Από τη Μαίρη Στραβοράβδη για The Body: Life Coach, Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης, ww.alltimecoaching.gr

Πίνεις το τσάι σου, διαβάζεις το βιβλίο σου, παίρνεις βαθιές αναπνοές και κλείνεις τα μάτια. Κι όμως, αντί για τον Μορφέα, το θεό των ονείρων, σε επισκέπτονται όλα τα άλυτα προβλήματα, οι εκκρεμότητες, οι φόβοι και οι αγωνίες… Κι εσύ τι κάνεις;

Τα θετικά συναισθήματα και η βίωσή τους μας βοηθούν να αναπτύξουμε τις προσωπικές μας ικανότητες. Ωστόσο, όλα τα συναισθήματα είναι χρήσιμα. Τα αρνητικά συναισθήματα βοηθούν στην επιβίωση και στην αποφυγή δυσάρεστων ή επικίνδυνων καταστάσεων και τα θετικά βοηθούν στην ανάπτυξη και την εξέλιξη.
Τι γίνεται, όμως, όταν οι αρνητικές σκέψεις επιμένουν να έρχονται την πιο ακατάλληλη στιγμή, να μη λύνονται και να επανέρχονται διαρκώς, καταντώντας μια κακή συνήθεια;
Ο αρνητικός τρόπος σκέψεις γεννάει αρνητικά συναισθήματα και πράξεις. Καλό είναι να επεξεργαζόμαστε τις αρνητικές σκέψεις μας, για να δούμε αν έχουν κάποια βάση και να πράξουμε ανάλογα.

Tips για πρώτες βοήθειες!
1. Απόκτησε την καλή συνήθεια του ημερολογίου και, μάλιστα, με τον παλιό κλασικό τρόπο και όχι ηλεκτρονικά!
2. Αρίθμησε τις σκέψεις σου, με σύντομες φράσεις ή λέξεις, σε μια κόλλα χαρτί. Βάζοντας τις σκέψεις σου σε τάξη χωρίς κοσμητικά επίθετα και συναισθηματικές φράσεις, καταφέρνεις να πάρεις μια απόσταση και να δεις πιο ψύχραιμα τι πρέπει να κάνεις.

up

3. Προσπάθησε να αποστασιοποιηθείς από αυτό που σε απασχολεί και δες το σαν να συμβαίνει σε κάποιον άλλο. Τι θα τον συμβούλευες; Τι θα έπρεπε να κάνει; Τι θα ήταν πιο συμφέρον για εκείνον; Κατάγραψε τις συμβουλές που θα του έδινες.
4. Τώρα, προσπάθησε μια φορά ακόμα να καταγράψεις ή να πεις δυνατά πως αισθάνεσαι. Θα διαπιστώσεις ότι η ένταση των συναισθημάτων σου έχει κοπάσει και αισθάνεσαι κάπως καλύτερα.
5. Πάρε βαθιές και χαλαρωτικές ανάσες και υποσχέσου στον εαυτό σου ότι το επόμενο πρωινό θα διαβάσεις ξανά τη λίστα που έχεις. Ξέρεις ότι η λύση είναι πια καταγεγραμμένη, μένει μόνο η υλοποίηση.

Μην ξεχνάς ότι…
Τα θετικά συναισθήματα δρουν μειώνοντας τις αρνητικές επιδράσεις των αρνητικών συναισθημάτων. Φόβος, θυμός, λύπη ή άγχος υπάρχουν για κάποιο λόγο, κάτι θέλουν να μας πουν. Ας το ακούσουμε προσεκτικά.
Στη ζωή υιοθετούμε συνήθειες που μας κάνουν ενίοτε καλό, αλλά όχι για πάντα. Καιρός να τις αλλάξουμε. Αν συνηθίζουμε να μηρυκάζουμε συνεχώς τις ίδιες αρνητικές σκέψεις, χωρίς να είμαστε σε διάθεση να πράξουμε διαφορετικά, τότε η ψυχολογία μας πέφτει και αυτό μπορεί να προκαλέσει μέχρι και κατάθλιψη.
Δεν μπορούμε να ελέγξουμε πάντα τον τρόπο που έρχονται οι αρνητικές σκέψεις, αλλά μπορούμε σίγουρα να ελέγξουμε τον τρόπο που αφηνόμαστε να μας επηρεάζουν!

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ο άγνωστος κίνδυνος για την υγεία σας που καραδοκεί τον Δεκαπενταύγουστο!

Προσοχή! Ποιοι είναι οι καλύτεροι και ποιοι οι χειρότεροι χυμοί για την υγεία σας

Τι ακριβώς είναι το έλκος στομάχου; Πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε άμεσα

Τα καλύτερά μας σήμερα:

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Μόνη στις διακοπές – 1 μήνα χωρίς τον σύντροφό της! Τι συνέβη;

Κατερίνα Καινούργιου: Ο έρωτας την ομορφαίνει! Τι άλλαξε στην ζωή της;

Η Βούλα Πατουλίδου εξομολογείται: «Πριν τον τελικό της Βαρκελώνης κάπνισα ένα τσιγάρο και…»

loading...