Τα ζεστά smoothies είναι και περισσότερο χορταστικά, εφόσον θυμίζουν περισσότερο φαγητό, χωρίς να έχουν επιπλέον θερμίδες.
Ο κρύος καιρός δεν απαγορεύει την αγαπημένη συνήθεια των smoothies, αλλά σου δίνει την ευκαιρία να δοκιμάσεις κάποιες ζεστές συνταγές!

Τα ζεστά smoothies είναι και περισσότερο χορταστικά, εφόσον θυμίζουν περισσότερο φαγητό, χωρίς να έχουν επιπλέον θερμίδες.

Smoothie με γεύση μηλόπιτας!
Υλικά: 1 μέτριο μήλο, 1 φλυτζάνι γάλα (καλύτερα αμυγδάλου ή φουντουκιού), 1 κουτ. της σούπας σταφίδες, κανέλα

Εκτέλεση: σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε λίγο νερό και μαγειρεύουμε για λίγη ώρα το μήλο και τις σταφίδες (μέχρι να μαλακώσουν) και τα στραγγίζουμε. Ζεσταίνουμε το γάλα και βάζουμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ.

Θερμιδική αξία: 150 θερμίδες

Smoothie σοκολάτα-μπανάνα!
Υλικά: ½ μπανάνα, 1 κουτ. του γλυκού κακάο, 1 φλυτζάνι γάλα (καλύτερα αμυγδάλου ή φουντουκιού), 1 κουτ. του γλυκού στέβια ή υποκατάστατο ζάχαρης

Εκτέλεση: ζεσταίνουμε το γάλα και βάζουμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ.

Θερμιδική αξία: 120 θερμίδες

Και οι δύο συνταγές μπορούν να γίνουν γεύμα, αν προσθέσουμε βρώμη και τις καταναλώσουμε σε μπολ με κουτάλι όπως κάνουμε με τα δημητριακά.

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ), www.coachmydiet.wordpress.com

loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ