Η νεαρή παρουσιάστρια δεν θέλει να στερείται τίποτα από το φαγητό της, ενώ ακόμα και στο παγωτό δε μπορεί να πει όχι. Εκτός από τη γυμναστική στην οποία αφιερώνει αρκετές ώρες τη εβδομάδα, η Δούκισσα προσέχει και τη διατροφή της, την οποία και μοιράζεται ενδεικτικά ,μαζί μας.

Πρωινό: 1 ποτήρι ρόφημα με πρωτεΐνες.

Δεκατιανό: 1 τοστ και 1 φρούτο.

Μεσημεριανό: μια μερίδα κρέας ή ζυμαρικά ή ψάρι ή όσπρια, με συνοδεία σαλάτας.

Απογευματινό: 1 κούπα τσάι, και 1 μπάρα δημητριακών ή 1 γιαούρτι ή 1 φρούτο.

Βραδινό: 1 μερίδα φαγητό από τι μεσημέρι, με σαλάτα.

Δείτε ακόμη στο Youweekly.gr

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ