Τα μαλλιά μας επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες, όπως οι καιρικές συνθήκες, η κατάσταση της υγείας μας και η διατροφή.
Ειδικά η διατροφή μπορεί να σχετίζεται με τριχόπτωση και μείωση του όγκου των μαλλιών, μαλλιά ατίθασα, εύθραυστα και χωρίς λάμψη.

Δείτε ακόμη: Ποιά φρούτα και λαχανικά είναι σύμμαχοί σου κατά του κρυολογήματος; Δες πως σε βοηθούν να το ξεπεράσεις

Με τις κατάλληλες διατροφικές αλλαγές ωστόσο, το πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί.

Ψευδάργυρος

Είναι ένα σημαντικό ιχνοστοιχείο που βρίσκεται σε υψηλές συγκεντρώσεις στα μαλλιά, 150 φορές περισσότερο από ότι στο αίμα. Καλές πηγές ψευδαργύρου είναι τα θαλασσινά, τα λιπαρά ψάρια, τα αυγά, το κρέας, τα δημητριακά ολικής άλεσης και τα όσπρια.

Ταυρίνη

Η ταυρίνη είναι ένα αμινοξύ, η οποία είναι απαραίτητη ιδίως σε συνθήκες στρες. Μελέτες αποδεικνύουν το ρόλο της στην πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων και την προστασία των κυττάρων του σώματος από την επίδραση του οξειδωτικού στρες και των ελευθέρων ριζών οξυγόνου. Η διατροφική της πρόσληψη είναι συχνά ανεπαρκής (κύριες πηγές είναι τα θαλασσινά και τα ψάρια). Η ταυρίνη είναι απαραίτητη στη σύνθεση του κολλαγόνου και στη διατήρηση της ομοιοστασίας των τριχών ευνοώντας την ανάπτυξη και την επιβίωση των μαλλιών. Αποτρέπει τις τροποποιήσεις του θύλακα της τρίχας που ενοχοποιούνται για την γήρανση των τριχών και την αλωπεκία, ιδιαίτερα σε περιόδους στρες. Τέλος, η ταυρίνη διαδραματίζει έναν καθοριστικό ρόλο στην πρόληψη της αλλοίωσης του βολβού των τριχών προλαμβάνοντας με αυτό τον τρόπο την τριχόπτωση και συντελώντας στην καλύτερη ποιότητα μαλλιών.

Πηγή: onmed.gr

Δείτε ακόμη: Πίνει λεμονάδα μαζί με σκόρδο. Μόλις δεις το λόγο θα κάνεις ακριβώς το ίδιο!

loading...