Η ημερήσια δίαιτα των 1.400 θερμίδων της Ελένης

Με έμφαση στα προϊόντα ολικής άλεσης αλλά και στην ποικιλία στο μεσημεριανό, η Ελένη κατάφερε να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης και μοιράζεται μαζί μας το ημερήσιο θαυματουργό μενού της…

259541

Πρωινό
1 ποτήρι γάλα άπαχο ή 1 γιαούρτι 2% και 30 γρ. μούσλι ή 2 φρυγανιές ολικής άλεσης ή 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 2 κ.γ μέλι ή 1/2 κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης
Δεκατιανό
1 φρούτο
Μεσημεριανό
1/2 φλιτζ. τσαγ. ζυμαρικό ή ρύζι ή 1½ φλιτζ. τσαγ. όσπρια και 2 κ.σ. τριμμένο τυρί ή 30 γρ. τυρί φέτα (1 σπιρτόκουτο) μαζί με 120 γρ. ψημένο κοτόπουλο ή γαλοπούλα (όχι τηγανητό) ή μοσχαρίσιο κρέας ή ψάρι και σαλάτα εποχής (ωμή ή βραστή) με 2 κ.γ. ελαιόλαδο
Απογευματινό
1 φρούτο
Βραδινό
Σαλάτα εποχής (ωμή ή βραστή) με 30 γρ. τυρί και 1 κ.σ. ελαιόλαδο (ή 2 κ.γλ. ελαιόλαδο και 5 ελιές), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 φρούτο

Tips για γρήγορο αποτέλεσμα

Μπορεί η δίαιτα και η προσεγμένη διατροφή να είναι κανόνες απαράβατοι για τη λαμπερή παρουσιάστρια, ωστόσο πέρα από το καθημερινό στρατιωτικό πρόγραμμα που ακολουθεί στο φαγητό της, υπάρχουν και τα μικρά εκείνα μυστικά που τη βοηθούν ακόμα περισσότερο να χάσει βάρος αλλά και να διατηρήσει στην πορεία τα κιλά της. Δείτε ποια είναι τα tips της Ελένης για πιο γρήγορο αποτέλεσμα…

1. Κατανάλωνε πολύ νερό και υγρά. Προσπάθησε να περιορίσεις τα ροφήματα που είναι πλούσια σε ζάχαρη και θερμίδες.
2. Επίλεξε υγιεινά σνακ για να «δαμάσεις» την πείνα σου. Οι σταφίδες, τα κράκερ σίκαλης και οι ξηροί καρποί αποτελούν μια καλή επιλογή.
3. Nα προτιμάς τα άπαχα κρέατα, όπως το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, το ψάρι και το μοσχάρι.
4. Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι καλύτερη επιλογή από τα επεξεργασμένα.
5. Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα, επιλέγοντας ένα αγαπημένο είδος γυμναστικής.
6. Απόρριψε το έτοιμο και πρόχειρο φαγητό (fast food)
7. Προσπάθησε να κοιμάσαι καλά και να αποφεύγεις να τρως πολύ αργά το βράδυ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YOU ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!!!

loading...