Δεν μου άρεσε ποτέ το γυμναστήριο και κάθε φορά που αποφασίζω να γραφτώ καταλήγω να πληρώνω χωρίς να πηγαίνω σχεδόν ούτε μια φορά. Προτιμώ να γυμνάζομαι με άλλους τρόπους και κυρίως έξω, στη φύση. Αν, μάλιστα, το επιτρέπουν και οι καιρικές συνθήκες δεν υπάρχει τίποτα καλύτερα κατά τη δική μου ταπεινή άποψη. Έκατσα, λοιπόν, και σκέφτηκα όλα όσα έχω κάνει κατα καιρούς τα οποία και με γύμνασαν και με διασκέδασαν και σου τα παρουσιάζω.

Άλλωστε η γυμναστική δεν πρέπει να είναι καταναγκαστικό έργο αλλά κάτι που σε κάνει να περνάς καλά και σε ευχαριστεί.

Δημιούργησε το δικό σου bootcamp

Στο εξωτερικό τα bootcamps είναι πάρα πολύ στη μόδα. Είναι στην ουσία μια σειρά αερόβιων ασκήσεων και ασκήσεων ενδυνάμωσης που γίνονται σε ένα γυμναστήριο ή και έξω με τη βοήθεια ενός γυμναστή. Εσύ μπορείς να κάνεις το δικό σου bootcamp βάζοντας μέσα ασκήσεις όπως jumping jacks, προβολές, high knees, push-ups, sit-ups και squats (καθίσματα). Κάνε τις ασκήσεις που θα επιλέξεις για 60-90 δεύτερα την καθεμιά και μόλις τελειώσεις ξεκουράσου για 1μιση λεπτό. Έπειτα επανέλαβε όλες τις ασκήσεις 2-3 φορές και είσαι έτοιμη. Πίστεψέ με, θα σου αρέσει η πρόκληση που θα βάλεις στον εαυτό σου.

Γράψου σε μια ομάδα

Πάντα οι ομάδες σε βοηθούν να γυμναστείς χωρίς να το καταλάβεις. Αν, για παράδειγμα, γραφτείς σε μια ομάδα βόλεϊ θα διασκεδάσεις παίζοντας και θα κάψεις θερμίδες χωρίς να το πάρεις χαμπάρι. Δοκίμασέ το και θα εκπλαγείς από το πόσο θα σε διασκεδάσει κάτι τέτοιο. Άσε που θα κάνεις και νέους φίλους…

Κάνε ένα tour στην πόλη σου

Το περπάτημα είναι ένας εύκολος τρόπος να παραμείνεις σε φόρμα και είναι κάτι που μπορείς να κάνεις παντού. Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να το κάνεις είναι να πας κάπου που δεν έχεις ξαναπάει ή να περπατήσεις σε κάποια ιστορική περιοχή μαθαίνοντας και κάτι για την πόλη σου ενώ περπατάς.

Τρέξε στο ύπαιθρο

Σίγουρα το τρέξιμο στο διάδρομο είναι από τα πιο βαρετά πράγματα που μπορείς να κάνεις. Φτιάξε μια playlist που σε ενθουσιάζει, βάλε τα ακουστικά σου και ξεκίνα να τρέχεις σε κάποιο παρκάκι ή γήπεδο της γειτονιάς σου. Ούτε που θα καταλάβεις πότε έτρεξες 4-5 χιλιόμετρα. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ανανεώνεις συχνά την playlist σου για να μην βαριέσαι.

Κάνε τις δουλειές του σπιτιού γυμναστική

Το μυστικό για να μετατρέψεις τις καθαριστικές σου διαρστηριότητες σε γυμναστική είναι να επικεντρωθείς σε εκείνες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τις περισσότερες θερμίδες. Τρίψε κανέναν τοίχο, βάλε στόχο να καθαρίσεις όλες τις πόρτες, τα παντζούρια και τα παράθυρα ή σκούπισε όλο το σπίτι (σήκωσε κάθε αντικείμενο για να σκουπίσεις και από κάτω). Για να το διασκεδάσεις φόρα τα αθλητικά σου και βάλε και δυνατά την αγαπημένη σου μουσική να παίζει. Αν θέλεις να ζήσεις μια πραγματική πρόκληση, μπορείς να κάνεις 10 push-ups ή squats κάθε φορά που ξεκινάει ένα καινούργιο τραγούδι.

Κάνε γιόγκα, πιλάτες ή χορό στο σπίτι

Στο youtube μπορείς να βρεις εκπληκτικά βιντεάκια και να δοκιμάσεις διάφορες ασκήσεις γιόγκα και πιλάτες. Αυτό, όμως, που προτιμώ εγώ περισσότερο είναι τα μαθήματα χορού τα οποία και με διασκεδάζουν και με γυμνάζουν.

kl2real.gr

loading...