Η δύσκολη περίοδος των παιδιών με τις εξετάσεις έχει ξεκινήσει και οι γονείς οφείλουν να είναι δίπλα στα παιδιά τους βοηθώντας τα με οποιονδήποτε τρόπο μπορούν!

Οι εξετάσεις φέρνουν μαζί τους το άγχος, το στρες, την κόπωση και την έλλειψη ύπνου…όμως ποιος ο ρόλος της διατροφής;

Η διατροφή είναι το Α και το Ω για ένα παιδί, πάνω σε αυτή την κρίσιμη περίοδο είναι καλό οι γονείς να γνωρίζουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να καταναλώνει ένα παιδί σε αυτή τη φάση της ζωής του.

the_most_important_meal_of_the_day_how_many_calories_for_breakfast1

Τα καλά:

Να τρώει 3 πλήρη γεύματα και να μην μένει για μεγάλο χρονικό διάστημα νηστικό.

Να μην παραλείπει το πρωινό γεύμα που ιδανικά πρέπει να περιλαμβάνει 1 ποτήρι γάλα συνοδευόμενο είτε με δημητριακά είτε με ένα τοστ

Να βάλει στη διατροφή του τους ξηρούς καρπούς

Να “αγαπήσει” το μέλι που είναι μια πολύ καλή πηγή ενέργειας!

89cc077d6cec233b7e5f1e90e66665fc_L

Να προτιμά στενά γεύματα και όχι πολύ λιπαρά καθώς θα τον βαραίνουν

Να αποφεύγει τα πολύ αλμυρά τρόφιμα για να υπάρχει ηλεκτρολυτική ισορροπία

Νερό! Συνεχής ενυδάτωση του οργανισμού για να μπορεί να έχει πνευματική διαύγεια! Σε αυτό βοηθά και η κατανάλωση του καφέ που ίσως κάποιες φορές θεωρείται παρεξηγημένος…

578866-garidakia-600_222300_3350B9

Τα κακά:

Να αποφεύγει γαριδάκια, παγωτά, κρουασάν και σοκολατοειδή.

Δείτε ακόμη:

Δες τι θα συμβεί στην υγεία σου αν περιορίσεις το αλάτι!

Προσοχή στο ξεπάγωμα του κοτόπουλου – Δείτε πως πρέπει να γίνεται!

loading...