Με μία και μόνο άσκηση, η οποία δεν είναι άλλη από τη yoga.

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα. Πάρτε μια βαθιά αναπνοή καθώς λυγίζετε το δεξί σας γόνατο και το φέρνετε προς το στήθος σας. Αγκαλιάστε το σφιχτά και με τα δύο χέρια σας.

koilia1
Εκπνεύστε καθώς πιέζετε ελαφρά με το αριστερό σας χέρι, το δεξί σας γόνατο,  πάνω από το αριστερό γόνατο, στην αριστερή πλευρά, στρέφοντας την ίδια στιγμή τον κορμό σας, δεξιά, αντίθετα από το λυγισμένο πόδι. Τεντώστε το δεξί χέρι σας προς τα δεξιά, μακριά, πάνω από το ύψος των ώμων.
Εισπνεύστε πάλι, καθώς επιστρέφετε στην αρχική, οριζόντια θέση σας, ανάσκελα, και αγκαλιάστε το δεξί σας γόνατο .

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Χάσε γρήγορα πόντους από την περιφέρεια με αυτές τις ασκήσεις

Αποκτήστε γυμνασμένους κοιλιακούς και σφιχτούς μηρούς χωρίς να σηκωθείτε από την ξαπλώστρα

Φορέστε περήφανες το μαγιό σας: 4 ασκήσεις για στητό και σφριγηλό στήθος

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Δεν έχει ξαναγίνει! Ενώ ήταν ο Ανδρέας Λέοντας σε ζωντανή σύνδεση, δεν φαντάζεστε τι έκανε από πίσω ο Ίαν Στρατής!

Λιώσαμε! Διάσημη ηθοποιός μας έδειξε την νεογέννητη κορούλα της – Ποια είναι…

Τα πυρά του Βαγγέλη Περρή για τον τελικό του X-Factor και το…»στημένο» αποτέλεσμα!

loading...