Από το περιοδικό You και την Λίτσα Αναστασάκη.

Είναι η πλέον ειδική για να μας δώσει τις πολύτιμες συμβουλές της αφού στο… after Christmas ζύγισμα η βελόνα χτύπησε κόκκινο! Ένα κιλό από εδώ, δυο πόντοι από εκεί, δεν θέλεις και πολύ να ρίξεις μαύρο δάκρυ και να αφορίζεις γλυκά και αλμυρά που κάθισαν στα μπούτια και την κοιλιά σου. Η Ελένη Πετρουλάκη σαν άλλη νεράιδα των Χριστουγέννων παίρνει το μαγικό της ραβδάκι και με γνώμονα την υγεία πάνω απ’ όλα και την καλή λειτουργία του οργανισμού μάς αποκαλύπτει πώς το ζύγι θα έρθει και πάλι στα ίσα του…

Μια καλλίγραμμη κοπέλα από την Κρήτη μάς έμαθε πριν από χρόνια ν’ αγαπάμε τη γυμναστική… Δύο και πλέον δεκαετίες μετά η «εθνική» μας γυμνάστρια έκανε την άσκηση τρόπο ζωής και το fitness αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας… Οι δίαιτες που προτείνει γίνονται «ευαγγέλιο» και δοκιμάζονται ξανά και ξανά αφού η ίδια αποτελεί τρανή απόδειξη της επιτυχίας τους. Η Ελένη Πετρουλάκη δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι η γυναίκα που άλλαξε τον τρόπο που αντιμετωπίζαμε την προπόνηση στην Ελλάδα και εφηύρε τις καλύτερες ασκήσεις όπως η power yoga και τώρα το περίφημο FitCore που μεταμορφώνει το σώμα μας κάνοντάς το άψογο, γυμνασμένο και σμιλεμένο.

Δείτε ακόμη: Δοκίμασε την ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΙΤΑ της Ελένης Πετρουλάκη: «Χάσε 5 κιλά σε 7 ημέρες»!

_MG_3011 (2)

Τα βιβλία και τα dvds της αποτελούν Βίβλο για κάθε ασκούμενη, αρχάρια ή προχωρημένη, ενώ οι γνώσεις της, τις οποίες μοιράζεται απλόχερα, έχουν αποτελέσει κίνητρο για όλες τις γυναίκες για να γυμναστούν. Μαμά η ίδια τεσσάρων παιδιών και έχοντας μπει στην τέταρτη δεκαετία της ζωής της μπορεί κάλλιστα να υπερηφανεύεται ότι είναι η πιο fit μανούλα της εγχώριας showbiz… Οι λόγοι προφανείς αν και μας αρέσει να τους επαναλαμβάνουμε… Κοιλιακοί που σκοτώνουν, γραμμωμένοι μηροί, ανορθωμένοι γλουτοί και μπούστο ζηλευτό είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της, αυτά που σε κάνουν να γυρίσεις στο πέρασμά της χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Δείτε ακόμη: Η σούπερ γρήγορη ΔΙΑΙΤΑ της Ελένης Πετρουλάκη για να τα χάσεις αμέσως!

Νομίζω δεν χρειάζονται άλλα επιχειρήματα για να σας πείσω ότι έχουμε απευθυνθεί στο σωστό άνθρωπο για να μας δώσει τα φώτα του, αφού μετά λύπης μας έχουμε –οι περισσότερες από εμάς- συνειδητοποιήσει πως μετά τις γαλοπούλες, τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες των γιορτών αυτό το έρμο skinny τζιν δεν κουμπώνει με τίποτα… «Πρωτίστως πειθαρχία. Το απαραίτητο τρίπτυχο είναι “σωστή διατροφή-άσκηση-συμπληρώματα”, μας λέει και γελάει λίγο το χειλάκι μας ότι, ναι, μπορούμε να τα καταφέρουμε να χάσουμε αυτά τα 2-3 κιλάκια των εορταστικών ημερών και να μην κατηγορούμε αδίκως τη μαμά, τη γιαγιά, τη θεία από το χωριό για τα καλούδια που έβαλαν στο τραπέζι και μας… φούσκωσαν!

_MG_6113

Διατροφή & αποτοξίνωση
Η Ελένη Πετρουλάκη μάς βάζει σε πρόγραμμα αμέσως μετά τις γιορτές έτσι ώστε να μην έχουμε καμία δικαιολογία… Άλλωστε αυτό δεν ήταν και το πλάνο σου; Ότι δηλαδή θα μπεις σε δίαιτα μετά την Πρωτοχρονιά. Δίπλες, ζεστή σοκολάτα, χοιρινό γεμιστό, ήθελες να τα φας όλα. Και γιατί όχι; Θα ξεκινήσεις δίαιτα μετά! Γι’ αυτό το λέω κι εγώ… Κάν’ το πράξη τώρα με τη διατροφή που προτείνει η καλλίγραμμη γυμνάστρια γιατί αν ξεφύγεις παραπάνω χρόνο, ο γυρισμός μετά είναι πολύ πιο δύσκολος και χρονοβόρος. Πριν, όμως, ο Γενάρης φύγει χωρίς να το καταλάβεις, μπορείς να χάσεις μέχρι και 2 κιλά σε 1 εβδομάδα, ακολουθώντας το πρόγραμμα διατροφής της καλλίγραμμης γυμνάστριας για 6 μέρες (plus 1 μέρα αποτοξίνωση). Η ίδια, άλλωστε, ξέρει καλά ότι ήδη πάτησες… κόκκινη γραμμή και δεν έχεις χρόνο για δικαιολογίες – ούτε λόγο! “Είναι στα 3 κιλά πάνω από το κανονικό βάρος που μπορείς να διατηρήσεις τον έλεγχο, χωρίς άγχος. Είναι κιλά που μπορείς να χάσεις εύκολα, γρήγορα και… ανώδυνα”, λέει εκείνη και κάτι ξέρει παραπάνω… Και βέβαια μην ξεχάσεις να… πετάξεις όλα τα “ανθυγιεινά” φαγητά από ψυγεία και ντουλάπια -ξέρεις και εκείνα που κρύβεις στο βάθος του σερβάν για τις δύσκολες ώρες-, αφού για να γίνει πιο εύκολο το αποτέλεσμα καλό θα ήταν να μην έχεις διατροφικούς πειρασμούς στο σπίτι. “Λάβε αμέσως τα μέτρα σου και μην αφήσεις τα 2 κιλά να γίνουν 4! Έτσι θα σβήσεις τα όποια σημάδια των διατροφικών υπερβολών από το σώμα σου χωρίς ιδιαίτερο κόπο και η νέα χρονιά θα σε βρει ανανεωμένη και… αρκετά ελαφρύτερη”, προτρέπει η Ελένη και εσύ δεν έχεις παρά να την ακούσεις…
Πρωινό: 3 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης με 1 ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών
Δεκατιανό: 1 φρούτο (μήλο, πορτοκάλι ή ακτινίδιο)
Μεσημεριανό: 1 μερίδα βραστό κοτόπουλο ή ψάρι μαζί με 1 βραστή σαλάτα, με 1 κ.σ. ελαιόλαδο
Βραδινό: Το ίδιο με το μεσημεριανό

Περισσότερα στο You που κυκλοφορεί: 

COVER_139.indd

loading...