Το στήθος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά κάθε γυναίκας. Είναι σύμβολο θηλυκότητας και ομορφιάς και όλες μας θέλουμε να στέκει πάντα στο ύψος του! Τι κάνουμε, όμως, όταν ο νόμος της βαρύτητας έχει άλλη άποψη;

Η Έρρικα Λευθέρη, όπως δημοσιεύτηκε και στο περιοδικό The Body, αναφέρει πώς Έχει αποδειχτεί ότι οι γυναίκες που νιώθουν καλά με το στήθος τους είναι εξωστρεφείς, ενώ εκείνες που δεν είναι ευχαριστημένες είναι πιο εσωστρεφείς. Όλες μας έχουμε ανασφάλειες, και αυτό είναι δεδομένο. Για ορισμένες γυναίκες, όμως, το στήθος είναι μια περιοχή που τις επηρεάζει. Είτε είναι το μέγεθος είτε το σχήμα, πάντα υπάρχει κάτι να πούμε. Το πεσμένο ή χαλαρό στήθος είναι ένας από τους βασικούς λόγους που μια γυναίκα δεν νιώθει άνετα με τον εαυτό της.

Το Youweekly.gr σας παραθέτει τους λόγους που το στήθος σας έχει πάρει την … κατηφόρα:

Γιατί χαλαρώνει το στήθος;
Το στήθος δεν είναι μυς. Είναι φτιαγμένο από λιπώδεις ιστούς και αδένες προορισμένους για να παράγουν γάλα. Όλα αυτά είναι καλυμμένα από δέρμα που έχει φυσική ελαστικότητα χάρη στην παρουσία της πρωτεΐνης ελαστίνης. Με το πέρασμα του χρόνου η ελαστίνη χάνεται, φυσικά, όμως, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που επιταχύνουν αυτήν τη διαδικασία.

Ηλικία
Κανείς δεν μπορεί να πάει κόντρα στον χρόνο. Μεγαλώνοντας, ο αιώνιος εχθρός που ονομάζεται βαρύτητα γίνεται αδίστακτος προκαλώντας -μεταξύ άλλων- χαλάρωση στο στήθος. Σύμφωνα, μάλιστα, με πολλές έρευνες μια γυναίκα μετά τα 35 βλέπει την πρώτη χαλάρωση στο δέρμα της. Τα σημάδια είναι ακόμα πιο έντονα στο στήθος, ειδικά σε όσες έχουν γεννήσει.
Τσιγάρο
Είναι γνωστές οι καταστροφικές συνέπειες του τσιγάρου στην υγεία μας. Στην περίπτωση, όμως, του στήθους αυτή η κακή συνήθεια επηρεάζει τη σφριγηλότητα του δέρματος στην περιοχή, κάνοντάς το να δείχνει πεσμένο και γερασμένο.
Απότομη αύξηση ή απώλεια βάρους
Όταν το βάρος μας δεν είναι σταθερό και εκτίθεται συχνά σε μεταβολές, τότε το δέρμα σπάει δημιουργώντας τις ενοχλητικές ραγάδες. Ιδιαίτερα στην περιοχή του στήθους τα σημάδια είναι εντονότερα, αφού εκεί το δέρμα είναι πολύ πιο ευαίσθητο. Μια τέτοια κατάσταση μπορεί να δημιουργηθεί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η αύξηση του βάρους ενδέχεται επίσης να κάνει τους συνδέσμους στο στήθος να τεντώσουν οδηγώντας στην πτώση του. Έτσι ακόμα και στην εγκυμοσύνη ο έλεγχος του σωματικού βάρους ελαχιστοποιεί τη χαλάρωση.
Ήλιος
Η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο προκαλεί διάσπαση του κολλαγόνου του δέρματος. Έτσι ένα καλό αντηλιακό όχι μόνο στην παραλία αλλά κάθε φορά που το μπούστο σου είναι εκτεθειμένο είναι απαραίτητο.

Τι μπορείς να κάνεις για να διατηρήσεις το στήθος σου στητό; Το Youweekly.gr σου προτείνει τρόπους: 

Άσκηση και πάλι άσκηση
Μία από τις καλύτερες ασκήσεις για να διατηρήσεις ένα στητό στήθος είναι η εκγύμναση των θωρακικών μυών. Ο ευκολότερος και δημοφιλέστερος τρόπος είναι τα push-ups, αφού ενισχύουν τους μύες κάτω από το στήθος. Η συγκεκριμένη άσκηση επίσης βοηθά στη μείωση του λίπους γύρω από το στήθος και το διαμορφώνει καλύτερα. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η γυμναστική με βαράκια. Αν η έντονη άσκηση δεν είναι το φόρτε σου, μπορείς να δοκιμάσεις τη yoga. Έχει αποδειχθεί ότι ορισμένες asanas είναι ιδανικές για να δυναμώσουν τους θωρακικούς μυς σου, ενώ κάποιες άλλες σε βοηθούν να νικήσεις στη μάχη με τη βαρύτητα.

Διατήρησε το βάρος σου
Κρατώντας το βάρος σου σταθερό αποφεύγεις τις δραματικές μεταβολές στο σώμα σου. Έτσι το στήθος σου έχει μικρότερες πιθανότητες να χαλαρώσει. Επίσης το πολύ νερό (περίπου 2 λίτρα τη μέρα) σε διατηρεί νέα. Το ίδιο ισχύει και για το στήθος σου. Φυσικά στη διατήρηση του βάρους παίζει ρόλο η διατροφή. Επίλεξε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Δεν χρειάζεται να στερηθείς τίποτα, απλώς ακολούθησε τον χρυσό κανόνα «όλα με μέτρο»!

Ένα καλό μασάζ
Κάνε μασάζ στο στήθος σου τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα με ελαιόλαδο. Ναι καλά διάβασες, το λάδι βοηθά το δέρμα του στήθους σου να παραμένει σφιχτό, αλλά βελτιώνει και την υφή του. Επίσης το μασάζ αιματώνει εκείνη την περιοχή και ενεργοποιεί την επανόρθωση των κυττάρων, βελτιώνοντας με τον καιρό την εικόνα του πεσμένου στήθους.

Ενεργοποιήσου!
Υπάρχουν ορισμένες κινήσεις που κάνεις καθημερινά και είναι επιζήμιες για τη σφριγηλότητα του στήθους. Μερικές από αυτές είναι αναπόφευκτες, όμως γνωρίζοντάς τες μπορείς είτε να τις μειώσεις είτε να τις κάνεις με μεγαλύτερη προσοχή. Για παράδειγμα, η υπερβολική κάμψη προς τα μπροστά, το τζόκινγκ ή το τρέξιμο μπορεί να επιταχύνουν την χαλάρωση του στήθους. Επίσης οι απότομες σπασμωδικές κινήσεις τεντώνουν το δέρμα και τους μυς και είναι δύσκολη η επαναφορά τους. Ωστόσο, τα οφέλη του τρεξίματος σαν άσκηση είναι γνωστά, οπότε αν σου αρέσει το συγκεκριμένο άθλημα δεν χρειάζεται να το σταματήσεις. Μπορείς όμως να πάρεις τα μέτρα σου. Το σωστό σουτιέν είναι ίσως το σημαντικότερο από αυτά. Ένα αθλητικό, που μειώνει την κίνηση του στήθους, είναι ιδανικό. Υπάρχουν και περιπτώσεις αθλητριών που φοράνε 2 τέτοια σουτιέν κατά τη διάρκεια της προπόνησης προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν την κίνηση.

Στάση του σώματος
Η κακή στάση του σώματος είναι κι αυτός ένας σημαντικός λόγος που προκαλεί χαλάρωση στήθους και οι περισσότερες τον αγνοούμε. Όταν χαμηλώνεις του ώμους και σκύβεις ελαφρώς μπροστά δεν δίνεις στήριξη στο στήθος σου, με αποτέλεσμα να «κρέμεται» μακριά από το υπόλοιπο σώμα. Επίσης η κακή στάση σώματος ευνοεί τους πόνους στην πλάτη ή στους μυς, ειδικά αν έχεις μεγάλο στήθος.

Δώσε βάση στο σουτιέν
Είναι πολύ σημαντικό να σκεφτείς τι είδους σουτιέν φοράς, ειδικά αν δεν είσαι ευχαριστημένη με την εικόνα του μπούστου σου. Πρέπει να διαλέξεις το κατάλληλο που θα κάνει το στήθος σου να φαίνεται σφιχτό αλλά συγχρόνως θα του παρέχει στήριξη και θα το κρατά στο ύψος του. Με λίγο ψάξιμο θα βρεις αυτό που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες.
Tip: Όταν δοκιμάζεις σουτιέν βάλε την μπλούζα σου για να δεις πώς θα δείχνει φορεμένο. Αν η εικόνα του σε ικανοποιεί… βρίσκεσαι στο σωστό δρόμο.

Αιθέρια έλαια
Έλαια από καρότο, κυπαρίσσι, μάραθο, λεμονόχορτο και δυόσμο είναι μερικά μόνο από εκείνα που μπορούν να βοηθήσουν το πεσμένο στήθος. Τα συστατικά τους ενισχύουν τη σφριγηλότητα. Προσοχή, όμως, μην χρησιμοποιείς παραπάνω από 2 σταγόνες κάθε φορά που κάνεις μασάζ, αφού είναι ιδιαίτερα δυνατά και μπορεί να δημιουργήσουν αίσθηση καύσου. Ιδανικά ανάμειξέ τα με άλλα αιθέρια έλαια.

DIY
Μάσκα για το… στήθος
Μερικές γυναίκες επιλέγουν να κάνουν μάσκα στήθους μία φορά την εβδομάδα. Για να την ετοιμάσεις θα χρειαστείς:
1 αγγούρι, αλεσμένο
1 κρόκο αυγού
Λίγο βούτυρο
Ανακάτεψε καλά τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και άπλωσε το μείγμα στο στήθος σου. Άφησέ το για περίπου 15-20 λεπτά και ξέπλυνε με άφθονο νερό. Αυτή η τεχνική θα συμβάλλει στην ενίσχυση των ιστών και στην σταθερότητα του στήθους.

Μασάζ με πάγο!
Ο πάγος μπορεί να ενισχύσει τη σφριγηλότητα και τη σταθερότητα του στήθους. Πάρε 2 μεγάλα παγάκια και κάνε κυκλικό μασάζ στην περιοχή του στήθους, για τουλάχιστον 1 λεπτό. Μην το παρακάνεις γιατί το δέρμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Η χαμηλή θερμοκρασία που προσφέρει το παγάκι επιβραδύνει τις κινήσεις των κυττάρων και σφίγγει την επιδερμίδα. Μόλις τελειώσεις βάλε αμέσως το σουτιέν σου και μείνε σε κεκλιμένη θέση.

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Τέλος στην υγιεινή διατροφή και άσκηση: Αυτός είναι το κολπακι να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά!

Τεράστια προσοχή: 4 ασυνήθιστα σημάδια του καρκίνου του παχέος εντέρου που αγνοούμε όλοι μας!

Η δίαιτα της σούπας: Χάσε 5 κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα!

loading...