Όλες οι γυναίκες έχουμε την δικαιολογία ότι λίγο πριν μας έρθει η περίοδος αλλά και κατά την διάρκεια έχουμε περισσότερη όρεξη για φαγητό και αυτό δικαιολογείται και επιστημονικά καθώς το διάστημα αυτό, η πρόσληψη των θερμίδων αυξάνεται από 90 ως 500. Ένοχος δεν είναι άλλος από τις ορμόνες μας!

fridge

Δες πως θα αντιμετωπίσεις τις λιγούρες!

Εάν δεν είστε σε θέση να ελέγξετε την λαιμαργία σας, καλό είναι να επιλέγετε τροφές που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και όχι απλούς. Τρόφιμα που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα ζυμαρικά, το ψωμί ολικής άλεσης και τα δημητριακά, μειώνουν την επαναλαμβανόμενη λαχτάρα για ζάχαρη, καθώς χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να τα απορροφήσει ο οργανισμός. Μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν στην αύξηση των επιπέδων της σεροτονίνης, αφού για να επιτευχθεί χρειάζεται μόνο μισή ώρα από την κατανάλωση.

Θα πρέπει να αποφεύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένης ζάχαρης, έτσι ώστε να αποφεύγετε το επανειλημμένο αίσθημα της πείνας, κατά τη διάρκεια της προεμμηνορροϊκής περιόδου. Η επεξεργασμένη ζάχαρη μπορεί να αυξήσει την έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας, έτσι ώστε να μεταβολίσει τη ζάχαρη που καταναλώθηκε. Εάν τα επίπεδα της ινσουλίνης είναι ικανοποιητικά, μπορούν να αυξήσουν την επιθυμία για γλυκά και λιπαρά τρόφιμα. Ως εκ τούτου, τα τρόφιμα με επεξεργασμένη ζάχαρη θα πρέπει να αποφεύγονται για την καταπολέμηση της προεμμηνορροϊκής λιγούρας.

1370429769_est-po-nochamΕάν έχετε την επιθυμία να τρώνε λιπαρά τρόφιμα, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτά που είναι πλούσια σε απαραίτητα λιπαρά οξέα. Αυτά τα τρόφιμα επιβραδύνουν την απορρόφηση των υδατανθράκων και σταθεροποιούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό, με τη σειρά του, σταματά τις επανειλημμένες λιγούρες για τα τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες.

Πάντα να πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της περιόδου για να αποβάλλονται οι τοξίνες από το σώμα και να μειώνεται το φούσκωμα.

Αντί να ικανοποιείτε τις διατροφικές επιθυμίες σας με γλυκά και σοκολάτες, προσπαθήστε να κόψετε την όρεξή σας συνδυάζοντας πρωτεΐνη και υδατάνθρακες, όπως φρούτα και ανεπεξέργαστους υδατάνθρακες. Δοκιμάστε στραγγιστό γιαούρτι (έχει περισσότερη πρωτεΐνη) με ψιλοκομμένη μπανάνα, φρούτο με τυρί, ψωμί ολικής άλεσης με λίγο ταχίνι ή φυστικοβούτυρο. Θα σας κόψουν την όρεξη.

Τώρα που οι λιγούρες έχουν κάποια εξήγηση, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διατροφικές σας συνήθειες έτσι ώστε να περιορίσετε τη λαχτάρα σας χωρίς να καταστρέψετε εντελώς την υγιεινή σας διατροφή. Επιλέξτε να φάτε ολικής άλεσης σύνθετους υδατάνθρακες μαζί με ένα άλλο τρόφιμο χαμηλό σε λιπαρά.

Δείτε ακόμη:

Νίκησε τους πόνους της περιόδου με 3 κινήσεις – Δες τι πρέπει να κάνεις!

Θες να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου; – Δες τι πρέπει να φας!

8 τρόφιμα που έχουμε στη κουζίνα μας και θα σε κάνουν να νικήσεις την αϋπνία – Δες ποια είναι!

loading...