Υιοθέτησε πολλούς ταυτόχρονα στην καθημερινότητά σου και αύξησε τον αριθμό των θερμίδων που καις!
Όταν θέλεις να αδυνατίσεις αυτό που βασικά πρέπει να κάνεις είναι να μειώσεις τις θερμίδες που παίρνεις από το φαγητό  και να αυξήσεις εκείνες που καις μέσα από τη φυσική δραστηριότητα. Ακόμα όμως κι αν δεν είσαι fan του γυμναστηρίου, μπορείς να αυξήσεις τον αριθμό των θερμίδων που καις υιοθετώντας μικρές, πολύ απλές καθημερινές συνήθειες. Αυτοί οι πανεύκολοι τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες είναι μερικές καλές ιδέες για να ξεκινήσεις!

Δείτε ακόμη: Κάνε γυμναστική στο σπίτι σου όπως η Τζένιφερ Γκάρνερ

Χρησιμοποίησε τις σκάλες
Ξέχνα το ασανσέρ και πήγαινε από τις σκάλες κάθε φορά που χρειάζεται να ανέβεις ή να κατέβεις σε όροφο.

Μην κάθεσαι όταν περιμένεις το λεωφορείο, το μετρό ή το ραντεβού σου
Όταν βρίσκεσαι σε χώρους όπου παραδοσιακά περιμένεις καθιστή (όπως στη στάση ή στον προθάλαμο ενός ιατρείου), προτίμησε να στέκεσαι όρθια και να βηματίζεις.

έλα με την καρδιά σου
Το έντονο, ξεκαρδιστικό γέλιο βοηθάει το σώμα να καίει θερμίδες (και βελτιώνει τη διάθεση).

Κινήσου όταν βλέπεις τηλεόραση
Αντί να κάθεσαι απέναντι από τη μικρή οθόνη σε μια πολυθρόνα ή ξαπλωμένη στον καναπέ, δοκίμασε όσο βλέπεις την αγαπημένη σου σειρά να ασχολείσαι παράλληλα με μια δραστηριότητα που απαιτεί κίνηση, όπως να κάνεις δουλειές ή απλά να βηματίζεις πάνω-κάτω.

Βάλε δυνατά τη μουσική
Όταν μαγειρεύεις ή κάνεις τις δουλειές του σπιτιού, βάλε να παίζει μουσική με γρήγορο ρυθμό στη διαπασών. Έτσι, είναι βέβαιο ότι δεν θα αποφύγεις τον πειρασμό να κάνεις τις δουλειές σου ενώ κουνιέσαι στο ρυθμό των τραγουδιών.

Ασχολήσου με την κηπουρική
Είναι ένα υπέροχο, χαλαρωτικό χόμπι που απαιτεί πολύ σκύψιμο, κινήσεις των χεριών και των ποδιών και γενικά γυμνάζει όλο το σώμα με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

Κάνε ποδήλατο
Πήγαινε με το ποδήλατο μέχρι το γραφείο, το σπίτι της φίλης σου ή το φούρνο τς γειτονιάς. Θα γλιτώσεις χρόνο από την κίνηση και το παρκάρισμα και να γυμναστείς.

Κάνε βόλτες όταν μιλάς στο τηλέφωνο
Απόκτησε τη συνήθεια να σηκώνεσαι όταν μιλάς στο τηλέφωνο και να βηματίζεις πάνω κάτω. Θα καταναλώσεις έξτρα ενέργεια και θα βοηθήσεις το σώμα σου να ξεπιαστεί -ιδιαίτερα σημαντικό εάν κάνεις καθιστική δουλειά.
Χρησιμοποίησε τις σκάλες

Θυμήσου τα παιδικά σου χρόνια
Διασκέδασε μαζί με τα παιδιά ή τα ανιψάκια σου κάνοντας σκοινάκι και τραμπολίνο ή παραβγαίνοντας στο τρέξιμο. Θα κάψεις θερμίδες και θα διασκεδάσεις!

Δείτε ακόμη: Βαριέσαι το γυμναστήριο; Έχουμε 6 εναλλακτικούς τρόπους για να γυμναστείς ευχάριστα!

Μαγείρεψε μόνη σου τα φαγητά σου
Εκτός από το ότι έτσι θα έχεις την ευκαιρία να ελέγχεις την ποιότητα των τροφών, αλλά και πόσα λιπαρά ή ζάχαρη έχουν, όλες αυτές οι κινήσεις που απαιτούνται για την προετοιμασία του φαγητού (από την αγορά των πρώτων υλών μέχρι το κόψιμο και το σωτάρισμα) απαιτούν από σένα ενέργεια.

Κοιμήσου καλά
Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Όταν κοιμάσαι τις ώρες που χρειάζεσαι κάθε μέρα, θα καις περισσότερες θερμίδες χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα!

Κάνε μια βόλτα
Όχι μόνο θα κάψεις θερμίδες αλλά θα βγεις και για λίγη ώρα από το σπίτι -όπου είναι πιθανό να μπεις στον πειρασμό να τσιμπήσεις κάτι.

Φάε καυτερά φαγητά
Οι καυτερές τροφές, όπως οι κόκκινες πιπεριές, αυξάνουν την θερμοκρασία στο σώμα, κάνοντας τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες.

Δείτε ακόμη: Ισομετρικές ασκήσεις: Γυμναστείτε ακίνητοι!

Κάνε μια ανακαίνιση στο σπίτι σου
Δεν νομίζεις ότι αυτό το χρώμα στους τοίχους της κρεβατοκάμαρας είναι λίγο μουντό; Ή ότι αν άλλαζες λίγο τη διαρρύθμιση των επίπλων ο χώρος να φαινόταν ανανεωμένος; Κάνε τις δουλειές μόνη σου εξοικονομώντας χρήματα και καίγοντας θερμίδες!

Πήγαινε μια βόλτα στα μαγαζιά
Ακόμα κι αν δεν έχεις σκοπό να αγοράσεις τίποτα, θα κάψεις αρκετές θερμίδες περπατώντας, δοκιμάζοντας ρούχα και παράλληλα θα ενημερωθείς για τις καινούριες τάσεις της μόδας!

shape.gr

loading...