Από την Τάνια Μαρκουτσά
Θα μπορούσε να είναι μοντέλο ή αθλήτρια. Τουλάχιστον δεν έγινε φιλόλογος -παρά το πτυχίο της- γιατί φαντάζεσαι τι θα γινόταν κάθε μέρα στο σχολείο; Πίσω από το συγκλονιστικό κορμί της Νικολέττας Καρρά, που τελικά διάλεξε την υποκριτική, κρύβεται μια αληθινή γυναίκα που έχει κάνει «ειρήνη» τόσο με το σώμα όσο και με την ψυχή της. Όμορφη μέσα κι έξω…

Το διατροφικό της πλάνο

Πρωινό: Συνηθίζω να τρώω αρκετά και προτιμώ συνήθως την πρωτεΐνη. Τις περισσότερες φορές επιλέγω αυγά: ομελέτα, τηγανητά, ποσέ…

Δεκατιανό: Φρούτο

Μεσημεριανό: Είναι το βασικό μου γεύμα και τρώω αρκετή ποσότητα. Συνήθως συνδυάζω πρωτεΐνη με σαλάτα. Πάντα συνοδεύω με σαλάτα το φαγητό μου. Κρέας ή ψάρι με λαχανικά είναι μια συνηθισμένη επιλογή και, φυσικά, ζυμαρικά. Πρόσφατα έβαλα στο διαιτολόγιό μου τα όσπρια, τα οποία για χρόνια δεν έτρωγα. Δεν μου άρεσε η γεύση τους. Έχω καταλάβει, όμως, τη διατροφική τους αξία και προσπαθώ να τα εντάξω στο εβδομαδιαίο μου πρόγραμμα. Προτιμώ τα ρεβίθια.

Απόγευμα: Είναι η ώρα που με πιάνουν οι υπογλυκαιμίες μου και τρώω κάποιο γλυκάκι.

Βράδυ: Αποφεύγω τους υδατάνθρακες! Όταν όμως είμαι πολύ κουρασμένη ή δεν έχω φάει καλά το μεσημέρι, τρώω απ’ όλα.

Προσοχή: Είμαι fan των προϊόντων ολικής άλεσης. Τρώω ψωμί, φρυγανιές, ρύζι, ζυμαρικά πάντα ολικής άλεσης. Τα λευκά δεν υπάρχουν στο σπίτι μου.

Φωτογράφος: Κώστας Καπαρελιώτης
Μακιγιάζ-μαλλιά: Πόπη Μαργαρίτη
Styling: Έλενα Κωνσταντινίδη

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Θες στητό στήθος; Δες τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις… Συμβουλές από την Ελένη Πετρουλάκη!

Η απόλυτη δίαιτα: Χάσε 1 κιλό ανά δυο ημέρες χωρίς στερήσεις!

Δουλεύεις όλη μέρα στο γραφείο και κάνεις καθιστική ζωή; Βρήκαμε 6 εύκολους τρόπους για να χάσεις βάρος

loading...