Τουλάχιστον 17 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο λόγω καρδιαγγειακών προβλημάτων, ενώ τα προγνωστικά θέλουν το νούμερο να φτάνει στα 23,6 εκατομμύρια ως το 2030.
Σύμφωνα με πρόσφατη αυστραλιανή έρευνα, ο Νο1 παράγοντας που σχετίζεται με τις καρδιαγγειακές παθήσεις, ειδικά στις γυναίκες άνω των 30, είναι η έλλειψη φυσικής άσκησης.

Οι ερευνητές μελέτησαν πάνω από 32.000 γυναίκες και έλαβαν υπόψη παράγοντες όπως το αν έχουν περιττά κιλά, το κάπνισμα, η υψηλή αρτηριακή πίεση, καθώς και αν ασκούνται.

Δείτε ακόμη: Επιχείλιος έρπης: Μάθε πως να τον αντιμετωπίσεις!

Αυτό που βρήκαν είναι πως στις γυναίκες μικρότερης ηλικίας το τσιγάρο ήταν ο βασικός παράγοντας πρόκλησης καρδιοαγγειακών παθήσεων

Στις μεγαλύτερες ηλικίες όμως (γυναίκες γύρω στα 70), η φυσική άσκηση ήταν εκείνη που μείωνε τον κίνδυνο κατά τρεις φορές περισσότερες από ότι η διακοπή του τσιγάρου, η απώλεια βάρους και ο έλεγχος της πίεσης.

Τα οφέλη για την καρδιά από τη φυσική άσκηση είναι ανυπολόγιστα, ενημερώνουν οι ειδικοί. Αν μάλιστα κανείς συνυπολογίσει το κέρδος για τη συνολική σωματική και ψυχική υγεία, ο δρόμος προς την άθληση είναι μονόδρομος.

Μικρές καθημερινές αλλαγές μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα προς αυτή την κατεύθυνση. Για παράδειγμα, σταθείτε περισσότερο όρθιοι αντί καθιστοί, πάρτε τα σκαλιά αντί για το ασανσέρ, σηκωθείτε από την καρέκλα αντί να στείλετε mail στον συνάδελφο στο γραφείο.

Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, οι ειδικοί συστήνουν να βάλετε την αερόβια άσκηση στη ζωή σας. Περίπου 2,5 ώρες αερόβιας άσκησης την εβδομάδα είναι υπεραρκετές.

Δείτε ακόμη: Σημάδια που δείχνουν ότι ο θυροειδής σας δεν λειτουργεί σωστά!

loading...