Συνήθως τις γιορτές παίρνεις 1-2 κιλά ειδικά αν είσαι γλυκατζού. Από τη μία η έλλειψη άσκησης κι από την άλλη οι λιχουδιές που έχει το κάθε γιορτινό τραπέζι, αποτελούν πειρασμό που δεν μπορείς με τίποτα να αντισταθείς. Μία φίλη μου γυμνάστρια η οποία ασχολείται πολύ με την υγιεινή διατροφή κι είναι κατά με τις αυστηρές δίαιτες που κάνουν οι γυναίκες μετά τις γιορτές μου εκμυστηρεύτηκε ότι υπάρχουν συνήθειες που αν τις υιοθετήσεις θα χάσεις πριν έρθουν τα Χριστούγεννα ως 2 κιλά ώστε να έχεις το περιθώριο να φας λίγο παραπάνω τις γιορτινές μέρες. «Μα χωρίς να κάνεις δίαιτα  πώς είναι δυνατόν να χάσεις κιλά»; τη ρώτησα επίμονα. «Κι όμως γίνεται», εξηγώντας τους τρόπους. Τους μοιράζομαι μαζί σου, γιατί είμαι σίγουρη ότι θέλεις να χάσεις αυτά τα κιλάκια προτού σε προλάβουν οι γιορτές.

Για αρχή άλλαξε τη διατροφική σου συνήθεια που αφορά στη ζάχαρη. Κόψε τη ζάχαρη από παντού. Ξεκίνα με τον καφέ σου κι αντικατέστησέ την με στέβια ή μαύρη ζάχαρη.

Τα λαχανικά κάνουν θαύματα. Συνόδευσε όλα σου τα γεύματα με πρασινάδα! Έχουν μπόλικες βιταμίνες και βοηθούν χωρίς να το καταλαβαίνεις στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

Κάθε απόγευμα ή βράδυ, κάνε ένα μισάωρο περίπατο. Μπορείς αν θέλεις  και προλαβαίνεις να τον κάνεις κάθε πρωί.

Δύο φρούτα ημερησίως είναι απαραίτητα για τον οργανισμό καθώς σου προσφέρουν πολύτιμα στοιχεία και βιταμίνες.

Extra tips:

Πες ναι στα αμύγδαλα. Φυσικά πρέπει να είναι ανάλατα. Μπορείς να τρως καθημερινά ως 10.

Πίνε κοντά 1,5 λίτρο νερό την  ημέρα. Σου προσφέρει ενυδάτωση ενώ καίει το λίπος του οργανισμού.

Ένα από τα δύο γεύματα που κάνεις, καλό είναι να έχει πρωτείνη.

Πες ναι στο πράσινο τσάι. Μπορείς να πίνεις δύο φλιτζάνια καθημερινά.

Αν ξεκινήσεις να τα κάνεις από σήμερα να είσαι σίγουρη ότι θα φτάσει η βραδιά του ρεβεγιόν και θα είσαι μείον 2 κιλά!

kl2real.gr

loading...