Η Μαρία Μπακοδήμου είναι αναμφισβήτητα μια από τις όμορφες, σέξι και καλλίγραμμες μαμάδες της εγχώριας show biz.

Τι κάνει όμως και διατηρεί τέλειες τις αναλογίες της; Εμείς μάθαμε το καθημερινό πρόγραμμα διατροφής της, το οποίο ακολουθεί πιστά χωρίς παρεκκλίσεις και το μοιραζόμαστε μαζί σας.

Πρωινό:

Η παρουσιάστρια ξεκινάει την ημέρα της με ένα μπολ δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χαμηλών λιπαρών ή με ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί.

Μεσημεριανό:

Επιλέγει πάντα ψητό – είτε κρέας είτε ψάρι, έχει όμως μεγάλη αδυναμία στο κοτόπουλο – με μισή κούπα καστανό ρύζι ή άλλο ζυμαρικό για να ξεγελιέται και να έχει ποικιλία μαζί με μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης και πάντα μια πλούσια σαλάτα ή βραστά λαχανικά.

Βραδινό:

Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και μια φρυγανιά ή μια πράσινη σαλάτα συνδυασμένη με μικρή ποσότητα τυριού, είναι το ελαφρύ γεύμα που προτιμάει.

Tips:

Καθημερινά προσθέτει στο φαγητό της δυο κουταλιές λάδι.

Πίνει οκτώ με δέκα ποτήρια νερό.

Το δεκατιανό της περιλαμβάνει φρούτα ή φυσικούς χυμούς.

InStyle.gr

 

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Χάσε γρήγορα πόντους από την περιφέρεια με αυτές τις ασκήσεις

Αποκτήστε γυμνασμένους κοιλιακούς και σφιχτούς μηρούς χωρίς να σηκωθείτε από την ξαπλώστρα

Φορέστε περήφανες το μαγιό σας: 4 ασκήσεις για στητό και σφριγηλό στήθος

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Δεν έχει ξαναγίνει! Ενώ ήταν ο Ανδρέας Λέοντας σε ζωντανή σύνδεση, δεν φαντάζεστε τι έκανε από πίσω ο Ίαν Στρατής!

Λιώσαμε! Διάσημη ηθοποιός μας έδειξε την νεογέννητη κορούλα της – Ποια είναι…

Τα πυρά του Βαγγέλη Περρή για τον τελικό του X-Factor και το…»στημένο» αποτέλεσμα!

loading...