Από τον Γιώργο Μπέζα.

Με αναλογίες μοντέλου, κόβει την ανάσα όσων την βλέπουν από κοντά, εκείνη, ωστόσο, αποκαλύπτει πως με πολλή γυμναστική και διατροφή έφτιαξε το σώμα της και τονίζει πως όλοι μπορούν να το πετύχουν, αρκεί να το θέλουν. Μέσα από το Youweekly.gr η Κατερίνα δίνει στις αναγνώστριες το πρόγραμμα που ακολουθεί και τη βοηθά να διατηρείται στα 55 κιλά εδώ και έναν χρόνο.

2458747

Δείτε ακόμη: Δείτε το νέο συνοδό της Κατερίνας Καινούργιου…!

Πρωινό: 1 γιαούρτι 2% με 1 κουταλιά μέλι ή 1 φρούτο και 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς
Δεκατιανό: 2 φρούτα ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό και 1 πράσινο τσάι με παπάγια και δαμάσκηνο
Mεσημεριανό: 1 τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως με 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα γαλοπούλα
Aπογευματινό: 1 φρούτο εποχής ή 1 χούφτα cranberries
Βραδινό: 150 γρ. κοτόπουλο ψητό με σαλάτα ανάμεικτη με 1 κουταλιά λάδι ή 150 γρ. μπριζόλα ψητή με 1 παξιμαδάκι ολικής αλέσεως και σαλάτα ανάμεικτη με 1 κουταλιά λάδι ή 150 γρ. ψάρι ψητό με 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι ή 2 μπιφτέκια μεσαία με 1 παξιμαδάκι ολικής αλέσεως
ή ομελέτα με λαχανικά, 1 φέτα ψωμί και σαλάτα με 1 κουταλιά λάδι

Δείτε ακόμη: Η δίαιτα της Κατερίνας Καινούργιου: Πώς θα χάσεις 8 κιλα σε 15 μέρες – Μόνο στο Youweekly.gr

Διαβάστε περισσότερα στο You που κυκλοφορεί!

loading...