Δεν είσαι πρωινός τύπος αλλά ακόμα κι αν είσαι δύσκολα ξυπνάς κάθε πρωί χωρίς το ξυπνητήρι σου. Αν θέλεις τα πρωινά σου να γίνουν η καλύτερη στιγμή της ημέρας, να ξυπνάς ήρεμα και με άνεση χωρίς καν να χτυπήσει το ξυπνητήρι σου, τότε ίσως πρέπει να ακολουθήσεις τα εξής 6 βήματα:

Συνέπεια: Σκοπός είναι να αποκτήσεις μια συνήθεια για αυτό πρέπει να επαναλαμβάνεις στην αρχή καθημερινά το πρωινό ξύπνημα την ίδια ώρα. Βάλε το ξυπνητήρι κάθε μέρα την ίδια ώρα –ακόμα και τα Σαββατοκύριακα! Για να το καταφέρεις αυτό θα πρέπει να συνηθίσεις να πηγαίνεις για ύπνο κάθε βράδυ την ίδια ώρα!
Ακολούθησε τους ρυθμούς σου: Μην πιέσεις πολύ τον εαυτό σου αλλά προσπάθησε να ακολουθήσεις τους δικούς σου ρυθμούς. Καλό είναι να δεις ποιες ώρες είναι ιδανικές για σένα να κοιμάσαι σωστά έτσι ώστε να ξυπνάς πιο ξεκούραστη!

Μην κλείνεις τα παντζούρια! Όταν δεν ξυπνάς με ξυπνητήρι αλλά με το φως του ήλιου, τότε το σώμα σου αισθάνεται καλύτερα. Δοκίμασέ το!

Κάνε τα πρωινά σου πιο ευχάριστα: Μην ξυπνάς τελευταία στιγμή αλλά δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί. Φτιάξε με την ησυχία σου τον καφέ σου, κάνε γυμναστική και ντους και αφιέρωσε χρόνο για να δημιουργήσεις ένα όμορφο σύνολο. Έτσι θα ανυπομονείς να ξυπνήσεις για να τα επαναλάβεις όλα αυτά.

Υιοθέτησε ένα υγιεινό τρόπο ζωής: Η σωστή διατροφή και οι καλές συνήθειες σε βοηθούν να κοιμάσαι καλύτερα αλλά και να ξυπνάς με όρεξη! Όλα έχουν να κάνουν με τις ορμόνες σου και τα θρεπτικά συστατικά που καταναλώνεις καθημερινά.

Να έχεις ένα σχέδιο β: Ακόμα κι αν ξυπνάς κάθε μέρα την ίδια ώρα χωρίς ξυπνητήρι πάντα να φροντίζεις να έχεις ένα σχέδιο β για να μην χάσεις το λεωφορείο/ το ραντεβού / το πρώτο μάθημα στη σχολή. Βάλε ξυπνητήρι αλλά λίγο πιο αργά ώστε να μην αγχώνεσαι!

joytv.gr

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Xάστε 25 πόντους σε μόλις 3 εβδομάδες!

Το girly χτένισμα της Ελένης Μενεγάκη που λατρέψαμε!

6 απίστευτα ζεστά παλτό που θα φορεθούν το φετινό χειμώνα! Ενδιαφέρεσαι;

loading...