Είτε είσαι τύπος που γυμνάζεται σπίτι είτε σε κάποιο γυμναστήριο, είτε σου αρέσει η αεροβική είτε οι ασκήσεις με βάρη, πρέπει πριν από την καθημερινή σου γυμναστική να δίνεις στον οργανισμό σου τη βοήθεια που χρειάζεται για να έχει ενέργεια και να κάψει περισσότερες θερμίδες.

Σου προτείνουμε λοιπόν 4 σνκας που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

#Ψωμί ολικής άλεσης

1
Φάε μία ή δύο μικρές φέτες ψωμί ολικής άλεσης με λίγη μαρμελάδα ή μέλι 45 λεπτά πριν τη γυμναστική σου.

 

#Γιαούρτι
Το γιαούρτι έχει μαγνήσιο που βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Μπορείς να φας 220 gr γιαούρτι με λίγα λιπαρά.

#Μπάρα δημητριακών

2
Μία άλλη καλή εναλλακτική λύση είναι να φας μία-δύο μικρές μπάρες δημητριακών λίγη ώρα πριν πας γυμναστήριο ή στο δρόμο πηγαίνοντας για τη γυμναστική σου. Απλά πρόσεξε η μπάρα που θα επιλέξεις να μην έχει πολλά λιπαρά

#Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα προσφέρουν τρομερή ενέργεια και περιέχουν Ωμέγα-3 και Ωμέγα-6 λιπαρά που κάνουν πολύ καλό στον οργανισμό μας. Μπορείς να φας 12 αμύγδαλα πριν ξεκινήσεις τη γυμναστική σου.

faysbook.gr

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Αποκάλυψη βόμβα! Αυτό είναι το νέο ζευγάρι της ελληνικής showbiz!

Η απίστευτη αντίδραση της Καλλιμούκου όταν την ρώτησαν για την Μενεγάκη! Το «καρφί» που θα συζητηθεί…

Baby Boom! Δημήτρης Κοργιαλάς – Φωτεινή Ψυχίδου: Περιμένουν το πρώτο τους παιδί!

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Το οικονομικό παντελόνι από τα Stradivarius που θα απογειώσεις τις εμφανίσεις σου!

Η Έλενα Aσημακοπούλου μας υποδέχεται στο εντυπωσιακό της σπίτι στον Άγ. Στέφανο και φωτογραφίζεται με την κορούλα της (Photos)

Χάσαμε τα λόγια μας! Ούτε που φαντάζεστε τι τηλεθέαση έκανε η εκπομπή του Μένιου Φουρθιώτη

loading...