Μα τι τρώνε επιτέλους; Σίγουρα το έχετε αναρωτηθεί, μην το αρνείστε! Είτε έχετε παρακολουθήσει πασαρέλα, είτε η… κακιά ώρα έχει φέρει δίπλα σας ένα μοντέλο, είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο πως εκτός από τις υπεράνω και πάντα με χαμόγελο «κακιούλες» που θέλετε να ξεστομίσετε, θέλετε απεγνωσμένα να μάθετε και τα μυστικά τους, με προτεραιότητα αυτά της… σιλουέτας!

Δείτε ακόμη: Δίαιτα 5:2 – Τι είναι, ποια πλεονεκτήματα έχει και πώς να την κάνετε

Εκτός από χάρισμα λοιπόν,  τι είναι αυτό που τους δίνει και τέλειο κορμί;

Μην βιαστείτε να απαντήσετε! Γιατί εκτός από τις στερήσεις, έχουν μάθει να ακολουθούν και απαράβατους κανόνες που αφορούν στην καθημερινή τους διατροφή. Έτσι, μπορεί να μην κάνουν… λουκούλλεια γεύματα αλλά τουλάχιστον, διατηρούν την σιλουέτα χωρίς να λιμοκτονούν! Άλλωστε, ο δικός τους στόχος λόγω των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων είναι να διατηρούν ένα συγκεκριμένο σωματικό βάρος έχοντας πάντα πλήρη επίγνωση του σχήματος και της σωματικής τους διάπλασης. Σε περίπτωση λοιπόν (λέμε… αν) που θέλετε να αποκτήσετε λίγες από τις «συνήθειές» τους δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε το πρόγραμμά τους.

Κανόνες διατροφής

• Καλή ενυδάτωση του σώματος. Σχεδόν όλες κυκλοφορούν με ένα μπουκαλάκι νερό, τόσο για την υγεία, όσο και για την αποτροπή της πείνας ενώ παράλληλα βοηθούν τον οργανισμό να αποβάλλει τις τοξίνες.

Δείτε ακόμη: «Θαυματουργή» δίαιτα: Πώς να χάσετε έως 8 κιλά σε μια εβδομάδα

• Καλό μάσημα τροφής. Μπορεί το πρόγραμμα τους να είναι εξαντλητικό, όμως η ώρα του φαγητού είναι ιερή. Η σωστή μάσηση εκτός από την πέψη, βοηθά και το στομάχι να «γεμίσει» γρηγορότερα ενώ ο εγκέφαλος δίνει νωρίτερα της… λήξης.

• Μουστάρδα στα σάντουιτς. Εκτός από πολύ λιγότερες  θερμίδες σε σχέση με άλλες σάλτσες όπως η μαγιονέζα, δίνει και μια πιο πικάντική γεύση, γεγονός που βοηθά στην απόλαυση του γεύματος χωρίς «κόστος».

• Ντομάτες, μήλα, καρότα και μαρούλι είναι καθημερινά Must!

• Για τα ψώνια υπάρχει πάντα η ίδια λίστα. Έτσι αποφεύγεται η αγορά τροφίμων του… παρορμητισμού!

• Το πράσινο τσάι είναι απαραίτητο. Βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού αλλά και τον περιορισμό της πείνας.

• Τα τηγανητά είναι εχθρός προ των πυλών. Επιτρεπτά θεωρούνται μόνο τα ψητά, τα βραστά και ο… ατμός!

• Το πρωινό είναι απαραίτητο. Η παράκαμψή του αυξάνει τις πιθανότητες υπερκατανάλωσης όλη την υπόλοιπη ημέρα.

• Τα πουλερικά και το ψάρι τρώγονται χωρίς την πέτσα και το κρέας είναι πάντα άπαχο.

• Επιτρεπτά σνακ είναι μόνο φρέσκα φρούτα και λαχανικά

• Κορεσμένα και τρανς λιπαρά (δηλαδή μαργαρίνη, βούτυρο κ.α.) είναι απλώς… απαγορευμένα. Αντικαθίστανται από φυτικά έλαια όπως το ελαιόλαδο, το ηλιέλαιο και ο λιναρόσπορος.

Δείτε ακόμη: Δίαιτα Ασράμ: Η δίαιτα της Τζούλια Ρόμπερτς για να χάσεις 5 κιλά σε 7 μέρες!

Φυσικά , ο μόνος κατάλληλος να σας υποδείξει ένα σωστό και υγιές  πρόγραμμα διατροφής είναι ο γιατρός και ο διαιτολόγος σας.

loading...