Με αυτό το πρόγραμμα που σας προτείνω θα απελευθερώσετε τον πιο σίγουρο, χαρούμενο εαυτό σας. Σε μία μέρα μόνο!
08.00: Ασκηθείτε. Κάντε 3 προπονήσεις των 60 λεπτών την εβδομάδα για να αυξήσετε τον καρδιακό ρυθμό σας και να απελευθερωθούν οι “χαρούμενες” ενδορφίνες, ορμόνες που θα σας κάνουν να νιώθετε ευδιάθετοι και γεμάτοι αυτοπεποίθηση.

09.00: Μην το παρακάνετε με τον καφέ. Μελέτες στο Πανεπιστήμιο Duke διαπίστωσαν ότι παράγετε 32% υψηλότερα επίπεδα της αδρεναλίνης, της ορμόνης του στρες, τις μέρες που πίνετε καφέ. Δοκιμάστε καλύτερα κακάο βιολογικό, όπως κι εγώ.

Δείτε ακόμη: Ψυχολογικά τεστ για να μάθεις το χαρακτήρα σου…!

10.00: Κοιτάξτε τον άλλον στα μάτια. Η διατήρηση της επαφής με τα μάτια είναι αποδεδειγμένος τρόπος να κάνετε κάποιον να πιστέψει ότι έχετε αυτοπεποίθηση, αλλά είναι δύσκολο να κοιτάτε τον άλλο στα μάτια όταν είστε ντροπαλοί. Αυτό το μυστικό θα σας βοηθήσει: όταν συναντάτε κάποιον παρατηρήστε το χρώμα των ματιών του. Αυτό θα σας κάνει να τον κοιτάξετε στα μάτια τα πρώτα κρίσιμα δευτερόλεπτα, χωρίς όμως να νιώσετε άβολα.

12.00: Φάτε τυρί! Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι καλή πηγή L-λυσίνης, που απευαισθητοποιεί τη φυσιολογική αντίδραση του εγκεφάλου στο χημικό 5HT4 που αυξάνει το άγχος – έτσι, δε θα αγχωθείτε τόσο για τη σύσκεψη που περιμένεις. Μια άλλη καλή επιλογή είναι το μαρούλι, καθώς περιέχει μικρές ποσότητες φυσικών ηρεμιστικών.

13.00: Βγείτε έξω. Το φως του ήλιου αυξάνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης. Αμερικανοί ερευνητές λένε ότι όσο περισσότερη τεστοστερόνη έχετε στον οργανισμό σας, τόσο πιο σίγουροι νιώθετε όταν γνωρίζετε καινούριους ανθρώπους.

13:15: Συνδυάστε τη βόλτα σας με μια γρήγορη αγορά. Πρέπει να αγοράσετε κάτι για ένα “δύσκολο” συγγενή; Αν είναι τα πεθερικά σας, για παράδειγμα, πάρτε κάτι από τα βασικά, όπως σοκολατάκια ή κρασί αλλά κάντε ένα ωραίο αμπαλάζ και προσθέστε ένα εκπληκτικό τιρμπουσόν.

15.00: Αν χρειάζεστε κάτι να σας ανεβάσει, αντικαταστήστε τα μπισκότα με μια ανάσα αυτοπεποίθησης. Το αιθέριο έλαιο λιβανιού ενισχύει την αυτοπεποίθηση. Είναι βρογχοδιασταλτικό κι έτσι σας βοηθά να αναπνεύστε βαθιά, αποτρέποντας το άγχος. Έχετε ένα μπουκαλάκι στην τσάντα σας και εισέπνευσε όποτε το χρειάζεστε. Πριν από ένα σημαντικό γεγονός, κάντε αφρόλουτρο με διάφορα έλαια που αυξάνουν την αυτοπεποίθηση. Προσθέστε τρεις σταγόνες ελαίου από ξύλο κέδρου, τέσσερις σταγόνες λιβάνι και έξι σταγόνες σανταλόξυλο σε γεμάτη μπανιέρα. Τέλος, ρίξτε ένα φλιτζάνι πλήρες γάλα – θα βοηθήσει τα έλαια να διαλυθούν στο νερό.

16.00: Αν η έλλειψη αυτοπεποίθησης σας κάνει να ξεχνάτε ονόματα, μασήστε τσίχλα. Μελέτες στο Πανεπιστήμιο Northumbria έχουν αποδείξει ότι βελτιώνει τη μνήμη. Ακόμα κι αν έχετε εξαιρετική μνήμη, η τσίχλα μπορεί να αυξήσει την αυτοεκτίμησή σας. Επίσης, μελέτες δείχνουν ότι η τσίχλα μειώνει τα επίπεδα της ορμόνης του στρες κορτιζόλης.

17:30: Προετοιμάστε ένα κουτί πρώτων βοηθειών και εφοδιάστε την τσάντα σας με μια παραμάνα, μαντιλάκια για να αφαιρείτε τη γυαλάδα και αποσμητικά μαντιλάκια για κάθε απρόοπτο που μπορεί να προκύψει. Βάλτε επίσης καραμέλες με άρωμα μέντας για να αποτρέψετε την κακοσμία του στόματος.

18.00: Αν ιδρώνετε όταν ντρέπεστε, δοκιμάστε να πιείτε τσάι από αρτεμισία πριν βγείτε έξω. Σύμφωνα με τους βοτανολόγους βοηθά στη μείωση της εφίδρωσης.

18.30: “Ψυχολογήστε” τον εαυτό σας. Ποτέ μη σκέφτεστε τι μπορεί να πάει στραβά σε μια κοινωνική εκδήλωση. Αν βγείτε απ’ το σπίτι ενθουσιασμένοι για τους ανθρώπους που θα συναντήσετε και το πόσο θα διασκεδάσετε, αυτό ακριβώς θα κερδίσετε!

19.00: Φτάστε στη γιορτή νωρίς. Οι περισσότεροι ντροπαλοί άνθρωποι φτάνουν αργά, αλλά είναι το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε, επειδή τότε θα πρέπει να μπείτε στα πηγαδάκια που ήδη έχουν σχηματιστεί. Αν φτάσετε νωρίς οι άλλοι θα κινηθούν προς το μέρος σας.

19:30: Νιώθετε αγχωμένοι; Σταθείτε όρθιοι με την πλάτη γυρισμένη σε κάτι στέρεο. Σύμφωνα με το φενγκ σούι, αυτός είναι ένας καλός τρόπος να νιώσετε υποστήριξη και σταθερότητα. Αν βρίσκεστε σε μια συγκέντρωση με πολύ κόσμο, μπορεί να νιώσετε αποκομμένη αν περιβάλλουν από παντού άγνωστοι ή αν βρίσκεστε σε έναν άδειο χώρο.

20.00: Χαλαρώστε το σαγόνι σας. Όταν είστε νευρικοί, σφίγγετε το σαγόνι κι έτσι δεν αρθρώνετε καθαρά τις λέξεις γι’ αυτό και πρέπει να τις επαναλάβετε. Αυτό χειροτερεύει την κατάσταση. Προτού ξεκινήσετε μια συζήτηση, χαλαρώστε τη γλώσσα σας και ανοίξτε ελαφρά το στόμα σας. Έτσι θα φύγει η ένταση που σας προκαλεί… γλωσσοδέτη.

Σε όλη τη διάρκεια της μέρας: Μάθετε τέλεια μια απάντηση γεμάτη αυτοπεποίθηση. Μια από τις πρώτες ερωτήσεις που κάνουν οι άνθρωποι όταν σας συναντούν είναι «πώς είσαι;». «Οι περισσότεροι (87%) απαντούν με ένα “καλά”, “έτσι κι έτσι” ή “εντάξει” ενώ το 10% απαντά αρνητικά – αν όμως είστε ένας/μία από το 3% που απαντά με κάτι θετικό, όπως “πολύ καλά, εσύ;”, δημιουργείτε αμέσως μια θετική εντύπωση και σχέση με κάποιον, πράγμα που σας βοηθά και τους δύο να νιώσετε καλά για τη συνάντησή σας.

Το μυστικό
Η αυτοπεποίθηση είναι η βαθιά πίστη στον εαυτό σας, στις δυνάμεις και στις ικανότητές σας. Η γνώμη που έχετε γι’ αυτόν έχει μεγάλη επίδραση στον τρόπο που σας βλέπουν και αντιμετωπίζουν οι άλλοι. Γι’ αυτό πιστέψτε σε σας, μιλάτε για σας με τα καλύτερα λόγια και οι άλλοι θα… ακολουθήσουν!

Δείτε ακόμη: Η μέθοδος της εικονικής πραγματικότητας που θεραπεύει την κατάθλιψη- Διαβάστε τη νέα έρευνα

 

loading...