Έχασε ούτε λίγο ούτε πολύ 8 κιλά σε 15 μέρες, κατεβάζοντας τη ζυγαριά από τα 63 στα 55 και…ανεβάζοντας τη διάθεση και την αυτοπεποίθησή της στα ύχη! Και, μάλιστα, χωρίς κόπο, χωρίς να μαγειρεύει πολύπλοκα πιάτα, χωρίς να μετράει θερμίδες, χωρίς να ζυγίζει τροφές αλλά τρώγοντας φαγητά που δεν θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία και με υλικά που υπάρχουν σε κάθε ψυγείο ή ντουλάπι! Η παρουσιάστρια του «Λογω TiVis» στον Alpha φροντίζει να έχει πάντα μαζί της μπάρες δημητριακών για λιγούρες, αποφεύγει τα τηγανητά και το βραδινό φαγητό μετά τις 10.

Η δίαιτα μου – Μόνο στο Youweekly.gr

  • Πρωινο: 1 καφές χωρίς ζάχαρη και γάλα, με τοστ με 1 φέρα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί ή ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη με 1 φρυγανιά με βούτυρο και μέλι ή 1 αφέψημα (πχ τσάι) με 1 φρυγανιά με βούτυρο και μέλι.
  • Δεκατιανό: 1 φρούτο ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 ζελέ ζωρίς ζάχαρη
  • Μεσημεριανό:

Δευτέρα: 1 ψητή μπριζόλα με σαλάτα

Τρίτη «Λευκή» ομελέτα με 3 ασπράδια και 1 κρόκο με σαλάτα και 1 κομμάτι ανθότυρο

Τετάρτη 1 μερίδα φασόλια ή μπάμιες με ανθότυρο

Πέμπτη: 1 μερίδα ψάρη ψητό με σαλάτα

Παρασκευή: 1 μερίδα καλαμάρι ψητό με σαλάτα

Σάββατο: 1 μερίδα μακαρόνια νερόβραστα με κόκκινη σάλτσα

Κυριάκη: Φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα

  • Απόγευματινό: 1 γιαούρτι απλό ή με γεύση φράουλα ή 1 ζελέ χωρίς ζάχαρη
  • Βραδινό: 

Δευτέρα: 1 μεγάλη σαλάτα με ψητά και φρέσκα λαχανικά

Τρίτη: Στήθος κοτόπουλου με πράσινη σαλάτα

Τετάρτη: 3-4 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα πράσινη

Πέμπτη 1 τονοσαλάτα

Παρασκευη: Βραστά λαχανικά και 1 βραστό αυγό

Σάββατο: 1 μερίδα ψάρι ψητό και σαλάτα

Κυριακή: 1 μερίδα πατατοσαλάτα με τόνο, μαρούλι, ντομάτα και μυρωδικά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

«Έτσι έχασα 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!» – Η δίαιτα της Ρούλας Κορομηλά!

Αποκάλυψη! Αυτή είναι η δίαιτα express της Βανδή – Κάνε την πριν βγεις στην παραλία

Αυτή είναι η δίαιτα της Ζέτας Μακρυπούλια! Έτσι διατηρεί ένα τέλειο κορμί!

loading...