Σας βοηθούν να ξεπιαστείτε, να αποφορτιστείτε από το στρες και να αναζωογονηθείτε μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Και το κυριότερο είναι απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στον χώρο εργασίας σας.

Όσοι δουλεύουν σε γραφείο γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι άψυχος και έχει ρόδες. Πρόκειται για την καρέκλα του γραφείου, η οποία απομυζά σιγά-σιγά όλη τη ζωτικότητα του σώματος και ιδιαίτερα της μέσης, της πλάτης, των ώμων και του αυχένα. Γι’ αυτό, σας προτείνουμε 3 αγχολυτικές ασκήσεις γιόγκα που μπορείτε να κάνετε στο γραφείο προκειμένου να ανακουφίσετε τη μέση σας, να χαλαρώσετε την πλάτη της, αλλά και να διώξετε την ένταση.

1 «Μισός σκύλος»
Στην κλασική ασάνα «Σκύλος», τα πέλματα και οι παλάμες ακουμπούν στο πάτωμα και το σώμα σχηματίζει ένα «βουνό», η «κορυφή» του οποίου κοιτά στο ταβάνι. Ο «Μισός σκύλος» είναι μια πιο εύκολη εκδοχή, λιγότερο απαιτητική, αλλά και πιο χαλαρωτική. Τοποθετήστε τις παλάμες κόντρα στον τοίχο, έτσι ώστε ο κορμός με τα πόδια να σχηματίζουν ένα «Γ». Η άσκηση αυτή επιτρέπει στην πλάτη να διαταθεί. Εστιάστε την προσοχή σας στην περιοχή ανάμεσα στον αυχένα και την πλάτη. Πάρτε βαθιές και ήρεμες ανάσες. Μείνετε εκεί μετρώντας μέχρι το δέκα.

2 Καθιστή στροφή
Πρόκειται για μια απλή άσκηση που είναι πιθανό να την έχετε ήδη κάνει μόνοι σας ασυναίσθητα για να ξεπιαστείτε. Καθίστε στην καρέκλα με τους γλουτούς να εφάπτονται στο κάθισμα, πιάστε το δεξί μπράτσο της καρέκλας (εάν μπορείτε πιάστε τη ράχη της) με το αριστερό χέρι και στρίψτε τον κορμό σας προς τα δεξιά. Μείνετε εκεί μετρώντας μέχρι το πέντε και ανασαίνοντας ήρεμα. Επαναλάβετε από την άλλη μεριά.

3 Κάμψη
Μερικές φορές το μόνο που χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε δυναμικά τη μέρα μας είναι να μας ανέβει το… αίμα στο κεφάλι. Για να τονωθεί η κυκλοφορία του αίματος στο κεφάλι, λοιπόν, αρκεί να σταθείτε όρθιοι και να κάνετε ήρεμα κάμψη μπροστά. Νιώστε το κεφάλι, τα χέρια και όλο τον κορμό σας να κρέμονται σαν να είστε πάνινη κούκλα. Αισθανθείτε το κεφάλι σας βαρύ σαν μπάλα. Εάν θέλετε, πιάστε τους αγκώνες σας και κινηθείτε σαν εκκρεμές μπρος-πίσω. Στη συνέχεια, ανεβείτε αργά, ισιώστε το κεφάλι τελευταίο και κινήστε χαλαρά τους ώμους.

 

vita.gr

loading...