Διώξε το πρήξιμο και το φούσκωμα στην κοιλιά με 6 σίγουρα κόλπα.

Προβιοτικά
Τα προβιοτικά ή αλλιώς «καλά» βακτήρια μοιάζουν πολύ με εκείνα που συναντώνται στο ανθρώπινο στομάχι και είναι πολύτιμα στην περίπτωση των αερίων, καθώς βοηθούν στην επιτυχή χώνεψη και την ελάττωση των αερίων.
Συνήθως λαμβάνονται μέσω συμπληρωμάτων, αλλά μπορείτε να τα πάρετε και από τροφές όπως το γιαούρτι, το κεφίρ, οι πίκλες και το ξινολάχανο.
Αφεψήματα βοτάνων
Πολλά είναι τα βότανα που βοηθούν στην αποβολή των αερίων από το στομάχι, ανακουφίζοντας από το πρήξιμο και τον πόνο.
Ένα από αυτά είναι το τζίντζερ, καθώς έχει αποδειχθεί ότι συνδράμει στην επιτάχυνση της πέψης, διαδικασία η οποία «σπρώχνει» τα αέρια προς την έξοδο ταχύτερα ανακουφίζοντας από την ενοχλητική αίσθηση του πρηξίματος.
Βότανα με αντίστοιχες ιδιότητες είναι το χαμομήλι, η κανέλα, το μοσχοκάρυδο, η ρίγανη, ο μαϊντανός, η μέντα και ο δυόσμος.
Καταπολεμήστε το στρες
Το στρες επιτείνει το πρήξιμο. Όσο πιο νευρικό είναι ένα άτομο, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να αναπτύξει αέρια, διάρροια ή δυσκοιλιότητα. Αν λοιπόν, ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ατόμων και οι αλλαγές στη διατροφή σας δεν έχουν φέρει επαρκή αποτελέσματα, τότε ίσως θα πρέπει να δοκιμάσετε να χαλαρώσετε και να κάνετε καλύτερη διαχείριση του άγχους και των νεύρων σας.
Μασάτε καλά
Τα αέρια δημιουργούνται, στις περισσότερες περιπτώσεις, από φαγητό που δεν έχει διασπαστεί και επεξεργαστεί σωστά από το στομάχι. Αν λοιπόν, συνηθίσετε να μασάτε περισσότερες φορές το φαγητό που τρώτε, βοηθάτε άμεσα το σώμα να το επεξεργαστεί και χωνέψει καλύτερα, χωρίς δυσάρεστες συνέπειες και «αγενή» αέρια.
Πιείτε νερό με λεμόνι
Η οξύτητα του λεμονιού βοηθά στη διάσπαση της τροφής και στη μείωση των πιθανοτήτων αερίων και πρηξίματος. Το νερό καθαρίζει το σύστημα καλύτερα και βοηθά στην ομαλότερη ροή της τροφής.
Ένα ποτήρι ζεστό λεμονόνερο κάθε πρωί αποτοξινώνει και βοηθά στην αποδοτικότητα του συκωτιού, γι΄αυτό μη διστάσετε να το κάνετε συνήθεια και θα κερδίσετε πολλά σε πολλούς τομείς.
Διορθώστε τη διατροφή σας
Περιορίστε τις τροφές που μπορεί να σας ενοχλούν, όπως τα φασόλια , καθώς και τα τηγανητά, που προκαλούν αέρια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Θέλεις να αδυνατίσεις; Φάε πρώτα το…

Μπορεί η θερμοκρασία του περιβάλλοντος να επηρεάσει το βάρος μας; Και όμως…

Η πιο ανατρεπτική έρευνα: Τι σχέση έχει το έμφραγμα με τους παντρεμένους;

loading...