Το γυαλί θέλει θυσίες και αυτό το ξέρει καλύτερα από όλους η Ελένη Μενεγάκη! Ποια είναι λοιπόν η δίαιτα που ακολουθεί η παρουσιάστρια για να διατηρείται καλλίγραμμη και fit ; O προσωπικός της διαιτολόγος, Ηλίας Σακκάς, αποκάλυψε τα μυστικά της Ελένης και πως η ίδια έχασε τα 5 κιλά που πήρε το καλοκαίρι στα Άχλα.

Δες το αναλυτικό πρόγραμμα που ακολούθησε η Ελένη Μενεγάκη για να χάσει 5 κιλά και να αποκτήσει ένα πιο καλλίγραμμο σώμα.

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1φλιτζ. τσαγ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με βρόμη

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1κ.σ ελαιόλαδο, 1 μπιφτέκι

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ.σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 2 φέτες ψωμί τοστ ολικής αλέσεως

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1φλιτζ.τσαγ.καφέ, 2 αχλάδια και 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο, μοσχαρίσιο φιλέτο

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 μικρό μπολ ρύζι

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζ. τσαγ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 μερίδα ψαρονέφρι

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ. σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 φέτες ψωμί τοστ ολικής άλεσης

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζ.τσαγ.καφέ, 2 μήλα και 1 χούφτα καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα λάχανο με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλο

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ. σαλάτα λάχανο με 1 κ.σ ελαιόλαδο, , 2 φέτες ψωμί τοστ ολικής άλεσης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: : 1 φλιτζ. τσαγ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης

Mεσημεριανο: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 σουβλάκι κοτόπουλο

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 μικρό μπολ νουντλς ριζιού

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 1 φλιτζ.τσαγ.καφέ, 1 μήλo και 1 χούφτα καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 σουβλάκι κοτόπουλο

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 μικρό μπολ ρύζι

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλιτζ.τσαγ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο, 1 μπιφτέκι ψητό

Βραδινό: 1 1/2 φλιτζ.τσαγ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί τοστ ολικής άλεσης

TIPS για σίγουρη επιτυχία:

DOS: Να συνδυάσει ένα πρόγραμμα κίνησης 1 ώρα την ημέρα (όπως περπάτημα ή Pilates).

Να πίνει άφθονο νερό που αραιώνει τα πεπτικά υγρά και προσφέρει το αίσθημα της πληρότητας.

DON’TS: Να αποφεύγει το δεκατιανό και το απογευματινό σνακ.

Να μην τρώει βραδινό μετά τις 7 το απόγευμα.

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Ξηροί καρποί: Ποιοι ωφελούν στο αδυνάτισμα και ποιοι κόβουν την όρεξη

Αυξήστε το μεταβολισμό σας με 2 πεντανόστιμα smoothies

Χάστε 10 κιλά σε δύο εβδομάδες με τη δίαιτα Scarsdale

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Έκπληξη! Πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής θα γίνει για δεύτερη φορά μπαμπάς!

Η εφορία κυνηγάει την Αγγελική Ηλιάδη – Δείτε το αστρονομικό ποσό που χρωστάει!

Δήμος Βερύκιος: Το νέο κείμενο για τον Κρατερό Κατσούλη! Και ο πόλεμος δεν έχει τέλος…

loading...