Ποιες τροφές δεν πλησιάζεις κάθε φορά που κάνεις δίαιτα; Τη σοκολάτα ή τα αλμυρά σνακ; Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, κάποιες τροφές παρόλο που έχουν την φήμη ότι είναι ‘παχυντικές’, περιέχουν τον σωστό συνδυασμό θρεπτικών συστατικών για να μπορέσεις να χορτάσεις και να ελέγξεις την όρεξή σου. Τέτοιες τροφές είναι η μαύρη σοκολάτα, οι φρυγανιές σικάλεως, τα μανιτάρια, το ποπ κορν και οι πατάτες:

Μαύρη σοκολάτα: Σύμφωνα με την έρευνα του πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης, οι άνθρωποι που τρώνε μια μικρή ποσότητα μαύρης σοκολάτας στο πρωινό τους, πεινάνε λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συγκεκριμένα, καταναλώνουν 17% λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό γεύμα τους. Οι ειδικοί δεν συνιστούν να τρώμε καθημερινά μαύρη σοκολάτα, αλλά πιστεύουν ότι είναι ιδανικό σνακ κάθε φορά που θέλεις να φας κάτι γλυκό.

Ποπ κορν: Το ποπ κορν περιέχει φυτικές ίνες που ικανοποιούν την όρεξή σας, ενώ αν μαγειρευτούν χωρίς παχυντικά συστατικά περιέχουν ελάχιστες θερμίδες.

Πατάτες: Οι πατάτες που είναι μαγειρεμένες και έχουν κρυώσει περιέχουν ένα ανθεκτικό άμυλο που κινεί μια διαδικασία παραγωγής πεπτιδίων που στέλνουν μηνύματα στον εγκέφαλο ότι έχεις χορτάσει.

Μανιτάρια πορτομπέλο: Τα μανιτάρια πορτομπέλο περιέχουν γλουταμάτη, ένα αμινοξύ που ενισχύει τον μεταβολισμό και δημιουργεί μια αίσθηση πληρότητας.

Crisp σίκαλης: Αντικατάστησε το ψωμί με crisp (φρυγανιές) σίκαλης αν θέλεις να δεις αποτελέσματα. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Nutrition Journal, οι άνθρωποι που τρώνε crisp σίκαλης στο πρωινό τους αισθανόντουσαν 21% λιγότερο πεινασμένοι, 4 ώρες μετά το γεύμα τους. Αυτό συμβαίνει γιατί περιέχουν φυτικές ίνες που μειώνουν το σάκχαρο στο αίμα και την διαδικασία πέψης.

joytv.gr

loading...