Πώς οι σέξι πόζες της Εύης Αδάμ για διαφημιστικούς λόγους με τις ανήλικες κόρες της βρέθηκαν εν μέσω πυρών για ένα θέαμα που κρίθηκε από «αντιαισθητικό» μέχρι «ανήθικο», για να πυροδοτήσουν εκ νέου το φιτίλι της σκληρής αντιπαράθεσης με τον πρώην σύζυγό της Λάμπη Λιβιεράτο

Πριν από έναν χρόνο η Εύη Αδάμ, ως παρουσιάστρια του Erotic Art Show εμφανίστηκε με έναν φαλλό στη μύτη, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων για ένα θέαμα που κρίθηκε από «χυδαίο» και «αντιαισθητικό» μέχρι «σκανδαλιστικό» και «ανήθικο» για μια διάσημη μητέρα δύο ανήλικων κοριτσιών.

Η πρόσφατη σέξι φωτογράφησή της για διαφημιστικούς λόγους μαζί με τις δύο κόρες της αυτή τη φορά ενεργοποίησε ξανά το ηφαίστειο της οργής, ξεχύνοντας ποτάμια δηλητηριώδους λάβας που χώρισαν σε στρατόπεδα από τη μια μεριά τους τιμητές της ηθικής με τα υψωμένα δάχτυλα και από την άλλη τους υπερασπιστές των ατομικών δικαιωμάτων μιας χωρισμένης μαχήτριας μητέρας – και στη μέση να βρίσκονται δύο ανήλικα κορίτσια που προσπαθούν να αποφύγουν τις αδέσποτες σφαίρες.

Social media και sites, παρουσιαστές και πανελίστες, φίλοι και εχθροί, γνωστοί και άσχετοι, στήνουν εδώ και μέρες ένα φουριόζικο πηγαδάκι, μια σουρεάλ κριτική επιτροπή και μια δικαστική έδρα μασκοφόρων της ηθικής ή της ελευθεριότητας κραδαίνοντας σελίδες περιοδικού με ένα παλαίμαχο μοντέλο σε σέξι πόζες να ποζάρει λανσάροντας κοσμήματα μαζί με τις ανήλικες κόρες της.

Η 42χρονη Εύη Αδάμ φοράει σέξι εσώρουχα και σμαραγδένια κοσμήματα ενώ η 15χρονη Νεφέλη και η 13χρονη Δανάη, πανέμορφες και υποσχόμενες, ποζάρουν στολισμένες επίσης με πιο νεανικά silver κοσμήματα, φορώντας «τόσο-όσο» σέξι φορεματάκια και ολόσωμες φόρμες με ανοίγματα για τις ανάγκες διαφημιστικού καταλόγου του οίκου κοσμημάτων Karkalis. Το περιοδικό «YOU», που έχει ήδη εμπορική συνεργασία με τον γνωστό οίκο και ήταν εκείνο που τον έφερε σε επαφή με την Εύη Αδάμ, δημοσίευσε κάποιες λήψεις αλλά και backstage στιγμιότυπα από την επίμαχη φωτογράφηση προκαλώντας κυριολεκτικά πανδαιμόνιο.

Η 42χρονη Εύη Αδάμ φοράει σέξι εσώρουχα και σμαραγδένια κοσμήματα για τις ανάγκες μιας φωτογράφησης που διήρκεσε δώδεκα ολόκληρες ώρες

Από την Τετάρτη, οπότε και κυκλοφόρησε το περιοδικό, η Ελλάδα μαζί με τα προαπαιτούμενα και το Προσφυγικό, τις απεργιακές κινητοποιήσεις και τη σφαγή στις συντάξεις, έχει ένα ακόμα θέμα προς επίλυση, αυτή τη φορά ηθικό αφού ακουμπά ευαίσθητες κοινωνικές χορδές σε θέματα όπως «έκθεση ανηλίκων», «διάσημοι χωρισμένοι με παιδιά» ή μάλλον «σελέμπριτι σε σέξι πόζες με ανήλικες κόρες». Τίποτα πάντως στη φωτογράφηση που έγινε σε ένα στούντιο του Νέου Κόσμου την προηγούμενη Κυριακή δεν προμήνυε τον κακό χαμό που θα ακολουθούσε. Μαμά και κόρες, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ άλλαζαν εσώρουχα (η πρώτη) και ρούχα (οι δεύτερες), μακιγιάρονταν, πόζαραν και αστειεύονταν ως βέρες επαγγελματίες παρά την πολύωρη διαδικασία μιας φωτογράφησης με 50 συνολικά λήψεις όπως ήταν η συμφωνία μεταξύ της Εύης Αδάμ και του οίκου Karkalis που λανσάρει τη new diamond collection αλλά και την πιο νεανική σειρά Silver Collection εξ ου και η φωτογράφηση με τις ανήλικες καλλονές.

Οπως μάλιστα πληροφορήθηκε το αναγνωστικό κοινό του περιο­δικού «YOU» από το κείμενο που συνόδεψε τις φωτογραφίες, τα κορίτσια κάθε άλλο παρά έχουν σκοπό να ακολουθήσουν καριέρα μοντέλου, αφού η μεγαλύτερη, άριστη μαθήτρια, προσανατολίζεται σε σπουδές στον οικονομικό τομέα, ενώ η μικρότερη, έχοντας το καλλιτεχνικό κληρονόμημα στο DNA της από τον πατέρα της Λάμπη Λιβιεράτο, βαδίζει ήδη στα μουσικά μονοπάτια. Φαίνεται, όμως, ότι σημασία δεν είχε τόσο τι έλεγαν τα δύο ανήλικα κορίτσια, όσο το πώς έδειχναν – κυρίως σε συνδυασμό με τη μητέρα τους που ποζάροντας με τα σέξι εσώρουχα στο καλοδιατηρημένο σώμα της έκλεβε τη δόξα από τα λαμπερά σμαράγδια του διαφημιζόμενου οίκου κοσμημάτων.

Μια φωτογράφηση από μία πρώην Μις Ελλάς, επαγγελματία μοντέλο, πάλαι ποτέ σύζυγο διάσημου τραγουδιστή, που μετά τις μύριες όσες προσωπικές, οικονομικές και επαγγελματικές τους περιπέτειες έγιναν δύο πρώην με παιδιά-στόχους στη δημοσιότητα, προφανώς χωρίς τη θέλησή τους.

Το διαζύγιο, ο πόλεμος και το φεστιβάλ του σεξ

Από το 2011, οπότε και το ζεύγος Αδάμ – Λιβιεράτου αποφάσισε να χαράξει χωριστούς δρόμους, η αναφορά στα ονόματά τους δεν γινόταν για τους σωστούς λόγους. Είχαν ήδη προηγηθεί οι σφοδρές μεταξύ τους διαμάχες που έγιναν βορά στα δημοσιεύματα, οι μετέπειτα αντιδικίες, η τραγική είδηση της αυτοκτονίας του αδελφού του τραγουδιστή, η οικονομική καταστροφή του ίδιου, η επαγγελματική του πτώση, η κατάθλιψη, η νοσηλεία του. Και σε όλα αυτά, η πάντα on and off καλή σχέση του μετά το διαζύγιο με την Εύη Αδάμ, που ενίοτε αν και κεκαλυμμένα τον κατηγορούσε ως «απόντα» από τα πατρικά του καθήκοντα (πρακτικά, οικονομικά, ακόμα και συναισθηματικά τουλάχιστον για την περίοδο που εκείνος είχε τα δικά του «θέματα»). Οταν πια ο τραγουδιστής άρχισε πάλι να στέκεται όρθιος στα πόδια του, ξεπερνώντας με ιατρική και φιλική στήριξη τις ψυχολογικές συμπληγάδες και να επανέρχεται στο καλλιτεχνικό προσκήνιο με live εμφανίσεις στην Αθήνα και σε κέντρα της επαρχίας, ήταν μάλλον σειρά της πρώην συζύγου του να πρωταγωνιστήσει στα δημοσιεύματα.

Αρχές Δεκεβρίου πέρυσι και με αφορμή την παρουσίαση του Erotic Art Festival, η Εύη Αδάμ με τη συμπαρουσιάστρια και φίλη της Τζέην Σαμπανίκου, σε ένα τετραήμερο event με πρωταγωνιστές ερωτικά gadgets, πορνοστάρ και live sex, εμφανίστηκαν με φαλλούς και όρχεις στη μύτη αντιστοίχως, προκαλώντας τη μήνη άσχετων, γνωστών και οικείων, με κυρίαρχο τον Λάμπη Λιβιεράτο που αδυνατούσε να χωνέψει την παρουσία της μητέρας των ανήλικων κοριτσιών τους σε «μια έκθεση δήθεν εικαστική που κατέληξε σε ένα θέαμα χυδαίο και παρακμιακό», διαχωρίζοντας την ιδιωτική απόλαυση του έρωτα από μια δημόσια έκθεση, κυρίως «όταν υπάρχουν και ανήλικα παιδιά που δεν σου φταίνε σε τίποτα».

Η παραπάνω δημοσίευση-επίθεση στην πρώην σύζυγό του που έκανε στο Facebook προκάλεσε φυσικά την άμεση απάντησή της – αφενός λόγω ιδιοσυγκρασίας αφού η Εύη δεν ανήκει στις γυναίκες που δέχονται στωικά τα χτυπήματα, αφετέρου επειδή είχε ήδη ανοιχτούς λογαριασμούς μαζί του, για την ακρίβεια «απλήρωτους» από μεριάς του. «Δεν με αφορά η άποψή του για τα επαγγελματικά μου καθόλου. Εγώ ευχαριστήθηκα πολύ αυτή την παρουσίαση, γέλασα πάρα πολύ, ήταν πολύ ωραίο στις εποχές που διανύουμε, τις σοβαροφανείς. Ολοι οι άνθρωποι είναι πιεσμένοι, λίγη αποσυμπίεση, λίγη πλάκα δεν κάνει κακό, νομίζω. Θυμώνω γιατί σε αυτή τη χώρα το χιούμορ ανέκαθεν έλειπε και για μένα το χιούμορ πάει χέρι-χέρι με την ευφυΐα. Στενοχωριέμαι που σε αυτή τη χώρα λείπει, τουλάχιστον από το δημοσιογραφικό στερέωμα». Οι επίμονες δημοσιογραφικές ερωτήσεις για τις σχέσεις τους, για την extreme εμφάνισή της ως διάσημη μαμά με δύο κόρες οδήγησαν και σε άλλες απαντήσεις με υπονοούμενα για την επιβίωση δύο κοριτσιών στηριζόμενων αποκλειστικά στις δικές της πλάτες.

Διασταυρούμενα πυρά

Από την πλευρά της Εύης Αδάμ, ο Λάμπης δεν είναι συνεπής με τη διατροφή που οφείλει να δίνει για τις ανάγκες των παιδιών του. Δεν είναι επίσης συνεπής με τη φυσική του παρουσία, κυρίως λόγω της καλλιτεχνικής φύσης της δουλειάς του. Είναι συχνές οι αναφορές της σε συνεντεύξεις, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Αλλος μπορεί να έχει αναλάβει την ανατροφή, τις ευθύνες και τα έξοδα για τα παιδιά και άλλος απλώς να λέει ότι τα έχει αναλάβει… Η δική μου ιστορία μοιάζει πολύ με χιλιάδες άλλες, όπου άλλος είναι αυτός που αναλαμβάνει όλες τις ευθύνες και ξυπνάει μέσα στο άγχος τα βράδια για να σημειώσει σε post it δίπλα από το κομοδίνο τα χιλιάδες που πρέπει να θυμηθεί μόνο για την επόμενη μέρα και άλλος αυτός που λέει ότι το κάνει». Για εκείνη την τετραήμερη παρουσίαση στο Erotic art Festival η Εύη δεν πήρε πολλά λεφτά, όπως υπέθεσαν πολλοί. Ηταν ας πούμε ένα σημερινό μηνιάτικο για τον μέσο Ελληνα. Αρκετό, όμως, για να καλύψει κάποια τρέχοντα έξοδα, αφού χωρίς καμία στήριξη από συγγενείς και χωρίς σταθερή δουλειά λόγω των υποχρεώσεών της ως μητέρας, δεν είναι καθόλου εύκολο στα 42 της χρόνια να αρχίσει νέα καριέρα. Για την τωρινή της φωτογράφηση και τα δεδομένης της γενικότερης οικονομικής συγκυρίας, μη φανταστεί κανείς ότι έλυσε το πρόβλημα της κάλυψης αναγκών του έτους. Αν και φωτογραφημένη με τις κόρες της, το τίμημα της αρνητικής δημοσιότητας είναι σαφώς πιο βαρύ από τις τσέπες της.

Η 15χρονη Νεφέλη και η 13χρονη Δανάη, πανέμορφες και πολλά υποσχόμενες, ποζάρουν στολισμένες με νεανικά silver κοσμήματα, φορώντας «τόσο-όσο» σέξι φορεματάκια και ολόσωμες φόρμες με ανοίγματα, για τις ανάγκες διαφημιστικού καταλόγου γνωστού οίκου κοσμημάτων, γεγονός που προκάλεσε την οργή του πατέρα τους Λάμπη Λιβιεράτου

Η Ελίνα Καντζά και η Νόνη Δούνια, που προηγήθηκαν ως πρωταγωνίστριες της καμπάνιας του ίδιου οίκου κοσμημάτων, φημολογείται ότι εισέπραξαν κάτι λιγότερο από 1.000 ευρώ. Είναι, όμως, ένα έσοδο για ένα μοντέλο που εκμεταλλεύεται το όνομά του και εφόσον το ήθελαν και οι κόρες της, γιατί όχι; Μόνο που δεν ρωτήθηκε και ο πατέρας. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται ο ίδιος, όπως έσπευσε να σχολιάσει πάλι μέσω Facebook απαντώντας στη θύελλα των επικρίσεων: «Αναγκάζομαι λοιπόν να πάρω μια θέση δημόσια, με αφορμή διάφορα πράγματα που γράφονται και ακούγονται για μένα και τα ανήλικα παιδιά μου στο Διαδίκτυο και στην τηλεόραση μετά από μια φωτογράφηση που έκανε μαζί τους η πρώην σύζυγός μου και μητέρα τους εν αγνοία μου! Κατηγορούμαι λοιπόν έμμεσα πλην σαφέστατα ότι ευθύνομαι κι εγώ για τα βιντεάκια που ανεβάζω κατά καιρούς στο Instagram ή στο Facebook με τη μικρή μου κόρη ετών 13 να… τραγουδά!!!».

Αμεσα φυσικά ήρθε και η απάντηση της Εύης τόσο στη γενική κατακραυγή όσο και στην ειδική με έμμεσες βολές στον πρώην: «Δεν με αφορά το να κάνει κάποιος μία άσχημη κριτική για μένα, γιατί όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μου δίνουν χρήματα να ζω εγώ με τα παιδιά μου, άρα τι με ενδιαφέρει η άποψή τους;». Στο μεσοδιάστημα είχε προηγηθεί και η εμφάνισή της με σέξι μαγιό να χορεύει πάνω στην μπάρα ως guest dj σε παραλιακό κλαμπ της Τουρκίας, ένα βίντεο που επίσης προκάλεσε πλήθος επικρίσεων, με επίκεντρο από την ηλικία της και την επιλογή του μαγιό μέχρι τον έξαλλο χορό στην μπάρα, την ιδιότητά της ως μητέρα, ως διάσημη, ως παλαίμαχο μοντέλο, ως αριβίστρια και dj της αρπαχτής. Βασικά επειδή είναι η Εύη Αδάμ.

Τα λεφτά, οικογενειακή τους υπόθεση

Στο Μονομελές που εκδικάζεται μία ακόμα υπόθεση διατροφής μεταξύ πρώην συζύγων με παιδιά, ο Λάμπης Λιβιεράτος εμφανίζεται όπως τον ξέρουμε όλοι. Μάλλον εκκεντρικός για την ηλικία του, αλλά εμφανώς καλλιτεχνίζων, με μποτάκια, T-shirt, ελαφρώς αξύριστος, αξεσουάρ στα χέρια, ένας εκπρόσωπος της hip hop σκηνής αλά ελληνικά, δίνοντας εμφανώς το στίγμα της ιδιότητάς του ως τραγουδιστή. Επίμαχο ζήτημα η διατροφή που πρέπει να καταβάλλει στην πρώην σύζυγό του αφού μετά τον χωρισμό τους το ποσό που είχε αρχικά επιδικαστεί άγγιζε τα 1.000 ευρώ και για τα δύο παιδιά. Εκτοτε βέβαια μεσολάβησαν πολλά -η κατάθλιψη, η νοσηλεία του κ.ά.- και δεδομένης της ασυνέπειας του τραγουδιστή που μία την κατέβαλε και δέκα όχι, το ζευγάρι οδηγήθηκε ξανά στα δικαστήρια.

«Κύριε Λιβιεράτε, πόσο είναι το εισόδημά σας;» ρωτά η πρόεδρος που μέχρι τότε άκουγε προσεκτικά όλες τις καταθέσεις των μαρτύρων και εμπλεκομένων θέτοντας συγκεκριμένες ερωτήσεις. «2.000 ευρώ κατά μέσο όρο», ήρθε η απάντησή του, προσθέτοντας βέβαια ότι υπάρχουν περίοδοι δουλειάς και αναδουλειάς, και ότι στο περίπου υπολογίζεται μηνιαίως το προαναφερθέν ποσόν. «Ποιες είναι οι ανάγκες σας;» συνεχίζει η πρόεδρος, όπως αναφέρει αυτολεξεί αυτόπτης μάρτυρας. «Εκτός των βασικών αναγκών (για το ενοίκιο στο σπίτι που μένω στο Φάληρο, τη σίτιση, τις ΔΕΚΟ κ.τ.λ.), ξοδεύω αρκετά χρήματα για την εμφάνισή μου, αφού ως καλλιτέχνης και δημόσιο πρόσωπο είναι απαραίτητα για την εικόνα μου», απαντά εκείνος σε μια έκρηξη ειλικρίνειας που μάλλον αιφνιδίασε ακόμα και τον συνήγορό του. «Και ποιο πιστεύετε ότι είναι το ποσό που μπορείτε να δίνετε;», συνεχίζει η πρόεδρος. «300 ευρώ», έρχεται άμεσα η απάντησή του. «Εννοείτε για έκαστη κόρη;» αντερωτά εκείνη. «Οχι, και για τις δύο», αποσαφηνίζει εκείνος. «Αυτό το ποσό, κύριε Λιβιεράτε, τα δικαστήρια δεν το επιδικάζουν ούτε σε ανέργους», είναι η αυστηρή απόκριση της προέδρου.

Η σέξι φωτογράφηση για κυπριακό περιοδικό

Αλλο ένα επεισόδιο της αντιδικίας μεταξύ Λιβιεράτου – Αδάμ γράφτηκε λίαν προσφάτως στα δικαστήρια, με την προσωρινή συμφωνία, μέχρι την οριστική έκδοση της απόφασης, να καθορίζει τελικά το ύψος της διατροφής στα 600 ευρώ και για τα δύο παιδιά, ένα ποσό που βάσει εισοδημάτων κρίθηκε λογικό από την έδρα. Προφανώς κάποιος εσπευσμένα θα βγάλει το συμπέρασμα ότι ο τραγουδιστής αποφεύγει να συνδράμει τα παιδιά του και τις ανάγκες τους, δίνοντας κυρίως προτεραιότητα στις δικές του καλλιτεχνικές ενασχολήσεις και ανάγκες, ό,τι κι αν σημαίνουν αυτές. Δεν είναι, όμως, έτσι ή τουλάχιστον όχι ακριβώς έτσι. Ολοι ξέρουν ότι μόλις τα δύο τελευταία χρόνια εκείνος αρχίζει πάλι να έχει κάποιο εισόδημα, δεδομένης της ολοκληρωτικής οικονομικής καταστροφής που βίωσε τα τελευταία χρόνια.

Το σπίτι όπου κάποτε διέμενε όλη η οικογένεια στη Δροσιά, μια μεγάλη μονοκατοικία που είχε αγοραστεί με δάνειο στο όνομά του και το οποίο έσπευσε να αποπληρώσει πριν την εκπνοή του με το ανάλογο πρόστιμο και λίγο πριν έρθει η κρίση και τον καταπλακώσει, σήμερα φέρει δυσβάσταχτα βάρη. Τόσα που η Εύη Αδάμ σήμερα μάλλον σταυροκοπιέται που κάποτε δεν την άκουσε όταν τον «έψηνε» να γράψει το σπίτι στο όνομα των παιδιών τους (σήμερα νοικιάζεται με αντίτιμο 1.000 ευρώ). Εκείνη στο μεταξύ έχει μετακομίσει σε διαμέρισμα στην Αγία Παρασκευή όπου μένει με τις δύο κόρες τους και εκείνος σε ενοικιαζόμενο διαμέρισμα στο Παλαιό Φάληρο κάνοντας επανεκκίνηση μετά από ένα διάστημα μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.

Ολοι, όμως, θυμούνται, ακόμα και από την πλευρά της πρώην συζύγου του, πόσο γενναιόδωρος υπήρξε ο Λάμπης την εποχή της ακμής του, τότε που όλη η οικογένεια απολάμβανε τους καρπούς της επαγγελματικής του άνθησης και οικονομικής ευμάρειας. Την εποχή που οι ρόλοι στην οικογένεια ήταν απόλυτα διακριτοί: εκείνος ο άνδρας ο κουβαλητής, ο επιτυχημένος καλλιτέχνης που είχε αναλάβει όλα τα οικογενειακά βάρη ενός υψηλών στάνταρ τρόπου ζωής και εκείνη η μαμά-βράχος που επόπτευε την ορθή σπιτική οργάνωση, τις δραστηριότητες των κοριτσιών τους, τις βασικές ανάγκες όλων των μελών, έχοντας εγκαταλείψει πια το μόντελινγκ για χάρη της μητρότητας. Ο Λάμπης, όμως, πλήρωνε τα πάντα και με μεγαλοψυχία. Ηθελε όλοι να περνάνε καλά καλύπτοντας όλες τις μικρές και μεγάλες ανάγκες, όλες τις μικρές και μεγάλες επιθυμίες κι ας μην του το ζητούσαν. Οι προστριβές μεταξύ τους πάντα ήταν καθημερινότητα, στις καλές και στις κακές τους. Αλλοι χαρακτήρες, άλλες κοσμοθεωρίες. Εκείνη οργανωτική, υπεύθυνη, πειθαρχημένη, εκείνος άναρχος, χύμα, απρόβλεπτος, υπερβολικός. Καλλιτέχνης. Με μεγάλη, όμως, αδυναμία στις κόρες του και εκείνες στον μπαμπά τους, όπως συνήθως συμβαίνει σε χιλιάδες περιπτώσεις κι ας μην τις βλέπει το ίδιο συχνά, κι ας μην είναι δίπλα τους σε κάθε δάκρυ και χαρά, είναι όμως εκεί με την καρδιά του. Αυτή η αιώνια πάλη μεταξύ μιας μητέρας που τρέχει επί του πρακτέου για τα πάντα και ενός πατέρα που δακρύζει για τον έπαινο της κόρης όταν ακούει τα νέα τηλεφωνικώς μέσα στο καμαρίνι του.

Επιχειρηματικό ναυάγιο

Τα πράγματα στραβώνουν περαιτέρω όταν ο Λάμπης άρχισε να έρχεται σε προστριβές και με τους επιχειρηματίες των κέντρων. Αφενός η αλλαγή των καιρών που έφερε στο προσκήνιο άλλους καλλιτέχνες, νέας κοπής, αφετέρου η συνεχής του καχυποψία ότι προσπαθούσαν να του τη «φέρουν» τον οδήγησαν σε άλλα επαγγελματικά μονοπάτια που αποδείχτηκαν ακόμα πιο καταστροφικά. Το άνοιγμα του καφέ μπαρ «LavMi» στην Αγία Παρασκευή με δύο ακόμα συνεταίρους και στενούς του φίλους θα τον βάλει σε «μαύρη τρύπα», όχι μόνο οικονομικά αλλά και συναισθηματικά. Χωρίς καμία νομική κατοχύρωση, αφού μεταξύ φίλων «μετράει η καλή πίστη και όχι τα χαρτιά», θα έρθει η προδοσία που θα τον λυγίσει. Στηριζόμενος στα λεγόμενα συνεργάτη του ότι οι υποχρεώσεις προς τα κρατικά ταμεία καλύπτονται κανονικά, το κατασχετήριο με παραλήπτη τον ίδιο που ήρθε από το ΙΚΑ για μη απόδοση ασφαλιστικών εισφορών για έναν χρόνο είναι μεγάλο σοκ.

Εχουν προηγηθεί και τα δικά του λάθη. Αποτέλεσμα μιας παιδικής ελαφρότητας; Ενός καλλιτεχνικού αυθορμητισμού; Μιας έφεσης προς το εύκολο χρήμα; Σημείο των καιρών ή όλα αυτά μαζί; Σημασία έχει ότι ο Λάμπης γούσταρε να τζογάρει και να περνάει καλά. Την εποχή της έκρηξης του Χρηματιστηρίου έπαιζε συνεχώς με τις μετοχές, όπως πολλοί άλλωστε που είδαν τότε εν μια νυκτί τις περιουσίες τους να τριπλασιάζονται και σύντομα βέβαια να αφανίζονται. Ανήκει σε εκείνους που είδαν και το ένα και το άλλο. Επενδύει σε κάποιες μετοχές ένα μικρό σχετικά ποσό και «του κάθεται». Εν μια νυκτί σχεδόν βρίσκεται με 250.000 ευρώ cash από το πουθενά. Στο σπίτι στήνεται τρικούβερτο γλέντι, με την Εύη και τους φίλους τους να γλεντάνε με πάρτυ μέχρι το πρωί. Οταν τα πράγματα ηρεμούν, εκείνη τον συμβουλεύει να βγάλει τα λεφτά έξω από το Χρηματιστήριο και να συνεχίζει να τζογάρει με ένα μερίδιο από τα κέρδη. Δεν την ακούει, έχει γλυκαθεί και τα ξαναρίχνει όλα μέσα ξανά. Εχει πάρει και δικά της λεφτά και από τον πεθερό του ακόμα. Τα χάνει όλα. Συγχρόνως είναι έρμαιο και σε άλλα πάθη.

Αλλάζει αυτοκίνητα συνεχώς. Ακριβά, γρήγορα και μουράτα, συντηρώντας αφενός την καλλιτεχνική του υπόσταση, αφετέρου το ανδρικό του «εγώ». 300.000 ευρώ φεύγουν σε αγοραπωλησίες αυτοκινήτων που μπαινοβγαίνουν ανά εξάμηνο στο σπίτι της Δροσιάς. Η Εύη αντιδρά: «Τι να το κάνει το διθέσιο Porsche μια τετραμελής οικογένεια; Λάμπη, σύνελθε!». Δεν την ακούει ξανά. Οι προστριβές συνεχείς, τα προβλήματα συσσωρεύονται, το καφέ έχει θέμα, το κατασχετήριο από το ΙΚΑ είναι στο όνομά του, η σχέση τους έχει πληγεί. Σήμερα το χρέος του είναι λένε 1.000.000 ευρώ. Εκείνος το προσπαθεί. Κάνει πάλι live με επιτυχία, έχει πάρει ένα αυτοκίνητο να μετακινείται, πληρώνει ό,τι μπορεί, καλύπτει όσες ανάγκες της οικογένειας αντέχει. Το ίδιο κάνει και η Εύη.

Η καυτή dj

Η εικόνα της Εύης Αδάμ να χορεύει έξαλλα πάνω στην μπάρα με καυτό ολόσωμο μαγιό εκτελώντας χρέη dj στο «Zio Beach bar» στο Τσεσμέ, το τούρκικο ας πούμε αντίστοιχο «Super Paradise» της Μυκόνου, σήκωσε πολλά φρύδια ψηλά όσα και δάχτυλα ηθικολογίας. «Μα είναι εμφάνιση αυτή για μια 42χρονη με δύο παιδιά που την ξέρουν όλοι; Δεν σκέφτεται το κράξιμο; Ολα για την αρπαχτή;», είναι η φράση-περίληψη του κατηγορητηρίου εναντίον της. «Ημουν καλεσμένη για να παίξω μουσική tech και deep house και μαζί μου ήταν και οι κόρες μου.

Ημασταν προσκεκλημένοι του πρόξενου της Σμύρνης, του κ. Θεόδωρου Τσακίρη, που είναι παλιός συνάδελφος του πατέρα μου. Για όσους δεν το γνωρίζουν, ο πατέρας μου ήταν πρέσβης», δήλωσε η μελαχρινή καλλονή στην εφημερίδα «Freddo» γι’ αυτή την εμπειρία της, προσθέτοντας: «Παίζω μουσική εδώ και δέκα χρόνια. Στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν το διαφημίζω. Και δεν παίζω πολύ συχνά. Παίζω για κλαμπ που ήδη με ξέρουν, είναι φίλοι και γνωστοί, πιο πολύ στο εξωτερικό». Αλλοι λένε ότι μαζί με τον ιδιοκτήτη ενός γνωστού γραφείου δημοσίων σχέσεων, σε μια απόδρασή της στη Μύκονο, από αυτές που συνηθίζουν να κάνουν celebrities για ένα μεροκάματο σε κοσμικά events, γνώρισε κάποιους Τούρκους επιχειρηματίες που την κάλεσαν να πάει στη γείτονα μαζί με τις κόρες της για ένα guest dj show, υποσχόμενοι ότι θα της έκλειναν και άλλα αντίστοιχα events. Η Εύη πήγε, είδε και απήλθε χωρίς να συμμετάσχει σε άλλο event, είναι η αλήθεια, όμως η συμμετοχή της σε αυτό της εξασφάλισε ένα ακόμα, έστω πρόσκαιρο, εισόδημα κάλυψης των εξόδων της. Φυσικά όσο τα εδώ δημοσιεύματα λυσσομανούσαν, τόσο η ίδια εμφανώς στραβωμένη απαντούσε ή απαξιούσε να αποκριθεί στις ίδιες κλισέ ερωτήσεις των δημοσιογράφων, ενίοτε άκομψες. «Σας είδαμε να χορεύετε με μαγιό», της λέει κάποια ρεπόρτερ με γελάκι ειρωνείας. «Τι εννοείτε;» της απαντά με εμφανή εκνευρισμό η Αδάμ. «Σε beach bar ήμουν και έπαιζα μουσική. Τι να φόραγα, κελεμπία;».

Στην μπάρα με καυτό ολόσωμο μαγιό εκτελώντας χρέη dj στο «Zio Beach bar» στο Τσεσμέ

Οσο της κολλάνε τη ρετσινιά της ξινής Γερμανίδας, άλλο τόσο εκείνη αντιδρά στις μικροαστικές ταμπέλες, στα εύκολα συμπεράσματα, στα ταμπού, στους συμβιβασμούς που δεν επιτρέπουν σε μια γυναίκα να κάνει ό,τι θέλει χωρίς να πειράζει κανέναν, προσπαθώντας απλώς να βρει έναν τρόπο να επιβιώσει, μόνη σε μια κοινωνία-ζούγκλα. Για άλλους βέβαια τίθενται και έξτρα θέματα, όπως το αν μπορεί μια μητέρα να βάζει τα ανήλικα παιδιά της να ποζάρουν ως μοντέλα, έστω και με τη θέλησή τους, για να βγάλει λεφτά. Πολύ περισσότερο όταν φοράει μόνο τα εσώρουχά της ενώ εκείνα ποζάρουν δίπλα της σε ένα δήθεν αθώο σέξι κόνσεπτ. Θα έπρεπε να έχουν και τη συγκατάθεση του πατέρα τους ή όχι – έστω κι αν δεν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του. Καθώς, άσχετα αν είναι μοντέλο, αυτό δεν την απαλλάσσει από την υποχρέωσή της να τα προστατεύει στη δημόσια έκθεσή τους.

Επίσης το ότι έχει οικονομική ανάγκη δεν δικαιολογεί τη συμμετοχή ανηλίκων στη φωτογράφηση ενός σέξι κόνσεπτ για εμπορικούς λόγους. Το ότι είναι άνω των 40 θα έπρεπε να της θυμίσει κάποιος ότι δεν έχει πια δικαίωμα να φωτογραφίζεται σέξι, ακόμα κι αν το υποστηρίζει. Αλλά και το αν ρώτησε τα παιδιά της: Και φυσικά έρχεται και ο αντίλογος: Τα παιδιά διασήμων που δεν έχουν καμία οικονομική ανάγκη -η κόρη της Σίντι Κρόφορντ, αυτή της Κέιτ Μος, ή του Τζόνι Ντεπ, ακόμη και ο γιος του Ντέιβιντ Μπέκαμ- γιατί είναι cool να φωτογραφίζονται για διά­σημους οίκους, ενίοτε και πολύ πιο προκλητικά ντυμένα, αφού τα λεφτά δεν είναι το θέμα; Μήπως είναι ένας λόγος παραπάνω να είναι θέμα; Δηλαδή τότε έχει πλάκα ενώ αν είναι για λόγους επιβίωσης τίθεται θέμα ηθικής; Οταν η γαλλική «Vogue» φωτογράφισε με γούνες και τακούνια δεκάχρονα κοριτσάκια να κοιτάνε με άδειο βλέμμα τον φακό, μακιγιαρισμένα σαν πόρνες πολυτελείας, ήταν high fashion ή πιάτο στη διαστροφή; Οταν η κάθε εγχώρια ανθυποσελέμπριτι περιφέρει τα καροτσάκια με το νεογνό στα εμπορικά κέντρα μετά από συννενόηση με τον παπαράτσι, είναι στο πλαίσιο της δουλειάς ή εκδούλευση με μίζα ένα μωρό; Αρκεί ένα κακό «ιστορικό» (φαλλοί στη μύτη, κόντρες με Λάμπη, «αρπαχτές» κ.τ.λ.) για να σου κολλήσει τη ρετσινιά της αριβίστριας μάνας; Εν ολίγοις, αν η Εύη Αδάμ ήταν μια πάμπλουτη διασημότητα και πόζαρε με τις δύο καλλονές κόρες της θα την έκραζαν το ίδιο ή θα τη θεωρούσαν «θεά»; Ο Λάμπης στην πρόσφατη δίκη με επίκεντρο τη διατροφή μίλησε για «ηθικό κενό» από την πλευρά της μητέρας των παιδιών του, συμπαρασυρόμενος προφανώς από το βάρος της αρνητικής δημοσιότητας που είχαν λάβει οι πρωτοβουλίες της, πότε ως παρουσιάστριας και πότε ως μοντέλου που έκανε τη δουλειά της για να βγάλει λεφτά.

Μαμά και κόρες, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ, άλλαζαν εσώρουχα και ρούχα, μακιγιάρονταν και πόζαραν ως βέρες επαγγελματίες σε μια φωτογράφηση με 50 συνολικά λήψεις

Τώρα, μετά την πρώτη του αντίδραση στα social media για την «εν αγνοία του» φωτογράφηση, επανήλθε αφήνοντας και άλλα υπονοούμενα μετά τον συνεχιζόμενο χαμό: «Θέλοντας να προλάβω τα επόμενα διαμάντια και κοσμήματα που θα δημοσιευτούν ή θα ακουστούν στο Διαδίκτυο ή στην TV, ή ακόμη κι εδώ, θα προτείνω απλά όσοι έχουν σκοπό να πουν διάφορα για διάφορα θέματα να ενημερωθούν πρώτα για το τι ισχύει π.χ. περί διατροφής ανήλικων τέκνων, πτώσεις από τα 14.000 πόδια για παιδιά κάτω των 16 ετών… φωτογραφήσεις ανήλικων σε περιοδικά και διαφημίσεις… κ.λπ. κ.λπ. και κατόπιν ας κάνουν την όποια κριτική τους για να είμαστε όλοι ΟΚ και ο κόσμος να μαθαίνει και όχι να παραπληροφορείται και να παραπλανάται, που είναι της μοδός θα μου πείτε τελευταία, αλλά καλό είναι να μην είμαστε fashion victims και victims γενικότερα».

Το «σκάλωμα» του Λάμπη

Η Εύη Αδάμ το τελευταίο διάστημα έχει ανακαλύψει τη χαρά της ελεύθερης πτώσης κι έχει ξεκινήσει μαθήματα στη σχολή Skydive Athens για να πάρει την άδεια AFF (Accelerated Freefall).

Ανεβαίνει στα 14.000 πόδια, κάνει για ένα λεπτό περίπου ελεύθερη πτώση και άλλα πέντε μέχρι να προσγειωθεί. Το έχει δείξει και με βίντεο στα social media, έχει ερωτηθεί και σχετικώς και έχει περιγράψει και την παρθενική εμπειρία που έζησε μαζί με τη 15χρονη κόρη της Νεφέλη. Το θέμα είναι ότι ο νόμος το επιτρέπει για παιδιά άνω των 16 ετών. Κάτι που είπε και η ίδια σε συνεντεύξεις της. Το δεύτερο post του Λάμπη Λιβιεράτου στο Facebook δεν ήταν τυχαίο.

Κάποιοι λένε ότι αφήνει υπονοούμενα για τη διεκδίκηση συνεπιμέλειας των παιδιών τους. Κάποιοι άλλοι επιμένουν ότι παραμένει «σκαλωμένος» με εκείνη την εμφάνιση της πρώην συζύγου στο Erotic Festival με τους φαλλούς στη μύτη. Τότε που το χριστουγεννιάτικο τραπέζι στο σπίτι της Εύης με τα παιδιά, τη γιαγιά και λίγους φίλους διέκοπταν συνεχώς τηλεφωνήματα από καλοθελητές για να προλάβουν τα νέα των αντιδράσεων του Λάμπη στο Facebook. Τότε επίσης που η μεγάλη του κόρη τον παρακάλεσε να τα κατεβάσει για να ηρεμήσουν όλοι. Κάτι που έναν χρόνο μετά, μάλλον θα ξανακάνει.

Η γνώμη των ειδικών

Ελένη-Ερατώ Νασοπούλου
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

Κίνδυνοι για την ψυχική υγεία των παιδιών

Στην ηλικία των 13 και 15 ετών οι έφηβοι διαμορφώνουν εκτός από τον χαρακτήρα τους και τη σεξουαλική τους ταυτότητα. Τέτοιου είδους φωτογραφήσεις παραπλανούν το μυαλό των παιδιών και διαμορφώνουν αρνητικά πρότυπα στη ζωή τους. Σε αυτές τις ηλικίες οι γονείς θα πρέπει να μαθαίνουν στα παιδιά τους πώς μπορούν να αποκτήσουν γερές βάσεις και σωστά εφόδια για τη ζωή, να ασχολούνται κυρίως με την εκπαίδευσή τους και τη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους. Εάν όμως τα παιδιά μαθαίνουν να ασχολούνται μόνο με το σώμα τους και πώς να το προβάλλουν προκειμένου να κερδίσουν χρήματα μέσα από αυτό, τότε ποιο είναι το μήνυμα που περνάμε στους νέους ως κοινωνία; Ο έφηβος δεν μπορεί να διαχειριστεί τη δημοσιότητα σε αυτή την ηλικία. Επίσης, τα ανήλικα παιδιά προκειμένου να εργαστούν θα πρέπει να έχουν προηγουμένως λάβει την έγκριση και των δύο γονέων τους, ακόμα και αν είναι διαζευγμένοι. Αυτή η ηλικία θέλει ιδιαίτερη προσοχή καθώς είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη για την ψυχική υγεία των παιδιών. Ενας ενήλικας είναι σε θέση να βάλει όρια στη δουλειά του, να διαφωνήσει ή να αποδεχτεί το αντικείμενο ενασχόλησής του. Ο έφηβος, όμως, δεν έχει διαμορφώσει ακόμη αυτή την ικανότητα.

Χρυσούλα Μαυράκη
Ψυχοπαιδαγωγική σύμβουλος

Η θυσία της παιδικότητας στον βωμό του χρήματος

Στην εφηβεία υπάρχει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των παιδιών με τον ομόφυλο γονέα. Το γεγονός ότι δύο νέα κορίτσια είχαν μια επαγγελματική συνεργασία μαζί με τη μητέρα τους έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του μεταξύ τους ανταγωνισμού και την εξομάλυνση των μεταξύ τους σχέσεων.

Από την άλλη όμως, ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε μια εποχή άκρως ναρκισσιστική, όπου ο εγωκεντρισμός κυριαρχεί στην εφηβική ηλικία και ο κάθε νέος γοητεύεται από το ενδιαφέρον που συγκεντρώνει πάνω του. Ωστόσο η ζωή δεν μας επιφυλάσσει πάντα ό,τι ονειρευόμαστε.

Δηλαδή, αν δεν ξανακάνουν φωτογράφηση και μείνουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, πώς θα το αντέξουν αυτό σε αυτή την ηλικία;

Η εφηβεία είναι η κατάλληλη εποχή για να αποκτήσουν οι νέοι τη σωστή εκπαίδευση και να εφοδιαστούν κατάλληλα προκειμένου να αποκτήσουν εσωτερική ομορφιά. Οι έφηβοι πρέπει να αποκτήσουν υψηλούς στόχους για τη ζωή τους και όχι να ασχολούνται με την εξωτερική τους εμφάνιση. Τα κορίτσια σε αυτή την ηλικία δεν πρέπει να στέκονται στην εύκολη λύση για την απόκτηση χρημάτων, όπως το να ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό. Ούτε να ασχολούνται μόνο με το σώμα τους, γιατί μπορούν εύκολα να γίνουν αντικείμενα πόθου για τους άνδρες.

Οι σέξι φωτογραφήσεις σε αυτή την ηλικία εγκυμονούν κινδύνους, ενώ από την άλλη δεν είναι ούτε παιδαγωγικά σωστό. Το να επιδεικνύεις το φύλο σου σε αυτή την ηλικία για να βγάζεις χρήματα είναι λανθασμένος στόχος και λάθος πρότυπο.

Η ενασχόληση των νέων με τη φωτογράφηση προϋποθέτει τη σύμφωνο γνώμη και των δύο γονέων. Επίσης, ένας ενήλικας έχει διαφορετική κρίση απ’ ό,τι ένας έφηβος και μπορεί να θέσει όρια μεταξύ της επαγγελματικής του δραστηριότητας και της καθημερινότητάς του. Ο νέος θα υιοθετήσει τη δουλειά αυτή και στην προσωπική του ζωή, στην καθημερινότητά του, καθώς δεν διαθέτει την απαιτούμενη βούληση.

protothema.gr

loading...