Η ενασχόλησή της από πολύ μικρή ηλικία με την ενόργανη γυμναστική τη βοηθά να κρατάει το καλλίγραμμο σώμα της χωρίς περιττά κιλά και να μην αναγκάζεται να δίνει το “παρών” στο γυμναστήριο.

Η Κατερίνα Καραβάτου εκτονώνει όλη την ενέργειά της στην κόρη της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν φροντίζει τη διατροφή της για να παραμένει σε φόρμα.

Πρωινό: 2 φρυγανιές με βούτυρο και μέλι, 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι ή 1 σοκολατούχο γάλα χωρίς ζάχαρη
Μεσημεριανό: 1 μερίδα (εστιατορίου) μοσχαρίσιο κρέας με σαλάτα και ελάχιστο λάδι ή 1 μερίδα ζυμαρικά
Σνακ: 1 χούφτα ηλιόσποροι ή φρούτα
Βραδινό: 2 φρυγανιές με διάφορα είδη τυριών ή 1 σαλάτα

_DSC0378

loading...