Σίγουρα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνεις τα πρωινά για να πάει καλύτερα η μέρα σου, αλλά θα εκπλαγείς συνειδητοποιώντας πόσα μπορείς να κάνεις από το προηγούμενο βράδυ για να απογειώσεις τις πιθανότητές σου για ένα εύρυθμο και ευχάριστο 24ωρο.

Η σωτήρια λίστα:

1. Κάνε μπάνιο το βράδυ
Εκτός κι αν το πρωινό ντους είναι, για σένα, μια από τις τελετουργίες που σε βοηθούν να ξεκινήσεις τη μέρα σου, προτίμησε να το κάνεις ντους ή να λούζεις τα μαλλιά σου το βράδυ. Το ζεστό νερό χαλαρώνει τους μύες και μειώνει το στρες, βοηθώντας μας να μπούμε σε mood ύπνου. Επιπλέον, το βραδινό μπάνιο θα σου γλιτώσει χρόνο από την πρωινή σου ρουτίνα.

2. Κάνε μια καταγραφή όσων πρέπει να κάνεις την επόμενη μέρα
Αντί να ξεκινάς το 24ωρό σου με το άγχος αν έχεις θυμηθεί να κάνεις όσα πρέπει πριν φύγεις από το σπίτι, κράτα κάθε βράδυ μια λίστα που θα σε βοηθήσει να είσαι πιο χαλαρή (και αποτελεσματική) το πρωί. Όταν τελειώσεις με τις υποχρεώσεις της ημέρας, αφιέρωσε πέντε λεπτά για να καταγράψεις αυτές τις αυριανής και να καθορίσεις ποιες πρέπει να γίνουν πριν φύγεις για τη δουλειά.

3. Βρες τι θα φορέσεις το πρωί
Το να προγραμματίζεις, πριν πέσεις για ύπνο, το look σου για την επόμενη μέρα μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο τόσο για το στυλ σου -μιας και οι περισσότερες dressed down μέρες μιας γυναίκας είναι αποτέλεσμα υπερβολικής καθυστέρησης στη διαδικασία «τι να φορέσω σήμερα»- όσο και για τον χρόνο σου. Ενίοτε και για τη θέση εργασίας σου, σε περίπτωση που η υπομονή του αφεντικού σου με τις καθημερινές σου καθυστερημένες αφίξεις στο γραφείο έχει αρχίσει να εξαντλείται.

4. Βάλε χρονικά όρια
Θυμάσαι όταν ήσουν μικρή που οι γονείς σου επέμεναν να πέσεις στο κρεβάτι μια συγκεκριμένη ώρα, ακόμα κι όταν εσύ ωρυόσουν ότι δεν νυστάζεις καθόλου; Κάτι αντίστοιχο θα σε βοηθήσει να χαλαρώνεις το βράδυ και, φυσικά, να ξεκινάς πιο ξεκούραστη και ευδιάθετη την επόμενη μέρα. Θέσε, πχ, ως όριο τις 21.00 και προσπάθησε, μετά από αυτή την ώρα, να μην ασχολείσαι με τίποτα πέρα από πράγματα που θα σε αποφορτίσουν, όπως το διάβασμα ενός βιβλίου ή η παρακολούθηση της αγαπημένης σου σειράς.

5. Αφιέρωσε χρόνο σε κάποιον που αγαπάς
Δες μια ταινία με το αγόρι σου, πάρε τηλέφωνο τη μαμά σου, στείλε μήνυμα στην κολλητή σου. Κάνε κάτι που θα σε γεμίσει με τρυφερά συναισθήματα και θα σε βοηθήσει να διώξεις το στρες της δύσκολης μέρας που μόλις τελείωσε.

6. Μην ασχολείσαι με το κινητό και τον υπολογιστή σου
Μπορεί να πιστεύεις ότι χαλαρώνεις κάνοντας scroll down στο timeline του facebook, όμως στην πραγματικότητα το σερφάρισμα, είτε στο smartphone είτε στο laptop σου, είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις πριν από τον βραδινό ύπνο. Οι επιστήμονες συμφωνούν πλέον πως, ειδικά το φως που εκπέμπουν οι οθόνες κινητών και υπολογιστών, μπορεί να ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τον αποσυντονισμό του βιολογικού μας ρολογιού, αφού επηρεάζει την παραγωγή της μελατονίνης, της χημικής ουσίας που το ρυθμίζει και βοηθά στον ύπνο.

7. Βρες κάτι, έστω μικρό, να περιμένεις
Ακόμα κι αν η καθημερινή σου ρουτίνα δεν σου επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις, σκέψου κάτι ξεχωριστό για το οποίο αξίζει να έρθει η αυριανή μέρα. «Αυτό θα εκκρίνει ντοπαμίνη, την ορμόνη που μας κάνει να νιώθουμε πιο χαρούμενοι» εξηγεί η Loretta Graziano Breuning, ιδρύτρια του Ινστιτούτου Ψυχοθεραπείας Inner Mammal. Την ώρα που χαλαρώνεις στον καναπέ σου, σκέψου εκείνο το ροζ φόρεμα που θα φορέσεις αύριο, το υπέροχο φαγητό που θα φας, τη συνάντηση που θα έχεις μαζί του. Οτιδήποτε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Οι πιο παράξενες φοβίες που έχουν άνθρωποι γύρω μας και δεν φανταζόσουν οτι υπάρχουν

Κι όμως, τα αυθόρμητα σχέδια που κάνουμε στο χαρτί δεν είναι τυχαία- Τι αποκαλύπτουν για την προσωπικότητά μας

Μάθε τι τύπος είσαι όταν πίνεις κάνοντας αυτό το τεστ προσωπικότητας!

loading...