Πόσες ώρες προπόνησης χρειάζονται εβδομαδιαία για να δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Οι γιορτές πλησιάζουν και ο στόχος σου για τη νέα χρονιά είναι να χάσεις τα περιττά κιλάκια, αλλά και να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα εκγύμνασης για να σμιλεύσεις το σώμα σου. Το ιδανικό είναι αυτές τις νέες «καλές συνήθειες» να τις κάνεις τρόπο ζωής. Πέραν από τη διατροφή που πρέπει να ακολουθήσεις, πόσες ώρες γυμναστική την εβδομάδα πρέπει να κάνεις για να δεις το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Η Michelle Bridges (στη φωτογραφία), διάσημη προπονήτρια από την Αυστραλία, και γνωστή τηλεπερσόνα καθώς ειναι η γυμνάστρια στη δημοφιλή εκπομπή της Αυστραλίας The Biggest Loser (που αναδεικνύει τον παίκτη που κατάφερε να χάσει τα περισσότερα κιλά) έχει θετικά νέα, αφού υποστηρίζει ότι δεν χρειάζεται να λιώσεις στο γυμναστήριο για να χάσεις τα επιπλέον κιλά που θέλεις μέχρι τη νέα χρονιά!

Ο ιδανικός αριθμός για τέλεια αποτελέσματα είναι έξι φορές την εβδομάδα επί μία ώρα. Η προπονήτρια υποστηρίζει με απλά λόγια ότι η γυμναστική πρέπει να είναι ένα κομμάτι της καθημερινότητας όπως το βούρτσισμα των δοντιών.

Μη σκέφτεσαι ότι και οι έξι προπονήσεις θα είναι σκληρές. Μόνο οι τρεις θα είναι πιο απαιτητικές -εκεί θα προσπαθείς να τα δώσεις όλα-, οι υπόλοιπες δύο θα είναι κανονικές και η τρίτη χαλαρή.

«Δε χρειάζεται να προπονείσαι σαν Ολυμπιονίκης συνεχώς, το θέμα είναι να χτίσεις κάποιες συνήθειες. Σας βεβαιώνω ότι κάποιος που έχει συνήθεια να γυμνάζεται έξι φορές την εβδομάδα ακόμα και αν χάσει μια προπόνηση θα είναι πιο συνεπής συγκριτικά με κάποιον που προπονείται τρεις φορές την εβδομάδα» επισημαίνει.

Να τονίσουμε πως η γυμναστική είναι ιδιαίτερα σημαντική, αλλά μόνη της δεν αρκεί, καθώς πρέπει να συνδυάζεται με μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή που θα χαρίζει στον οργανισμό όλα τα πολύτιμα συστατικά που χρειάζεται.

spirossoulis.com

 

loading...