Μάθε σήμερα κιόλας πώς να διαχειρίζεσαι το άγχος επιτυχώς με 10 πολύτιμες συμβουλές και τρικ!
Βρήκαμε 10 τρόπους για να μειώσεις το άγχος χωρίς να το καταλάβεις!

Την επόμενη φορά που νιώσεις άγχος, προτίμησε την αγαπημένη σου τσίχλα. Σύμφωνα με έρευνες, μασώντας μία τσίχλα μειώνεις τα επίπεδα άγχους και μετριάζεις το στρες. Κάποιοι ερευνητές πιστεύουν πως το ρυθμικό μάσημα μπορεί να βελτιώσει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο, ενώ άλλοι ισχυρίζονται πως η μυρωδιά και η γεύση της σε βοηθούν να χαλαρώσεις.

Δείτε ακόμη: Άσκηση και απώλεια βάρους: Μύθοι και πραγματικότητα

Το περιβάλλον και η φύση είναι άμεσα συσχετισμένες με το well-being. Οπότε, την επόμενη φορά που νιώσεις χαμένη πάρε τον χρόνο σου και κάνε μία βόλτα στη φύση. Ακόμα και μερικά λεπτά θα κάνουν διαφορά.

Χαμογέλασε! Ακόμα κι αν δεν είσαι χαρούμενη, μπορείς να είσαι χαμογελαστή αφού ένα χαμόγελο σχηματίζεται από τους μύες των ματιών και του στόματος σου, οι οποίοι μειώνουν το στρες του σώματος.

Συγκεκριμένες μυρωδιές όπως η λεβάντα, μπορούν να λειτουργήσουν καταπραϋντικά. Σε μία μελέτη, νοσοκόμες που έβαλαν μικρή ποσότητα από λάδι λεβάντας στα ρούχα τους ένιωσαν το άγχος τους να μετριάζεται, σε αντίθεση με νοσοκόμες που δεν το έκαναν. Η λεβάντα μπορεί να ενισχύσει την επίδραση κάποιων αναλγητικών, οπότε σε κάθε περίπτωση συμβουλέψου τον γιατρό σου πριν τη χρησιμοποιήσεις.

Γνωρίζεις πως θα βιώσεις μία αγχωτική κατάσταση; Η μουσική μπορεί να σε βοηθήσει! Σε πρόσφατη έρευνα, παρατηρήθηκε πως άνθρωποι που άκουσαν ένα χορωδιακό τραγούδι λάτιν μουσικής πριν κάνουν κάτι αγχωτικό (π.χ. να δώσουν έναν λόγο) είχαν χαμηλότερα επίπεδα κορτιζόλης (η ορμόνη του στρες), σε σχέση με όταν άκουσαν τον ήχο των κυμάτων.

Δείτε ακόμη: Οι τέλειες ασκήσεις για κυτταρίτιδα και χαλάρωση..!

Κάνε «επανεκκίνηση» στην αναπνοή σου. Κάτσε αναπαυτικά σε ένα ήρεμο μέρος. Ανέπνευσε αργά από τη μύτη και εξέπνευσε το ίδιο αργά, επαναλαμβάνοντας μία λέξη ή φράση που σε βοηθά να χαλαρώσεις. Για να ωφεληθείς πραγματικά αφιέρωσε τουλάχιστον 10 λεπτά.

Σίγουρα οι σκέψεις που σε κατακλύζουν δεν είναι πάντα θετικές. Παραμένοντας θετική και συμπονετική απέναντι στον εαυτό σου, θα σε βοηθήσει να ηρεμήσεις και να αντιμετωπίσεις μία κατάσταση διαφορετικά. Μίλα στον εαυτό σου ευγενικά και ενθάρρυνε τον όπως θα έκανες αντίστοιχα στον καλύτερο σου φίλο. Για παράδειγμα, «όλα θα πάνε καλά!».

Ένας υπέροχος τρόπος που θα λειτουργήσει και ως αποσυμπίεση είναι να καταγράψεις τις σκέψεις σου. Από τη στιγμή που θα βρίσκονται στο χαρτί μπορείς να «δουλέψεις» καλύτερα και να ανακαλύψεις τρόπους για να επιλύσεις οποιοδήποτε πρόβλημα. Το σημαντικό είναι να είσαι ειλικρινής με τα συναισθήματα σου.

Αναζήτησε την παρέα κάποιου αγαπημένου σου προσώπου και μίλα του για οτιδήποτε σε ανησυχεί. Εκτός του ότι θα νιώσεις λιγότερο μόνη, δύο μυαλά είναι καλύτερα από ένα και ίσως ο φίλος σου σού προτείνει μία λύση ή οπτική που δεν είχες σκεφτεί.

Η γυμναστική παραμένει «διαχρονική αξία» στην ανύψωση της διάθεσης σου, αφού καθαρίζεις το μυαλό σου και παράλληλα κάνεις ένα «διάλειμμα» από οτιδήποτε σε αγχώνει.

Δείτε ακόμη: Θες ανόρθωση στήθους με φυσικό τρόπο; Κάνε γυμναστική…!

loading...