Κάθε φορά που πηγαίνεις γυμναστήριο, κάνεις ασκήσεις για τους κοιλιακούς, τους γλουτούς, το στήθος και τα χέρια. Μπορεί να πιστεύεις ότι τα περισσότερα προγράμματα ασκήσεων γυμνάζουν και τα πόδια, αν όμως θέλεις να δεις γρήγορα αποτελέσματα και να κάψεις το λίπος που υπάρχει στα πόδια σου, τότε καλό είναι να κάνεις 3-4 φορές την εβδομάδα ασκήσεις που εστιάζουν στις ‘προβληματικές’ περιοχές.

Στο παρακάτω βίντεο, θα βρεις ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής που γυμνάζει τα πόδια, καίει το λίπος στην περιοχή και σμιλεύει τους μηρούς. Σε μόλις 15 λεπτά θα καταφέρεις να αποκτήσεις τέλεια πόδια και να φορέσεις τις αγαπημένες σου φθινοπωρινές φούστες.

joytv.gr

loading...