκησης την ημέρα

Ποδήλατο το… θαυματουργό! Κάψτε έως και 600 θερμίδες τη φορά!

Η αυτοάμυνα αδυνατίζει! Οι πολεμικές τέχνες που καίνε 500-700 θερμίδες την ώρα

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Η Σοφία Βογιατσάκη πόζαρε με μαγιό και τρέλανε το Instagram – Δείτε το κορμί της!

Δύσκολες ώρες για πασίγνωστη παρουσιάστρια! Έμεινε σε κώμα από σπάνια ασθένεια!

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το μπικίνι που άναψε φωτιές! Δείτε το πραγματικό της σώμα χωρίς ρετούς!

loading...