Όλες μας γνωρίζουμε πως το μόνο πράγμα που αποδεδειγμένα σφίγγει τους γλουτούς είναι τα καθίσματα.Δυστυχώς, πολλές από εμάς αφιερώνουμε χρόνο και προσπάθεια αλλά δεν βλέπουμε αποτελέσματα επειδή στην πραγματικότητα κάνουμε τα squats εντελώς λάθος. Ο λόγος; Όταν η πλάτη και οι γλουτοί μας είναι αδύναμοι, άλλες πιο δυνατές μυϊκές ομάδες αναλαμβάνουν περισσότερη δουλειά απ’ όση τους αντιστοιχεί.

Δείτε ακόμη: Βαριέσαι το γυμναστήριο; Έχουμε 6 εναλλακτικούς τρόπους για να γυμναστείς ευχάριστα!

Ρίξε μια ματιά σε μερικά dos και dont’s για να κάνεις το τέλειο κάθισμα.

Όχι
Κάθισμα με την πλάτη κυρτωμένη.
Τα γόνατά σου ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σου.

Ναι
Κράτα στο στέρνο σου ανασηκωμένο.
Κράτα τις φτέρνες σου καρφωμένες στο πάτωμα.

Τι άλλο μπορεί να σε βοηθήσει για να πετύχεις το τέλειο squat; 

Ξεκίνησε με καθίσματα σε καρέκλα. Τοποθέτησε μία καρέκλα κουζίνας ή τραπεζαρίας πλάγια μπροστά σε έναν ολόσωμο καθρέφτη. Χρησιμοποίησε αυτά τα δύο αντικείμενα για να βρεις τη σωστή θέση, πίεσε δυνατά τις φτέρνες σου και κατέβα σε κάθισμα ώστε οι γλουτοί σου να αγγίξουν σχεδόν το κάθισμα και σήκω ξανά όρθια. Όταν κατακτήσεις τη σωστή τεχνική, μπορείς να προσθέσεις σταδιακά βάρος για έξτρα πρόκληση.

shape.gr

loading...