Η Κατερίνα Στικούδη… προσέχει για να έχει! Ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με καθημερινή άσκηση αλλά και εφαρμόζοντας βασικούς διατροφικούς κανόνες, η τραγουδίστρια “χτίζει” κορμί που κάνει πολλούς να παραμιλούν – αρσενικούς και θηλυκούς!
Πρωινό
1 χυμός, 1 τοστ ή δημητριακά με μέλι ή 1 μεγάλη φρουτοσαλάτα ή 1 smoothie με γιαούρτι, γάλα και φρούτα
Δεκατιανό
1 μπάρα δημητριακών ή 1 φρούτο
Μεσημεριανό
Λαδερό ή κοτόπουλο ή ψάρι με ένα μπολ πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη χωρίς πολύ λάδι
Απογευματινό
1 γιαούρτι με αμύγδαλα και αποξηραμένα φρούτα
Βραδινό
Το ίδιο με το μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα
Do
Μην αμελείς το πρωινό
Μην τρως βραδινό μετά τις 9
Πίνε άφθονο νερό
Πες “όχι” στα αναψυκτικά
Αλκοόλ με μέτρο
Don’t
Ψωμί
Φρούτα και υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα
Λιπαρά
Τηγανητά
Γλυκά

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ YOU ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ!

COVER 107.indd

loading...