Ο μόνος τρόπος για να αδυνατίσεις και να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου, λένε οι ειδικοί, είναι όχι απλά να κάνεις δίαιτες αλλά να καταφέρεις να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες. Πως, όμως, θα καταφέρεις να ακολουθήσεις μια πιο υγιεινή διατροφή; Ανακάλυψε τα 4 βήματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά και να μην τα (ξανά)πάρεις ποτέ:

Δείτε ακόμη: Τόσα κιλά πρέπει να χάσετε για να είστε ελκυστικοί από το αντίθετο φύλο 

1.Να απολαμβάνεις το πρωινό σου: Ένα υγιεινό πρωινό σε βοηθάει να μην πεινάς κατά τη διάρκεια της ημέρας, να ελέγξεις την όρεξή σου αλλά και να ΄ξυπνήσεις’ τον μεταβολισμό σου. Καλό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας να περιλαμβάνει πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, ενώ καλό είναι να αποφύγεις τα βαριά τρόφιμα, όπως οι τυρόπιτες, τα τηγανιτά κ.λ.π.

2.Ποσότητες και εναλλακτικές: Δεν χρειάζεται απλά να μειώσεις την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις, αλλά καλό είναι να αποφεύγεις τρόφιμα που δεν περιλαμβάνουν θρεπτικά συστατικά και περιέχουν υπερβολικές θερμίδες, ζάχαρη, αλάτι και λίπη. Πάντα να επιλέγεις τις πιο υγιεινές εναλλακτικές.

3.Μην παραλείπεις γεύματα: Καλό είναι να τρως τα τρία βασικά γεύματα της ημέρας και δύο σνακ που να περιλαμβάνουν φρούτα ή λαχανικά. Έτσι θα καταφέρεις να ελέγξεις την πείνα σου και να παραμείνεις πιστή στο διατροφικό πλάνο σου χωρίς να έχεις λιγούρες ή επιθυμία για κάτι γλυκό.

4.Να μαγειρεύεις: Ένας υγιεινός τρόπος ζωής δεν έχει να κάνει μόνο με τα τρόφιμα που καταναλώνεις αλλά και με τον τρόπο που τα μαγειρεύεις. Καλό είναι να ετοιμάζεις το φαγητό σου στον ατμό, να το βράζεις ή να το ψήνεις στο φούρνο. Απόφυγε τα τηγανητά και την προσθήκη λιπαρών συστατικών κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος.

Δείτε ακόμη: Δίαιτα με σάντουιτς! Χάσε κιλά τρώγοντας το αγαπημένο σου ψωμί!
joytv.gr

loading...