Αναμφισβήτητα κρατάει τα σκήπτρα της πιο κομψής παρουσιάστριας από την πρωινή ζώνη του Alpha… Παρόλο που έχει αποκτήσει δύο παιδιά, η Σταματίνα Τσιμτσιλή διατηρεί εδώ και πολλά χρόνια άψογη σιλουέτα, που θα ζήλευαν ακόμα και 20χρονες… Πώς το έχει καταφέρει; Με ειδική διατροφή αλλά και εντατική γυμναστική παρά τις όποιες επαγγελματικές υποχρεώσεις της αλλά και τις προσωπικές ευθύνες που έχει με την ανατροφή της Νάγιας και της Μαίρης, με τις οποίες ασχολείται η ίδια προσωπικά… Ακολουθώντας εδώ και πολλά χρόνια την διατροφή που θα δείτε παρακάτω….

 Ο φωτογραφικός φακός του Youweekly.gr τη συνέλαβε στο κέντρο της Αθήνας και πιο συγκεκριμένα στο Κολωνάκι έπειτα από ένα επαγγελματικό ραντεβού να επισκέπτεται μανάβικο της περιοχής, να προμηθεύεται τρόφιμα και αμέσως μετά να παίρνει τον δρόμο για το σπίτι… Εφοδιασμένη με φρούτα και λαχανικά, η Σταματίνα δεν επιτρέπει στη ζυγαριά να ξεφύγει από τον στόχο της και είναι της άποψης ότι συνδυάζοντας διατροφή με γυμναστική μπορείς εύκολα να χάσεις βάρος και να φορέσεις πάλι τα αγαπημένα ρούχα σου.

Θέλεις να χάσεις πόντους και να κάψεις λίπος; Ακολούθησε τη δίαιτα της Σταματίνας για δύο εβδομάδες και τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα και θεαματικά! Διαβάστε αναλυτικά το πρόγραμμα διατροφής της παρακάτω: 

Ημέρα 1η και 8η

Γεύμα 1: Ομελέτα με 1 ολόκληρο αυγό (με τον κρόκο) και 2 ασπράδια σε αντικολλητικό τηγάνι (1κ.γλ. ελαιόλαδο) και 1 λεπτή φέτα ψωμί ολικής άλεσης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 κονσέρβα τόνου σε νερό (112 γρ.), ½ φλ. βρασμένο σκούρο ή λευκό ρύζι και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 3 φέτες άπαχο ζαμπόν και 2 παξιμαδάκια ολικής άλεσης
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο κοτόπουλου, 1 βραστή πατάτα μέτριου μεγέθους και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 2η και 9η
Γεύμα 1: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 1 μέτριο μήλο
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 μικρό μοσχαρίσιο φιλέτο, ½ φλ. σκούρο ρύζι ή πουρές πατάτας και όσα λαχανικά θέλεις με 3 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 1 ποτήρι άπαχο γάλα και 1 μικρή μπανάνα
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο ξιφία ή πέρκας ή σολομού με 1 κ.σ. λαδολέμονο, 1 βραστή πατάτα μέτριου μεγέθους και όσα λαχανικά ή χόρτα θέλεις με 1 κ.γλ. ελαιόλαδο.
 
Ημέρα 3η και 10η
Γεύμα 1: 3 φέτες άπαχο ζαμπόν και ½ φλ. νιφάδες βρόμης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μικρή μπανάνα
Γεύμα 3: 1 μέτριο μπιφτέκι από κιμά γαλοπούλας, ½ φλ. βρασμένα ζυμαρικά με 1 κ.σ. σάλτσα της αρεσκείας σου και όσα λαχανικά θέλεις με 1 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 1 μέτριο ακτινίδιο
Γεύμα 5: 1 κονσέρβα τόνου σε νερό, ½ φλ. βρασμένο σκούρο ή λευκό ρύζι και όσα λαχανικά ή χόρτα θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 4η και 11η
Γεύμα 1: Ομελέτα με 3 ασπράδια αυγών (1 κ.γλ. ελαιόλαδο) και 2 παξιμαδάκια ολικής άλεσης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 φλ. βρασμένες φακές ή ρεβίθια ή φασόλια, ½ φλ. βρασμένο σκούρο ρύζι και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 1 κομμάτι τυρί φέτα (περίπου 40 γρ.) και 1 μήλο
Γεύμα 5: 1 μικρή άπαχη χοιρινή μπριζόλα, 1 ψητή ή βραστή πατάτα μέτριου μεγέθους και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 5η και 12η
Γεύμα 1: 3 φέτες άπαχο ζαμπόν και 1 λεπτή φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές ολικής άλεσης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο αχλάδι ή μήλο
Γεύμα 3: 1 μέτριο μοσχαρίσιο μπιφτέκι, ½ φλ. βρασμένα ζυμαρικά με 1 κ.σ. σάλτσα της αρεσκείας σου και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 2 παξιμαδάκια ή κριτσίνια ολικής άλεσης
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο κοτόπουλου, ½ φλ. βρασμένος αρακάς ή σκούρο ρύζι και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο.

Ημέρα 6η και 13η
Γεύμα 1: 1 βραστό αυγό με τον κρόκο, 2 βραστά ασπράδια αυγών και ½ φλ. νιφάδες βρόμης
Γεύμα 2: 1 ποτήρι άπαχο γάλα και 1 μέτριο μήλο ή πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 φλ. βρασμένα άσπρα φασόλια, ½ φλ. βρασμένο σκούρο ρύζι ή καλαμπόκι και όσα λαχανικά θέλεις με 3 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι (ή μήλο αν έφαγες πορτοκάλι στο γεύμα 2)
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο σολομού ή ξιφία ή πέρκας με 1 κ.σ. λαδολέμονο, 1 βραστή ή ψητή πατάτα ή ½ φλ. σκούρο ρύζι και όσα λαχανικά ή χόρτα θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 7η και 14η
Γεύμα 1: 1 ποτήρι άπαχο γάλα και ½ φλ. δημητριακά ολικής άλεσης
Γεύμα 2: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 1 μέτριο μήλο
Γεύμα 3: Μεγάλη σαλάτα με όσα κι όποια λαχανικά θέλεις στην οποία θα προσθέσεις ½ φλ. κομματάκια βρασμένης γαλοπούλας ή κοτόπουλου ή άπαχου ζαμπόν, ½ φλ. βρασμένο καλαμπόκι ή αρακά, 1 κ.σ. κοπανισμένα καρύδια ή ½ ψιλοκομμένο αβοκάντο και 2 κ.γλ. ελαιόλαδο ή 2 κ.σ. σάλτσα γιαουρτιού
Γεύμα 4: 1 άπαχο γιαούρτι με 2 κ.γλ. μέλι
Γεύμα 5: 1 μέτριο μπιφτέκι γαλοπούλας η μοσχαρίσιο, 1 μικρή αραβική πίτα ολικής άλεσης και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Περισσότερες φωτογραφίες και ρεπορτάζ στο περιοδικό YOU που κυκλοφορεί, Τετάρτη 18/01, μόνο με 1,5€

Διαβάστε ακόμη στο Youweekly.gr:

Ελένη Μενεγάκη: Βόλτα με τον Μάκη Παντζόπουλο και την οικογένεια της στα μαγαζιά – Αποκλειστικές φωτογραφίες!

Αποκάλυψη! Έγκυος πασίγνωστη Ελληνίδα τραγουδίστρια! Περιμένει το πρώτο της παιδάκι…

Βραβεύτηκε ο Παντελής Παντελίδης 11 μήνες μετά τον θάνατό του! Η συγκινητική κίνηση της ΑΕΚ στη μνήμη του….

loading...