Τσιμπολόγημα: είναι καλό ή κακό; Μπορεί τα ενδιάμεσα σνακ να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε το βάρος σας ή είναι απλώς άλλη μια ευκαιρία να τρώτε περισσότερο;
Πόσα σνακ την ημέρα θα πρέπει να τρώτε για να έχετε απώλεια βάρους;

Η ιδέα πίσω από την κατανάλωση των μικρότερων, πιο συχνά γευμάτων είναι απλή: διανέμονται οι ημερήσιες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας και βοηθούν στη ρύθμιση της όρεξης, ενισχύουν την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών, βελτιώνουν τα επίπεδα της γλυκόζης και του ελέγχου της ινσουλίνης και ακόμη ενισχύουν τον μεταβολισμό.  Αλλά όλα αυτά εξαρτώνται από το τι περιέχει ένα σνακ και πόσο μεγάλη είναι η μερίδα του!

Δείτε ακόμη: Καμία δίαιτα! Χάσε κιλά μετρώντας τις μπουκιές σου!

Πόσα γεύματα;
Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα τρία γεύματα την ημέρα είναι μύθος. Οι άνθρωποι τρώνε όλη την ώρα! Ο σκοπός της μελέτης ήταν να προσδιοριστεί αν ο περιορισμός των γευμάτων μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να χάσουν βάρος. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες τσιμπολογούσαν συνολικά… 15 ώρες  κάθε ημέρα.  Άλλη μελέτη εξέτασε τα επιστημονικά στοιχεία για το πώς η συχνότητα κατανάλωσης τροφής μπορεί  να επηρεάσει το βάρος και την υγεία μας. Συμπέρανε ότι όσοι τρώνε πιο συχνά δεν τονώνουν τον μεταβολισμό. Αντίθετα, το πόσο τρώτε σε ολόκληρη την ημέρα (είτε τρία ή έξι μίνι γεύματα) είναι αυτό που μετράει. Με άλλα λόγια, το τσιμπολόγημα δεν λειτουργεί όταν προσθέσετε το επιπλέον φαγητό πάνω από την κανονική ημερήσια πρόσληψη.

Τι κάνει ένα σνακ υγιεινό;
Το κλειδί είναι να παίρνετε το σωστό μείγμα των θρεπτικών ουσιών σε κάθε σνακ. Τρώγοντας ένα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και μόνο επεξεργασμένα (π.χ. κράκερ ρυζιού, πατατάκια) δεν πρόκειται να σας βοηθήσει. Τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα θα φτάσουν στα ύψη και θα πέσουν απότομα. Στόχος να αναμίξετε πρωτεΐνη με φυτικές ίνες. Επιλέξτε:

• Φρέσκα φρούτα

• Ξηροί καρποί (μικρή χούφτα)

• ! κεσεδάκι γιαούρτι (150 γρ) με φρούτα και κανέλα

•1 smoothie φρούτων (μικρή μερίδα) – χωρίς γάλα

• Ποπ κορν (1 φλιτζάνι)

• Δύο ολικής αλέσεως κρακεράκια με χούμους ή τυρί ή αβοκάντο

Δείτε ακόμη: Λίπος στην κοιλιά: Αυτές είναι οι τροφές που το εξουδετερώνουν!

Το μυστικό
Δεν υπάρχει ομοφωνία στο πόσο πρέπει να τρώμε, είναι ένα θέμα προσωπικής επιλογής. Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα θρεπτικό σνακ σε μικρές ποσότητες. Αν επιλέξτε σωστά θα έχετε ενέργεια κι όχι σκαπανεβάσματα στην ενέργειά σας  και θα κρατήσετε την όρεξή σας υπό έλεγχο.

omorfamystika.gr

loading...