Τα dos &donts για στητό στήθος!

Ανεξάρτητα από το μέγεθος το στήθος είναι το κατ’ εξοχήν σημείο θηλυκότητας για μια γυναίκα… Για να διατηρήσεις την επιδερμίδα ελαστική και να αποτρέψεις την εμφάνιση ραγάδων, συνιστάται η καθημερινή φροντίδα και ορισμένες απαραίτητες συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσεις. Δες τι λέει γι’ αυτό η Ελένη Πετρουλάκη στο Youweekly.gr:

Αν θες να έχεις στητό στήθος παρά το πέρασμα του χρόνου, τότε είναι βέβαιο πως δεν χρειάζεσαι…

…εξαντλητικές δίαιτες
Όλες προσέχουμε τη διατροφή μας και κάνουμε κατά καιρούς δίαιτα. Όταν όμως ακολουθείς αυστηρά προγράμματα διατροφής ή εξαντλητικές δίαιτες που προκαλούν απότομη μείωση βάρους, υπάρχει κίνδυνος να χαλαρώσει το στήθος σου, καθώς αποτελείται από έναν αδένα που περιβάλλεται από λιποκύτταρα. Δεν στηρίζεται από μυς, επομένως όταν αδυνατίζεις απότομα και χωρίς να κάνεις παράλληλα γυμναστική, το στήθος χαλαρώνει επικίνδυνα.

…ηλιοθεραπεία τόπλες
Ο ήλιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της επιδερμίδας, γιατί ευθύνεται για την εμφάνιση πρόωρων ρυτίδων και καφέ κηλίδων. Η ευαίσθητη περιοχή του στήθους χρειάζεται έξτρα προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Φόρεσε ένα ωραίο μαγιό, αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας και απόφυγε την ηλιοθεραπεία το χρονικό διάστημα 11:00-16:00.

…όλη μέρα χωρίς σουτιέν

Στα 15 και τα 20 μπορεί να κυκλοφορούσες όλη μέρα χωρίς σουτιέν και το στήθος σου να έδειχνε στητό και όμορφο. Μετά τα 40, ακόμη και αν έχεις μικρό στήθος, το σουτιέν είναι απαραίτητο, καθημερινά, ό,τι κι αν κάνεις. Διάλεξε ένα που θα «αγκαλιάζει» και θα συγκρατεί το στήθος, χωρίς ωστόσο να το πιέζει, για να αισθάνεσαι άνετα στις καθημερινές σου δραστηριότητες.

Περισσότερα στο περιοδικό YOU που κυκλοφορεί μόνο με 1,5€

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Θες κι εσύ κορμί σαν της Ελένης Τσολάκη; Ακολούθησε το διατροφικό της πλάνο και θα το έχεις μέχρι να πεις κύμινο!

Victoria’s Secret models: Να τι (δεν) τρώνε τα καλλίγραμα αγγελάκια!

H Tάμτα μας αποκάλυψε το μυστικό της: «Πώς από 70 κιλά… έπεσα στα 55»

loading...