Τονώνει τους μυς, ανακουφίζει από το στρες και μειώνει την πίεση.

Το να ξεκινήσετε γιόγκα αντί για τζόκινγκ μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο για τη ζωή σας! Σε μια επιθεώρηση δώδεκα μελετών που συνέκρινε την επίδραση του διαλογισμού και της γιόγκα στην υπέρταση (υψηλή πίεση), οι ερευνητές του Γέιλ ανακήρυξαν νικητή τη γιόγκα. Και οι δύο μειώνουν τη συστολική πίεση, όμως η γιόγκα μείωσε σημαντικά και τη διαστολική πίεση.

Δείτε ακόμη: Face yoga: Απαλύνει τις ρυτίδες! Θα κολλήσεις!

Οι τακτικές συνεδρίες γιόγκα μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματικές ώστε να καταφέρετε να μειώσετε τα φάρμακα που παίρνετε για την πίεση. Είτε υποφέρετε από υπερένταση – παράγοντας κινδύνου για εγκεφαλικό, καρδιοπάθειες και προβλήματα στα νεφρά – είτε βαριέστε τη συνηθισμένη σας άσκηση, προσθέσθε τη γιόγκα στο πρόγραμμα φυσικής κατάστασης – και μακροβιότητας.

Ποια άλλα οφέλη σας προσφέρει η γιόγκα

Μείωση του άγχους

Βελτίωση της συγκέντρωσης και της μνήμης

Καταπολέμηση της κατάθλιψης

Βελτίωση της διάθεσης

Εύκολος και πιο ξεκούραστος ύπνος

Διαχείριση θυμού

Μείωση εριστικότητας

Γενική αίσθηση χαράς, ευγνωμοσύνης και ευεξίας

Περισσότερη αντοχή και μυϊκή δύναμη

Δείτε ακόμη: Ξεκαρδιστικό βίντεο: Μία συλλογή με Fails στη Yoga!

Αύξηση μυοσκελετικής ευλυγισίας και του εύρους κινήσεων των αρθρώσεων

Βελτιωμένη στάση του σώματος και της σπονδυλικής στήλης

Καλύτερος συγχρονισμός μεταξύ διαφόρων μερών του σώματος

Αύξηση της ζωτικής ενέργειας (prana)

Μείωση ή και απαλλαγή από διάφορους σωματικούς πόνους, όπως της μέσης, του αυχένα, των καρπών κλπ.

Εξισορρόπηση ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου

Βελτίωση της λειτουργίας της καρδιάς

Εξισορρόπηση του ορμονικού συστήματος

Βελτίωση λειτουργίας αναπνευστικού συστήματος

Σταθεροποίηση του αυτόνομου νευρικού συστήματος

Ενίσχυση του οργανισμού απέναντι σε νευρολογικές και αυτοάνοσες ασθένειες (σκλήρυνση κατά πλάκας κλπ.)

Μείωση κατακράτησης τοξίνων στο σώμα

Ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος

Αύξηση της «καλής» χοληστερίνης HDL

Μείωση της «κακής» χοληστερίνης LDL

Μείωση της «κακής» χοληστερίνης VLDL

Δείτε ακόμη: 6 απλές ασκήσεις Yoga που θα αλλάξουν το σώμα σου!

Το μυστικό
Υπάρχει κάτι που κάνει έναν γιόγκι ευτυχισμένο: μία ώρα asanas -μια ακολουθία από όρθιες, καθιστές και στάσεις ισορροπίας, αυξάνει τα επίπεδα του αμινοξέος GABA (τα χαμηλά επίπεδά του συνδέονται με την κατάθλιψη) του εγκεφάλου κατά 27%, σε σύγκριση με μια σιωπηλή ομαδική ανάγνωση, έδειξαν διάφορες μελέτες.

omorfamystika.gr

loading...