Η Σταματίνα Τσιμτσιλή διαθέτει ένα αρκετά καλίγραμμο σώμα και προφανώς έχει κάνει θυσίες για να το αποκτήσει!

Το Youweekly.gr βρήκε και σας παρουσιάζει το διατροφικό της πλάνο. Αν θέλετε κι εσείς να αποκτήσετε ένα τέτοιο κορμί δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε πιστά τις παρακάτω συμβουλές.

Πρωινό: Τοστ με γαλοπούλα και τυρί και 1 καφές μέτριος με γάλα

Μεσημέρι: Πρωτεΐνη (κοτόπουλο, μπιφτέκι και ψάρι – τσιπούρα ή σολομός) με πράσινη σαλάτα (μαρούλι, ρόκα)

Βραδινό: Πρωτεΐνη και σαλάτα ή λαδερό όπως μπάμιες με κοτόπουλο ή φασολάκια

Σνακ: 1 δρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών

Τι αποφεύγει: Ψωμί, τηγανητά, αναψυκτικά και αλκοόλ είναι απαγορευμένα για τη Σταματίνα, ενώ καθημερινά προσπαθει να καταναλώνει πολύ νερό.

Η παρουσιάστρια εκτός απο διατροφή, από οτι μας αποκάλυψε και η ίδια μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό instagram, αγαπά και την γυμναστική, αν και σήμερα έκλεισε δεκαπέντε μέρες αποχής! Δείτε την φωτογραφία που ανέβασε: Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Έχεις κι εσύ μπρατσάκια-ζελέ; Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να τα εξαφανίσεις!

Μην την ξαναπετάξετε ποτέ: Δείτε τι προκαλεί στον οργανισμό σας η πέτσα από το κοτόπουλο!

Για να μην αρρωστήσεις ποτέ ξανά: 5 φρούτα & λαχανικά που θα τονώσουν το ανοσοποιητικό σου!

loading...