Θεωρείται από τις ωραιότερες γυναίκες της ελληνικής τηλεόρασης και όχι άδικα, αφού τόσο τα πράσινα μάτια της, όσο και οι αναλογίες της, αφήνουν τους πάντες με το στόμα ανοιχτό.

Η Τατιάνα Στεφανίδου επενδύει στην εικόνα της και αυτό είναι κάτι που φαίνεται σε κάθε της εμφάνιση. Ένα παράδειγμα, είναι το πρώτο της μπάνιο, που πραγματοποίησε στην Χαλκίδα πριν λίγες μέρες. Το μυστικό της αψεγάδιαστης σιλουέτας της μας αποκλύπτει η ίδια μέσω της διατροφής που ακολουθεί.

Δείτε την δίαιτα της Τατιανας Στεφανίδου πριν βγει στην παραλία:

Δευτέρα

Πρωινό: 2 φρυγανιές σίκαλης με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, καφές ή πράσινο τσάι

Δεκατιανό: 1 μήλο και 1/2 μπανάνα με κανέλα, πράσινο τσάι

Μεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές μέτριες

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2%, λίγα αμύγδαλα, πράσινο τσάι

Βραδινό: 1 μερίδα γραβιέρα, 2 τριμμένα καρύδια, 1 πορτοκάλι, μέλι & κανέλα

Τρίτη

Πρωινό:1 φλιτζ. τσαγ. δημητριακά ολικής άλεσης, 1 μήλο με κανέλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, πράσινο τσάι

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% και 1 αχλάδι με κανέλα, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης

Μεσημεριανό: 1 μερίδα φακές, 1 μερίδα τυρί φέτα και 5 ελιές

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με τρία καρύδια και 1 κ.σ. σταφίδες, πράσινο τσάι

Βραδινό: 1 μερίδα σολομός καπνιστός με καλαμπόκι, λεμόνι και πιπέρι

Τετάρτη

Πρωινό: 3 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης, 1/2 μπανάνα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% και ένας ελληνικός καφές σκέτος

Δεκατιανό: 3 μπισκότα δημητριακών, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψαρονέφρι ψητό με αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 ελιές

Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, πράσινο τσάι

Βραδινό: Τονοσαλάτα με λίγο λάδι, καλαμπόκι, λεμόνι και πιπέρι

Πέμπτη

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων, πράσινο τσάι

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% με 5 αμύγδαλα και 1 κ.σ. σταφίδες, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψητό, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι και 5 ελιές

Απογευματινό: 1 ψητό μήλο με κανέλα, πράσινο τσάι

Βραδινό: 1 φλιτζ. τσαγ. αναποφλοίωτο ρύζι, 1 μερίδα λαχανικά της επιλογής σου βρασμένα

 Παρασκευή

Πρωινό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και 1 ελληνικός καφές σκέτος

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης

Μεσημεριανό: Ζυμαρικά ολικής άλεσης με τόνο, 5 ελιές

Απογευματινό: 1 μήλο, 1 αχλάδι, πράσινο τσάι

Βραδινό: 1 μερίδα χταπόδι βραστό ή ψητό, καρότο σαλάτα με ξίδι και πιπέρι

Σάββατο

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, 1 ποτήρι φυσικός χυμός φρούτων, 1 καφές ελληνικός σκέτος

Δεκατιανό: 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 5 αμύγδαλα, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψητά μπιφτέκια γαλοπούλας, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με 1. κ.γ. γλυκό του κουταλιού της αρεσκείας σου, πράσινο τσάι

Βραδινό: Σαλάτα μαρούλι-λάχανο-καρότο, με κάππαρη, λεμόνι και πιπέρι

Κυριακή

Πρωινό: 3 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης με 1 μπανάνα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 καφές ελληνικός σκέτος

Δεκατιανό: 2-3 ρυζογκοφρέτες, 1 κ.γ. μέλι, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριζόλα μοσχαρίσια ή χοιρινή άπαχη, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές

Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, πράσινο τσάι

Βραδινό: 1 μερίδα ψητά μανιτάρια με μπαλσάμικο, 1 μερίδα χαλούμι ψητό, 1 μερίδα σαλάτα ρόκα

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Αυτοί είναι οι 6 συνδυασμοί τροφών για να κάψεις όλο το λίπος

Αδυνάτισε με σύμμαχο το νέρο! 5 τρόποι για να πίνεις περισσότερο

Μήπως η σαλάτα σε παχαίνει; Μάθε ποιες σαλάτες αποτελούν θερμιδικές βόμβες

Τα καλύτερα μας σήμερα:

Βίκυ Κουλιανού: Μιλάει πρώτη φορά για τους άντρες της ζωής της!

Μένιος Φουρθιώτης: Η όλο νόημα απάντησή του μετά τον πόλεμο με την Κορομηλά

«Η Ελένη Μενεγάκη ήταν γλάστρα και…»: H δήλωση που έκανε έξαλλη την παρουσιάστρια

loading...