Κάνε γυμναστική.
Όσο και να βαριέσαι, Ό,τι σιχτίρι και να ρίχνεις, πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις μια μορφή άσκησης στη ζωή σου, περίπου 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Μην ξεχνάς ότι όλες, μα όλες οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η εντατική και συστηματική άσκηση δίνει λύσεις σε πάρα πολλούς τομείς του οργανισμού μας. Ένας από αυτούς είναι η αύξηση του μεταβολισμού μας. Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι ο πιο αποτελεσματικός λιποδιαλυτής είναι οι ίδιοι μας οι μύες, αφού όσο τους γυμνάζεις, τους δυναμώνεις και τόσο αυξάνεις το μεταβολικό σου ρυθμό σε κατάσταση ηρεμίας. Δηλαδή αν γυμνάζεσαι, «καις» περισσότερες θερμίδες ακόμα και όταν δεν κινείσαι, σε σύγκριση με κάποιον που δεν γυμνάζεται καθόλου!

Μην καθυστερείς το πρωινό.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς να φας πρωινό επειδή τρέχεις σαν τη τρελή το πρωί να προλάβεις. Το πρωινό βοηθά το μεταβολισμό σου να ενεργοποιηθεί. Όσο νωρίτερα ενεργοποιηθεί, τόσο το καλύτερο, αφού το ετοιμάζεις για να κάψει όλες τις υπόλοιπες θερμίδες που θα πάρεις από τα γεύματα της ημέρας. Επίσης, αν φας ένα χορταστικό και θρεπτικό πρωινό βοηθάς τον οργανισμό σου να έχει ενέργεια και διαύγεια για να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της ημέρας χωρίς να χρειαστεί το βράδυ να σέρνεσαι και να νιώθεις εξουθενωμένη.

Κόψε το κάπνισμα.
Ξέρω ότι το αγαπάς πολύ το τσιγαράκι σου, αλλά σύμφωνα με μελέτες, η μακροχρόνια διακοπή του καπνίσματος αυξάνει την ταχύτητα του μεταβολισμού επειδή ο οργανισμός ενός μη καπνιστή λειτουργεί και οξυγονώνεται πολύ καλύτερα. Μπορεί η απότομη διακοπή του καπνίσματος να συνοδεύεται τις περισσότερες φορές με αύξηση του σωματικού βάρους σε ποσοστό από 3 – 5%, αλλά σε βάθος χρόνου ο οργανισμός σου ευεργετείται πάρα πολύ, ειδικά να προσαρμόσεις ανάλογα και τις διατροφικές σου συνήθειες. Δείτε παρακάτω την συνέχεια:

Τρώγε συχνά και μικρά γεύματα.
Κοίταξε να δεις πως λειτουργεί το σύστημα: όσες περισσότερες φορές την ημέρα «αναγκάζεις» τον οργανισμό σου να μπει στην διαδικασία της πέψης, τόσο περισσότερες θερμίδες «καις» τελικά. Για αυτό το λόγο και όλοι οι διατροφολόγοι σου συστήνουν να τρως ανά τρεις ώρες ώστε να ενεργοποιείς στο maximum τον μεταβολισμό σου.

Φάε το κατάλληλο σνακ.
Και όμως γίνεται και τα σνακ σου να τρως για να μην πεινάς και να μην έχεις λιγούρες και κιλά να χάνεις. Το ζήτημα είναι να βρεις το «σωστό» σνακ: δηλαδή μια υγιεινή και γεμάτη ενέργεια επιλογή. Τα καλύτερα σνακ είναι αυτά που έχουν αντιοξειδωτικά και πρωτεΐνη γιατί βοηθούν να τονωθεί ο μεταβολισμός σου. Κάνε μια «βόλτα» στο διαδίκτυο και πάρε ιδέες από σχετικά sites!

Το βασικό πράγμα που πρέπει να κάνεις στο θέμα του σώματος σου είναι υπομονή ώστε να μπορέσεις να δώσεις χρόνο στο να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου. Κάνε υπομονή ρε κορίτσι μου να κάνει δουλίτσα ο μεταβολισμός σου και μην κάθεσαι να λιμοκτονείς!

Διαβάστε επίσης στο Youweekly.gr:

Το ήθελε πολύ! Ο Αντώνης Κανάκης πραγματοποίησε, επιτέλους, το παιδικό του όνειρο! Δείτε την ανάρτηση του παρουσιαστή!

Η Τατιάνα Στεφανίδου μας ανοίγει την ντουλάπα της και μας αποκαλύπτει όλα τα στυλιστικά της μυστικά!

Τι μας θύμισε το φόρεμα της Δέσποινας Βανδή – Δείτε ποια τραγουδίστρια αντέγραψε!