Το άγχος, το στρες, η κόπωση και όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας μας κάνουν να χάνουμε τον ύπνο μας!

Εμείς είμαστε εδώ για να σου προτείνουμε τα 8 πιο σούπερ τρόφιμα που αν τα βάλεις στη διατροφή σου θα πηγαίνεις τρέχοντας στην αγκαλιά του Μορφέα!

Δες ποια είναι τα τρόφιμα και για ποιο λόγο πρέπει να τα επιλέξεις!
1. Οι ξηροί καρποί και κυρίως τα καρύδια γιατί σου ανεβάζουν τα επίπεδα της σεροτονίνης στον οργανισμό. Η σεροτονίνη είναι η ορμόνη της ευτυχίας και της ικανοποίησης.

2.Το μέλι, μπορείς να το βάλεις μέσα σε ένα ζεστό ρόφημα. Το μέλι μετριάζει τη νευρικότητα και βοηθάει στη χαλάρωση και την απόλαυση ενός εποικοδομητικού ύπνου.

3. Οι μπανάνες γιατί είναι πηγή καλίου, ένα μέταλλο που παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο βαθύς θα είναι ο ύπνος σου.

4. Τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη που βοηθάει στο αίσθημα της υπνηλίας

5. Το γιαούρτι γιατί είναι πλούσιο σε ασβέστιο, το οποίο είναι απαραίτητο για την αύξηση των επιπέδων τρυπτοφάνης και μελατονίνης, δύο υπναγωγών ορμονών που παράγει ο οργανισμός λίγο πριν κοιμηθεί.

7_18

6. Τα ροφήματα από βότανα καθώς δεν περιέχουν καφεΐνη που θα πρέπει να αποφεύγεται το βράδυ. Ιδανική επιλογή το χαμομήλι, καθώς χρησιμοποιείται πολύ συχνά από τους θεραπευτές για την καταπολέμηση της νευρικότητας και της αϋπνίας.

7. Το σταφύλι, όπως και τα κεράσια, είναι πλούσιο σε μελατονίνη και μπορεί να ρυθμίσει το ρολόι μας, βοηθώντας μας να κοιμόμαστε και να ξυπνάμε τακτικά και σε κύκλο.

8. Τα αυγά γιατί περιέχουν τρυπτοφάνη. Η ιδανική συνταγή για να μαγειρέψεις τα αυγά λίγο πριν κοιμηθείς είναι ποσέ ή και βραστά με τη συνοδεία λαχανικών.

Δείτε ακόμη:

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε τελικά; Μύθοι και αλήθειες!

Έρευνα σοκ για τις πατάτες και τι προκαλούν στον οργανισμό!

Ήξερες κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις οδοντόβουρτσα;

 

loading...