Πέρασε ένα από τα ωραιότερα καλοκαίρια της ζωής της με τον άντρα της Γιάννη Ακκά και τους δυο γιους της στη Χαλκιδική, ενώ φρόντισε να ρίξει τις βουτιές της και στα Κουφονήσια, όπου ο φωτογραφικός φακός του Youweekly.gr την τσάκωσε σε άψογη φόρμα. Μπορεί η παρουσιάστρια να έκανε τις ατασθαλίες της, να έφαγε τα γλυκάκια της, όμως επιστρέφοντας στην Αθήνα δηλώνει πανέτοιμην να κάνει μια διατροφή που θα την επαναφέρει στην τάξη  έστω γι΄αυτά τα 1-2 κιλά που έβαλε! Με πολλά φρούτα και δροσερές σαλάτες, αποφεύγοντας τα λιπαρά και τα αναψυκτικά κάνει τη ζυγαριά να… κοκκινίζει από τη ζήλια της. «Θέλω να έχω ένα σώμα υγιές και μετά δυνατό. Μέχρι πριν κάποια χρόνια δεν ήξερα καν ότι έχω ωραίο σώμα. Δεν ήταν αυτός ο στόχος μου», σημειώνει εκείνη.

_MG_9116

Πώς επανέρχεται στο βάρος της!
Μια έξυπνη διατροφή που βελτιώνει συνολικά τις γραµµές στο σώµα, δίνει ενέργεια και πνευµατική διαύγεια ενώ θα κάνει καλό και στο δέρµα σου!
• Πρωινό: 1 αβγό και 1 φέτα τοστ ολικής αλέσεως µε ζαµπόν και 1 ποτήρι γάλα άπαχο
• Μεσηµεριανό: 1 σάντουιτς µε 2 φέτες ψωµί ολικής αλέσεως, 60 γρ. τυρί χαµηλό σε λιπαρά, 2 φέτες ντοµάτα, 1 φέτα γαλοπούλα, 1 κ.σ. µουστάρδα ή φρουτοσαλάτα µε 1 1/2 φλιτζ. τσαγ. ξεφλουδισµένα φρούτα σε κοµµάτια (ανανάς, ακτινίδιο, πεπόνι, φράουλες, πορτοκάλι κ.λπ.), 1/2 φλιτζ. τσαγ. τυρί cottage και 1 µικρό ψωµάκι ολικής αλέσεως
• Βραδινό: Σαλάτα ζυµαρικών µε 1/2 φλιτζ. τσαγ. ζυµαρικά ολικής αλέσεως, 1/4 φλιτζ. τσαγ. θρυµµατισµένη φέτα, 1/2 φλιτζ. τσαγ. ψιλοκοµµένη ντοµάτα, κρεµµύδι και αγγούρι, 4 ελιές ή 120 γρ. χοιρινό φιλέτο στην σχάρα, 1/2 φλιτζ. τσαγ. άγριο ρύζι, 1 φλιτζ. τσαγ. µε διάφορα λαχανικά στον ατµό, σάλτσα µε 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. βαλσάµικο και µισή κουταλιά µέλι χτυπηµένα στο µπλέντερ
• Επιδόρπιο: Λίγη µαύρη σοκολάτα

xatzi

 

3 µυστικά οµορφιάς!
Η Βίκυ µέσα από το site της omorfamystika.gr αποκαλύπτει τα δικά τηςµυστικά οµορφιάς, για να λάµψεις σαν κι εκείνη…
1. Εντατική ενυδάτωση Αυτήν την περίοδο το δέρµα έχει ανάγκη από βαθιά ενυδάτωση, γι’ αυτό εκτός από την κρέµα προσώπου κάνω πάντα και µια ενυδατική µάσκα, µέρα παρά µέρα.
2. Ανάλαφρο µακιγιάζ
Το µόνο που χρειάζοµαι κατά την επιστροφή µου από τις διακοπές είναι µια µάσκαρα, µια φωτεινή σκιά και ένα λαµπερό lip gloss. Η επιδερµίδα είναι έτσι κι αλλιώς µαυρισµένη οπότε βάλε στην άκρη το πολύ make up ή την πούδρα.
3. Απαλά σαµπουάν
Δίνω πάντα αυτή την εποχή µεγάλη σηµασία στα µαλλιά. Μου αρέσει να έχουν ανάλαφρη κίνηση φωτεινό χρώµα και λάµψη. Επειδή ο ιδρώτας, η ζέστη και οι υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου τα κάνουν θαµπά και ξηρά προτείνω ένα πιο ενυδατικό σαµπουάν, που θα αναδείξει τη φυσική τους λάµψη.
*Το µυστικό
Μετά το µπάνιο ή το ντους απλώνω πάντα στο σώµα µου ένα τονωτικό λάδι και κάνω για τρία λεπτά µασάζ. Επιλέγω λάδι σώµατος από φύλλα φρούτων και καρπών που δηµιουργούν µια αποτελεσµατική ασπίδα προστασίας στην βλαβερή επίδραση των ελευθέρων ριζών.

xatz2

Περισσότερα στο You Weekly που κυκλοφορεί Τετάρτη 31/8

μόνο με 1,5 ευρώ

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Αδυνάτισε χορταίνοντας! Χάσε 1 κιλό την εβδομάδα με τη δίαιτα του ψωμιού

Πιείτε το και κοιμηθείτε! Το ρόφημα που καίει το κοιλιακό λίπος την ώρα του ύπνου

Λατρεύεις το φαγητό το βράδυ; Με αυτή τη δίαιτα βασισμένη στο βραδινό, δε θα αναγκαστείς να το κόψεις!

Τα καλύτερά μας σήμερα:

World Party: Ποιος θα βρεθεί στο πλευρό του Σάκη Τανιμανίδη μετά την αποχώρηση του Γιώργου Μαυρίδη

Πανικός! Η Δέσποινα Μοιραράκη φωτογραφίζεται μόνο με το μπικίνι της- Δείτε το κορμί της χωρίς ίχνος ρετούς

Έφυγε από την ζωή ο λατρεμένος ηθοποιός, Τζιν Γουάιλντερ!

 

loading...