Η Φαίη Σκορδά έχει ένα από τα ωραιότερα κορμιά της ελληνικής showbiz. Πώς το διατηρεί; Το Youweekly.gr σου αποκαλύπτει το μυστικό της. Η Φαίη προσέχει την διατροφή της αλλά γυμνάζεται και καθημερινά!

Η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους το είδος γυμναστικής που κάνει και κρατιέται σε φόρμα. Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανέβασε μια φωτογραφία με την personal trainer της να κρατάει το TRX και έγραψε: «Πείτε μου τι σκέφτεται η κοπέλα… ετοιμάσου μου λέει».

Το TRX  είναι ένας ανθεκτικός ιμάντας με λαβές, με τον οποίο μπορείτε να γυμνάσετε όλες τις μυϊκές σας ομάδες με μία άσκηση και ειδικά τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σας. Με πιο απλά λόγια, είναι ειδικά λάστιχα που κρέμονται από το ταβάνι του γυμναστηρίου και εσείς τραβάτε χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός σας.

Είναι, δηλαδή, ένας τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τη βαρύτητα και το βάρος του σώματός σας, με σκοπό να αναπτύξετε δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, αυξάνοντας την οστική μάζα και αποφεύγοντας κακώσεις και τραυματισμούς.

Δείτε ακόμη: Η Φαίη Σκορδά δείχνει στις αναγνώστριες του YouWeekly.gr πως να καθαρίσουν το πρόσωπό τους

Έχει καταπληκτικά αποτελέσματα όπως βλέπετε και από το κορμί της Φαίης Σκορδά.

Επιπλέον, η λαμπερή παρουσιάστρια, όπως έχει γράψει στο προσωπικό της blog χτίζει το σώμα της με συγκεκριμένες τροφές,τις οποίες διαβάζετε στο youweekly.gr

Αυτή είναι η λίστα με τις καλύτερες τροφές  για να κάνεις κορμί «φέτες», σε συνδυασμό πάντα με τη γυμναστική.
Μπορεί να λιώνεις στο διάδρομο και το TRX, όμως αυτό δεν αρκεί… Για να δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται πρέπει να εντάξεις στο διαιτολόγιό σου συγκεκριμένες τροφές. Έτσι θα πετύχεις γρήγορο «χτίσιμο» μυών και όλοι θα ζηλεύουν τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς σου!
1. Η πρωτεΐνη στα αυγά έχει την υψηλότερη βιολογική αξία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή. Οι βιταμίνες Β12 και D αλλά και η χοληστερίνη που περιέχουν είναι απαραίτητες για τη διάσπαση του λίπους και συντελούν στην οικοδόμηση των μυών.

2. Τα αμύγδαλα έχουν βιταμίνη Ε που λειτουργεί ως αντιοξειδωτική ουσία και εμποδίζει τις ζημιές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στους μύες, ειδικά μετά από έντονη γυμναστική. Αποτέλεσμα; Επανέρχονται γρήγορα κι αρχίζουν να… φουσκώνουν!

3. Ο σολομός είναι γεμάτος πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν τους μύες σου να ανακάμψουν πιο γρήγορα μετά από την προπόνηση και να αναπτυχθούν.

4. Γνωρίζουμε ότι το κρέας είναι πηγή πρωτεΐνης όμως το ιδανικό είναι το μοσχαρίσιο κρέας. Περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (Cla), το οποίο είναι ιδανικό για να κάψεις λίπος και να κερδίσεις μυϊκή μάζα.

5. Το κινόα είναι ένας αρχαίος καρπός πολύ γνωστός για την περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη. Περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που βοηθούν σημαντικά στο χτίσιμο μυών.

Μην έχεις, λοιπόν, καμία αμφιβολία ότι με το σωστό συνδυασμό άσκησης και διατροφής θα κλέψεις τις εντυπώσεις!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η αυστηρή δίαιτα για να χωρέσεις στο φόρεμα του ρεβεγιόν απο την Φαίη Σκορδά!!! Μόνο στο youweekly.gr

 

loading...